پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: می‌دانیم در صورت غفلت شرایط برای ما در بازی با الغرافه سخت خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در نشست خبری پیش از نخستین بازی فولاد مقابل الغرافه قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: از AFC و کشور عربستان به خاطر میزبانی خوبی که از ما دارند، تشکر می‌کنم. امیدوارم شرایط فوتبال جوری پیش برود که تیم ما بتواند بازی‌های خودش را داشته باشد. خیلی دوستانه و صمیمی در عربستان بازی می‌کنیم و به خاطر میهمان نوازی که از ما می‌شود از فدراسیون فوتبال عربستان تشکر می‌کنیم. امیدوارم تیم‌های عربستانی هم به ایران بیایند تا ما هم از آنها میزبانی کنیم.
وی ادامه داد: مقابل تیمی خوب و با کیفیت که بازیکنان تاپی در اختیار دارد بازی خواهیم کرد. می‌دانیم در صورت غفلت شرایط برای ما سخت خواهد شد. الغرافه با بازیکنان باکیفیتش می‌تواند روند بازی را عوض کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: باید خیلی باهوش با تمرکز و با کیفیت بازی کنیم الغرافه مربی خوب و شناخته شده‌ای دارد که در کشور ما از محبوبیت بسیار بالای برخوردار است.

سرمربی تیم فولاد عنوان کرد: می‌دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازی حریف کار ما را سخت می‌کند. یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران یعنی سعید عزت‌اللهی در الغرافه بازی می‌کند. امیدوارم او در جام جهانی برای تیم ملی ما بدرخشد و شرایط بازی فردا برای تیم‌مان به شکلی پیش برود که بتوانیم حریف را کنترل کنیم. باید برای رسیدن به موفقیت تیم حریف را کنترل کنیم و از نقاط ضعف و قوتش استفاده کنیم. گروه ما یکی از سخت‌ترین گروه‌های مسابقات است اما می‌دانیم از این مسابقات چه می‌خواهیم. نباید هیچ حریفی را دست کم بگیریم. 

نکونام خاطرنشان کرد: باید بازی به بازی جلو برویم و می‌دانیم از دیدارهایی که پیش‌رو داریم چه می‌خواهیم. باید با تمام تمرکز وارد بازی‌ها شویم. در این گروه تیم‌‌های باکیفیتی وجود دارند که بازیکنان بزرگ اروپایی و آمریکای جنوبی را در اختیار دارند. در هر لحظه می‌توانند کار را سخت کنند اما ما هم شرایط خوبی داریم. بازیکنان ما با تلاش باید بهترین عملکرد را در بازی فردا داشته باشند.

وی ادامه داد: سال گذشته تیم ما به این دلیل که حدود دو سال نتوانستیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم و بازیکن کافی نداشتیم تا از نفرات زیاد در لیگ قهرمانان استفاده کنیم شرایط ما با امسال متفاوت بود. سال گذشته تیمی کاملاً جوان داشتیم که برخی از نفرات شاید برای اولین‌بار در رقابت‌های اینچنینی بازی می‌کردند. سال گذشته کم تجربه بودیم اما حدود سه سال است تیم فعلی ما بازیکنانش کنار هم کار می‌کنند. نسبت به قبل با تجربه‌تر شده‌اند. نفرات جدید هم بازیکنانی هستند که تجربه بازی در لیگ قهرمانان آسیا را دارند. 

سرمربی تیم فولاد تصریح کرد: در این تورنمنت تجربه خیلی به ما کمک می‌کند. باید از تجربه نفرات سال گذشته و بازیکنانی که به تازگی به ما اضافه شده‌اند استفاده کنیم. سال گذشته هم این جا بودیم و تلاش ما این بود که به مرحله گروهی برسیم اما بازی های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برای ما سخت کرد. امسال هم دوباره توانستیم در آسیا باشیم و تجربه گذشته را داریم و از سال گذشته نیز درس گرفته ایم. آماده ایم که از اشتباهات قبل درس بگیریم و به موفقیت برسیم. امسال، سال متفاوتی خواهد بود و می جنگیم تا موفق شویم

نکونام ادامه داد: در سه سالی که فولاد هستم، تلاش کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق بوده ایم. الان باید بازیکنان مان فقط به بازی کردن فکر کنند و باید از بودن در این رقابت ها و بازی با تیم های خوب لذت ببرند و بتوانند بهترین عملکرد ر ا داشته باشند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: