پایگاه خبری خانه فوتبال:

هیات مدیره پیکان از سرمربی تیم فوتبال این باشگاه دعوت کرد برای ارائه توضیحات نسبت به نتایج اخیر شاگردانش در جلسه‌ای شرکت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان روز گذشته در هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل  سپاهان با نتیجه یک بر صفر شکست خورد تا برای هشتمین بازی متوالی در رسیدن به برد ناکام بماند.

پیکان که آخرین بار در هفته هجدهم ذوب آهن را دو بر صفر شکست داد، از بازی با فجر در هفته بیستم نتوانسته دروازه حریفانش را باز کند و در هشت بازی فقط پنج امتیاز گرفته است. با وجود اینکه تیم جوان مجتبی حسینی که از لحاظ بودجه جزو ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر محسوب می‌شود، اکنون در رتبه به نسبت خوب هفتم قرار گرفته اما هیات مدیره این باشگاه از سرمربی خودروسازان خواسته چهارشنبه برای ارائه توضیحات نسبت به نتایج اخیر در جلسه این هیات مدیره شرکت کند.

هرچند مدیران باشگاه پیکان از شرایط کلی تیم در طول لیگ ناراضی نیستند اما اعتقاد دارند با توجه به فراهم شدن خواسته‌های حسینی نتایج هشت بازی اخیر انتظارات را برآورده نکرده است.

البته با توجه به  قرارداد داشتن حسینی با پیکان در فصل آینده، برگزاری جلسه وی با هیات مدیره به معنی احتمال قطع همکاری با او در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ نیست و مدیران باشگاه قصد دارند با دریافت توضیحات سرمربی تیم، راه حلی برای بهتر شدن وضعیت پیکان به کار بگیرند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: