پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با وجود همه ناهماهنگی‌ها تا روز مجمع همدیگر را تحمل کنند.
امیررضا واعظ آشتیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد رسمیت نیافتن جلسه روز گذشته هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به دلیل غیبت مهرداد سراجی و البته گلایه‌های احمدرضا براتی در حاشیه این نشست اظهار داشت: حرف من با کل اعضای هیات رئیسه است. طبق برداشت من، معنی منافع ملی به برخی از دوستان خوب تفهیم نشده است. دیده‌ایم در برخی مواقع هماهنگی با برخی اعضای هیات رئیسه صورت نمی‌گیرد ولی با وجود این ناهماهنگی‌ها دلیلی ندارد منافع ملی را فراموش کنیم.
وی افزود: حدود 20 روز تا برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال زمان باقی مانده و آقایان به خاطر منافع کشور و فوتبال در بعد داخلی و بین‌المللی، باید در این مدت همدیگر را تحمل کنند. چرا باید منیت به منافع ملی اولویت پیدا کند؟ با فرض بر اینکه حق به جانب برخی اعضای هیات رئیسه باشد، زمان فعلی جای گلایه کردن نیست. اگر بنا باشد خرده گیری کنیم، طرف مقابل هم می‌تواند این کار را انجام داده و گلایه هایی را مطرح کند.
قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی عنوان کرد: پیشنهاد من این است اگر اساسنامه و قانون به مجمع اجازه می‌دهد، اعضای مجمع فدراسیون تحولی هم بین اعضای هیات رئیسه ایجاد کنند. این هیات رئیسه و رئیس قبلی فدراسیون فوتبال هیچ انسی با هم نداشته و البته شایستگی‌ لازم برای اداره فدراسیون فوتبال را هم نداشتند. مجمع باید به شکلی خسارتی که با این انتخاب داشت جبران کند.

آشتیانی ادامه داد: در ابتدا بابت وضعیت فعلی فدراسیون باید به مجمع گلایه کنیم. مجمعی که برخی اعضای آن باند باز، دروغ‌ ساز، قبیله‌گرا هستند که منافع ملی برای آنها مهم نیست و فقط منافع مادی و فردی را در نظر می‌گیرند. 

وی درمورد اینکه آیا نباید تمام اعضای هیات رئیسه را در جریان امور قرار داد تا چنین تنش‌هایی ایجاد نشود، خاطرنشان کرد: تا زمان برگزاری مجمع اتفاق ویژه ای نمی‌افتد. اعضای هیات رئیسه همدیگر را تحمل کنند. امکان ندارد انتقاد یک طرفه باشد اما آنها دست کم در مقابل افکار عمومی به این شکل وانمود کنند که وحدت رویه و انسجام دارند و تا روز مجمع در ظاهر انسجام خود را حفظ کنند. در شرایط موجود خوراک رسانه‌ای دادن و متشنج کردن فضا، هیچ کمکی به فوتبال ما نمی‌کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: