پایگاه خبری خانه فوتبال:

نمایندگان باشگاه گل‌گهر با ارائه مدارکی به دفاع از جریان اعاده دادرسی خود در پرونده بازیکن گابنی پرداختند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، روز گذشته جلسه اعضای کمیته استیناف با حضور نمایندگان باشگاه گل‌گهر برگزار شد و این باشگاه سیرجانی به دفاع از مستندات خود در جریان اعاده دادرسی پرداخت.
در این جلسه که با حضور امیر قلعه‌نویی، محمد اسفندیارپور مدیرعامل گل گهر و دو وکیل این باشگاه برگزار شد، فایل صوتی غلامرضا رفیعی مشاور حقوقی پیشین فدراسیون فوتبال برای اعضای کمیته استیناف پخش شده که با استناد به آن و صحبت‌های اقرار گونه رفیعی خطاب به یکی از اعضای ارکان قضایی فدراسیون فوتبال در خصوص تایید استعلام اریک باگناما، باشگاه گل گهر معتقد است اشتباه از جانب خود فدراسیون صورت گرفته است.

ضمن اینکه گفته می‌شود مدارک دیگری نیز مبنی بر اشتباه، در تشخیص درستی و صحت مقصد ای‌میل ارائه شده که نشان می‌‌دهد مکاتبات صورت گرفته از جانب فدراسیون با فرد و نهاد اصلی انجام نشده است.

مهدی دادرس عضو کمیته استیناف در مورد برگزاری جلسه، پخش فایل صوتی و اینکه چه مدارک و مستندات جدید دیگری از جانب باشگاه گل گهر ارائه شده، عنوان کرد: جلسه محرمانه‌ای برگزار شد و این فایل صوتی را برای ما پخش کردند. بیش از این نمی‌توانم صحبت کنم. فقط می‌توانم بگویم آمدند و صحبت کردند که جلسه خوب و دوستانه‌ای بود.

وی در خصوص زمان برگزاری جلسه برای اعلام رای نهایی، اظهار داشت: ما روزهای سه شنبه جلسه داریم ولی هرزمانی که علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف تشخیص بدهد نیاز به جلسه بیشتر است، حتما شرکت می‌کنیم. زمان صدور رای هم با تشخیص رئیس کمیته مشخص می‌شود.

دادرس در مورد اینکه با استناد به این فایل صوتی گفته می‌شود، رفیعی توصیه‌هایی را به ارکان قضایی فدراسیون داشته، گفت: کسی جرات ندارد به کمیته استیناف توصیه‌ای کند. صوت را شنیده‌ایم و در مورد محتویات آن صحبت نمی‌کنم. ان‌شاالله حکم صادر شود، همه چیز مشخص خواهد شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: