پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت با ایتالیا در چارچوب جام فینالیسیما توانست حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.
به گزارش خبرگزاری فارس، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی در یک جام احیا شده به مصاف رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد. گل‌های آرژانتین را مارتینز در دقیقه 28، آنخل دی ماریا در دقیقه 45+1 و دیبالا در دقیقه 90+4 به ثمر رساندند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در ۵ تقابل اخیر دو تیم در تمامی رقابت‌ها ایتالیا به پیروزی نرسیده بود. آخرین دیدار دو تیم پیش از این مربوط به بازی دوستانه سال 2018 است، که با برتری 2 بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

ایتالیا که از صعود به جام‌جهانی هم بازمانده بود، شکست تلخ دیگری را با مانچینی تجربه کرد و از حالا باید به فکر روزهای آینده باشد.

این جام، جامی است که سومین دوره خود را برگزار کرد و پس از 29 سال دوباره شکل گرفت. این جام به نام فینالیسیما معروف شده و رقابتی بین قهرمان کوپا آمریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا است. این رقابت دو بار در سال‌های 1985 (با قهرمانی فرانسه) و 1993 (با قهرمانی آرژانتین) برگزار شده بود و در سال 2022 دوباره راه‌اندازی شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: