پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرد جنجالی و حاشیه‌ساز بازی سپاهان ـ پرسپولیس دوباره اطراف سرخ‌پوشان دیده شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار هفته گذشته خود مقابل هوادار که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، به تساوی صفر - صفر دست یافت.
این مسابقه که البته قرار بود بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تماشاگر ویژه‌ای داشت؛ تماشاگری که در بازی پرسپولیس و سپاهان که اردیبهشت سال گذشته در اصفهان برگزار شده بود، جنجال‌آفرین شد به طوری که با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال 6 ماه از حضور در استادیوم‌های ورزشی محروم شده بود که البته با پایان یافتن دوران محرومیت این فرد دوباره در ورزشگاه حضور پیدا کرد.

Z6pPc3y68i0D

احسان کوراهیه، فردی است که در جنجال‌های به وجود آمده در بازی سپاهان و پرسپولیس که در اصفهان برگزار شد، نقش زیادی ایفا کرد. این فرد آن زمان منسوب به تیم پرسپولیس بود و حتی گفته می‌شد برخی از کارهای هماهنگی و اجرایی سرخ‌پوشان را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم برعهده داشت؛ این موضوع البته با واکنش افشین پیروانی سرپرست تیم پرسپولیس روبرو شد و او هر گونه ارتباط با کوراهیه را‌‌‌‌‌‌‌‌ تکذیب کرد. هرچند با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال این فرد که منسوب به پرسپولیس بود 6 ماه از ورود به ورزشگاه‌ها محروم و مبلغ 20 میلیون تومان هم محکوم شد.

Pyi7LaXC97jT

با این همه کوراهیه در جریان بازی هوادار ـ پرسپولیس بر روی سکوهای ورزشگاه دستگردی دیده شد. حالا باید دید که با پایان محرومیت این فرد و حضور دوباره‌اش در جریان بازی اخیر پرسپولیس آیا دوباره او را‌‌‌‌‌‌‌‌ در کنار سرخ‌پوشان در بازی‌های آتی خواهیم دید یا نه؟!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: