پایگاه خبری خانه فوتبال:

سود سهام عدالت مشخص شد. حالا مبنای دریافت کارت اعتباری است. سهام عدالت جهت کمک به معیشت مردم طراحی شد . سهام عدالت دارای سود است برای سهامداران . سود جذاب سهام عدالت به حساب مردم واریز می شود.خبرهای سهام عدالت را با ما دنبال کنید .

مدیرعامل شرکت سپرده‌‌گذاری مرکزی، از پرداخت سود سهام عدالت متوفیان تا شهریور ١۴٠١ خبر داد.

طبق آخرین آمارها، ۴۹ میلیون و ۱۴۸هزار سهامدار عدالت وجود دارد که از این تعداد، سه میلیون و ۲۷۸هزار نفر در قید حیات نیستند که سهام عدالت آنها، به وراث تعلق می‌گیرد.

این در حالی است که هنوز تکلیف این دسته از مشمولان سهام عدالت (وراث متوفیان) مشخص نیست.

از سوی دیگر با وجود گذشت بیش از یک سال از آزادسازی سهام عدالت، سامانه انتقال سهام متوفیان هنوز راه‌اندازی نشده است و وراث باید شش ماه دیگر نیز صبر کنند.

روزهای پایانی اسفندماه سال ١۴٠٠ بود که محسن انصاری مهیاری، مدیر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، از انتشار اطلاعیه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد سهام عدالت متوفیان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: در این اطلاعیه اعلام می‌شود که وراث باید به چه سایتی مراجعه کرده و برای دریافت سهام عدالت، چه مدارکی را کامل کنند.

حالا، باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌وید: بیش از سه میلیون نفر از دارندگان سهام عدالت فوت شده‌اند که وراث این افراد حدود ۱۵ میلیون نفر هستند. با هماهنگی با قوه قضائیه و دفاتر پیشخوان دولت میشتوان زیرساخت‌های پرداخت سود به وراث را الکترونیکی فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی‌ها و هماهنگی‌ها با شرکت سپرده‌گذاری مرکزی نشان می‌دهد که بتوانیم سامانه انتقال سهام عدالت به وراث را تا شهریور ١۴٠١ کلید بزنیم. نکته مهم این است که همراه با انتقال سهام به وراث، توزیع سود را نیز انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است که وراث برای اطلاع از وضعیت سهام عدالت اشخاص متوفی باید به نشانی اینترنتی samanese.ir مراجعه کنند و با وارد کردن اطلاعات هویتی متوفی، از مشمول بودن وی مطلع شوند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: