پایگاه خبری خانه فوتبال:

سخنگوی فدراسیون فوتبال از تعیین تکلیف احتمالی سرمربی تیم ملی در جلسه فردا خبر داد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، احسان اصولی درمورد آخرین وضعیت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: روز سه شنبه هفته قبل جلسه مفصلی با اعضای هیات رییسه فدراسیون و دراگان اسکوچیچ داشتیم. نکات مختلفی در این جلسه حدود شش ساعته رد و بدل شد‌. پس از این جلسه نیز گفتم برخی نیاز بود داده ها و اطلاعاتی برای هیات رییسه جمع آوری شود. نیاز بود گفت و گوهایی شکل بگیرد.

وی افزود: همانگونه که قول داده بودیم باید در جلسه دیگری وضعیت را بررسی کنیم. ساعت ۱۰ صبح فردا جلسه دیگری در هیات رییسه و مرکز ملی فوتبال داریم و در خدمت اعضای کمیته فنی خواهیم بود. براساس داده‌های جمع آوری شده کمیته فنی و هیات رییسه باید ماجدی و دفترش نیز کارها و اطلاعاتی را آماده کنند. برخی اعضای هیات رییسه نیز این کار را انجام می دهد. امیدوارم بعد از جلسه فردا تصمیم نهایی را بگیریم و سپس نتیجه جلسه را خدمت مردم و هواداران اعلام کنم‌.

سخنگوی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا گزینه های جانشینی اسکوچیچ مشخص شده اند، گفت: ابتدا باید روی تغییر یا عدم تغییر تصمیم بگیریم. اگر نتیجه به عدم تغییر باشد که گزینه‌ای نداریم اما اگر قرار به تغییر باشد گزینه هایی روی میز هستند.

اصولی درخصوص اینکه کمیته فنی معتقد است خود اعضای هیات رییسه اعلام کرده اند بحث مربوط به اسکوچیچ‌ مصوب شود تا پس از آن هیات رییسه این بحث را پیگیری کند، پاسخ داد : کدام عضو هیات رییسه چنین چیزی گفته است. یا باید اعضای هیات رییسه گفته باشند یا مصوبه یا مکاتبه ای انجام شده باشد. اگر چنین چیزی هست بگویند. چنین بحثی نبوده یا دست کم طبق اطلاعات من اعضای هیات رییسه نکته ای در این حوزه به صورت مستقیم بیان نکرده ‌اند. دوستان کمیته فنی بررسی های خود را داشته اند‌. از رسانه ها می‌خواهم در چهار ماه باقی مانده تا جام جهانی کمک کنند فضایی همدلانه، رفاقتی و وحدت بین کادرفنی، اعضای هیات رییسه، فدراسیون و دستگاه های مختلف به وجود بیاید.

وی اضافه کرد: همه ما هدف مشترک و مقدسی داریم و برای اعتلای پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنیم. این موضوع نقطه اشتراک همه است.  در ایران و فوتبال ما هیچ فرد و شخصی را پیدا نمی‌کنید که مخالف چنین چیزی باشد.

این موضوع نقطه اشتراک همه است‌‌ و همه موافق این اعتلا و درخشش هستند. برای همین باید فضا را به سمت همدلی ببریم و از گمانه زنی درمورد برخی اخبار که ممکن است شائبه برانگیز باشد پرهیز کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال افزود: ما هم با وسواس و دقت موضوع را بررسی می‌کنیم و تصمیمی که می‌گیریم میلیون‌ها ایرانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد‌. فوتبال و جام جهانی برای مردم ما و هوا آران تیم ملی مهم است‌ و حساسیت را درک می کنیم. براساس همین حساسیت وسواس لازم را به کار می گیریم و دقت لازم را می‌کنیم. باید به سمت فضای همدلانه رفته و از پرداختن به موضوعاتی که می‌تواند محل مناقشه باشد، عبور کنیم. پس از جام جهانی به اندازه کافی برای نقد و بحث کردن فرصت داریم‌. در آن زمان می‌توانیم فضا را خیلی جدی دنبال کرده و عملکرد فدراسرون، هیات رییسه و کادرفنی قابل بررسی است.

اصولی ادامه داد: الان با توجه به فرصت کمی که داریم و تصمیمی که فردا اتخاذ خواهد شد باید همه به سمت وفاق و همدلی برویم که به سود تیم ملی است‌‌.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: