پایگاه خبری خانه فوتبال:

با شرایط جدید تیم استقلال، وضعیت مربی ایتالیایی نیز مشخص نیست.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کش و قوس‌های جدایی فرهاد مجیدی طولانی نشد و به فاصله چند روز پس از قهرمانی تاریخی و بدون شکست آبی‌ها، علیرغم اینکه باشگاه استقلال رسما اعلام کرد قرارداد او سه ساله بسته شده اما به هرحال سرمربی تیم از جدایی و ادامه فعالیتش در کشور امارات خبر داد.

به این ترتیب حالا باشگاه استقلال برای آماده سازی تیم در مسیر لیگ بیست و دوم، چالش جدیدی را پیش روی خودش می‌بیند. در این بین ادامه فعالیت خارجی‌های تیم به خصوص مربی ایتالیایی موضوعی است که با رفتن مجیدی بیش از گذشته مبهم می‌شود.

گابریل پین پس از اتمام مسابقات لیگ به مسئولان باشگاه تمایل خودش را برای ادامه همکاری اعلام کرده بود و باشگاه استقلال نیز در انتظار مشخص شدن وضعیت فرهاد مجیدی به سر می‌برد. حالا با شرایط ایجاد شده باید دید که آیا ادامه همکاری دو طرف میسر می‌شود یا کادر فنی بعدی استقلال بدون پین فعالیت خواهد داشت.

از طرفی با توجه به اینکه یامگا و آمانوف با استقلال قرارداد دارند به نظر می‌رسد ادامه همکاری طرفین مشکلی نخواهد داشت مگر اینکه در روزهای آینده اتفاقات دیگری بیفتد یا کادرفنی جدید مایل به استفاده از این بازیکنان نباشد.

ضمن اینکه ماندن رافائل سیلوا در جمع آبی‌پوشان با توجه به اینکه مبلغ قرارداد این بازیکن بالا است بستگی به مذاکرات مالی دو طرف دارد و از آنجا که این مدافع در مدت حضورش عملکرد خوبی داشته باید دید مسئولان باشگاه می‌توانند او را راضی به ادامه همکاری کنند یا خیر.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: