پایگاه خبری خانه فوتبال:

وام فوری دارای شرایط پرداخت خاصی است. وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری ۱۰۰ میلیونی بانک رفاه بدون ضامن

بانک رفاه دامنه خدمات تسهیلاتی خود را گسترش داده و به تمامی مستمری‌ و حقوق بگیرانی که حقوق و مزایای خود را از این بانک دریافت می‌کنند، تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان ارائه می‌دهد.

وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران به همه مستعمری و حقوق‌بگیران این بانک داده می‌شود. متقاضیان با اعتبارسنجی بانک مرکزی و نامه کسر از حقوق می‌توانند تسهیلات کارت اعتباری تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را دریافت کنند.

طرح پرداخت تسهیلات بدون ضامن بانک رفاه کارگران با سود ۱۸% و حداکثر زمان بازپرداخت ۴۸ماه در اختیار متقاضیان قرار گرفته است البته زمان بازپرداخت برای وام ۵۰ میلیون تومانی متفاوت است و حداکثر زمان بازپرداخت برای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی ۳۶ماه است.

نوع ضمانت وام بدون ضامن بانک رفاه کارگران از نوع اعتبارسنجی بوده و حساب سپرده لازم برای دریافت این وام حساب سپرده قرض‌الحسنه است و نیازی به حساب سپرده جداگانه ندارد.

تسهیلات ۱۰۰میلیون تومانی بانک رفاه کارگران حدود یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان هزینه تشکیل پرونده و آبونمان سالیانه دارد. کل سود دریافتی بانک از این تسهیلات حدود ۴۱میلیون تومان است.

به عبارتی دقیق‌تر دریافت‌کننده تسهیلات متعهد می‌شود در ازای دریافت این وام مبلغ دو میلیون و ۹۳۷هزار و ۵۰۰تومان به صورت ماهانه بازپرداخت کند و در پایان با اختلاف ۴۱میلیون تومانی حدود ۱۴۱میلیون و ۵۰هزار تومان به بانک پرداخت می‌کند.

از شرایط لازم دریافت این وام این است که وام‌گیرنده دارای اعتبار A، B یا C بانک مرکزی باشد و حقوق بگیر بانک رفاه کارگران باشد.

براساس‭ ‬دستورالعمل‭ ‬بانک‭ ‬مرکزی،‭ ‬از‭ ‬این‭ ‬به‭ ‬بعد‭ ‬پرداخت‭ ‬وام‌های‭ ‬خرد‭ ‬تا‭ ‬سقف‭ ‬۲۰۰‭ ‬میلیون‭ ‬تومان‭ ‬با‭ ‬اخذ‭ ‬وثیقه‭ ‬مبتنی‭ ‬بر‭ ‬اعتبارسنجی‭ ‬خواهد‭ ‬بود‭.‬

شرایط دریافت وام فوری ۲۰۰ میلیون تومانی بانک دی

بانک دی شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان واجد شرایط بتوانند وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح «فرزانه ارزش آفرین» را دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

کسانی که مشتری بانک دی هستند می‌توانند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند از وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح فرزانه استفاده کنند. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. بیشترین سود این تسهیلات ۱۸ درصد و مدت زمان بازپرداخت آن ۶۰ ماهه است.

این وام برای خرید کالا است و کارمندان شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف می‌توانند با ارائه معرفی نامه از آن بهره مند شوند. با توجه به میزان وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۷۸ هزار و ۶۸۵ تومان است. کل سود وام ۱۰۴ میلیون و ۷۲۱ هزار و ۱۲۹ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۳۰۴ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۱۲۹ تومان خواهد بود.

بانک دی سال ۱۳۷۹ به منظور تحقق اهداف خود در راستای انجام کلیه عملیات پولی، مالی و بانکی در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و قانونی عملیات بانکی بدون ربا فعالیتش را آغاز کرد. در حال حاضر این بانک در حوزه تسهیلات ارزی، سپرده‌ها و خدمات ارزی، تسهیلات ریالی و سپرده‌ها و خدمات رسیالی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد.

این بانک تاالان تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۱۳۹۸، چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی ۱۳۹۸، لوح تقدیر چهاردمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، تندیس پژوهشگر منتخب بانک دی ۱۳۹۷، تندیس ویژه همایش خیرین مدرسه ساز زلزله کرمانشاه سال ۱۳۹۷ و … را به دست آورده است.

شرایط وام فوری 100 میلیون تومانی بانک توسعه تعاون

مشتریان بانک توسعه تعاون می‌توانند با سپرده گذاری و ایجاد گردش حساب، ضمن دریافت سود سپرده، وام ۱۰۰ میلیون تومانی دریافت کنند. این تسهیلات در قالب طرحی به نام «توسکا» ارائه خواهد شد.

مشتریان بانک توسعه تعاون، اعم از حقیقی و حقوقی، با افتتاح حساب بلندمدت در یکی از شعب این مجموعه امکان دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی را دارند. البته برای دریافت این وام باید حداقل یک ماه از افتتاح حساب گذشته باشد. میزان سود این وام براساس مدت زمان بازپرداخت تعیین می‌شود، اما حداقل آن ۱۰ درصد است. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام به ۴۸ ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای پرداخت این وام، مسدودی سپرده است. البته تا پایان زمان بازپرداخت به اصل سپرده، سود تعلق می‌گیرد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط، ۲ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۲۵۸ تومان است. کل سود وام ۲۱ میلیون و ۷۴۰ هزار و ۴۰۰ تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن ۱۲۰ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۶۶ تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام فوری 200 میلیونی بانک صادرات

بانک صادرات به همه افراد واجد شرایط وام کارت اعتباری تا سقف ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان و اقساط ۶۰ ماهه پرداخت می کند.

وقتی برای دریافت وام به شعب بانکی مراجعه می کنیم یکی از اولین سوالات کارمندان بخش اعتباری بانک ها این است که شغل شما چیست ؟ علت این موضوع این است که بانک ها بیشتر وام های خود را به کسب و کار های دارای جواز کسب و یا مشاغل خاص تولیدی و خدماتی پرداخت می کنند.

ولی وام کارت اعتباری از جمله وام های خرد است که تقریبا همه افراد واجد شرایط می توانند آن را از بانک های ارایه دهنده دریافت کنند.

نوعی کارت بانکی است که​ بر مبنای عقد مرابحه و طبق ضوابط و قوانین عملیات بانکی بدون ربا جهت اعطای اعتبار به متقاضی و بر اساس اعتبار سنجی مشتری توسط بانک صادر شده و دارنده آن می تواند از طریق پایانه های فروش و سایت های پرداخت اینترنتی حداکثر تا سقف اعتبار آن نسبت به خرید کالا و خدمات اقدام نماید.

بانک صادرات هم از جمله بانک هایی است که کارت اعتباری تا سقف ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال (دویست میلیون تومان) به افراد شاغل و بازنشسته (کارگران٬ کارمندان٬ کسبه ٬ معلمان ٬ کادر درمان ٬ رانندگان٬ بازنشستگان و...) پرداخت می کند.

امکان خرید از فروشگاههای مجهز به پایانه فروش و خرید اینترنتی  از سایت های مختلف ارائه دهنده خدمات و کالا به صورت اعتباری .   

سود وام کارت اعتباری  و مدت باز پرداخت آن:

نرخ سود تسهیلات : ۱۸ درصد               مدت بازپرداخت : ۱۲ الی ۶۰ ماه   

هزینه صدور کارت : ۱۰۰ هزار ریال               آبونمان : یک درصد سقف اعتبار

نحوه دریافت وام کارت اعتباری بانک صادرات به دو روش حضوری و غیر حضوری است :

الف : مراجعه حضوری مشتری : ارائه درخواست مشتری –اعتبار سنجی توسط شعبه – تکمیل پرونده – تاییدیا عدم تایید درخواست مشتری طبق ضوابط و قوانین بانک مرکزی -در صورت تایید درخواست مشتری مراحل ثبت درخواست وصدور کارت اعتباری انجام خواهد شد.

ب: مراجعه غیر حضوری مشتری : مراجعه مشتری به سامانه شمس ( shams.bsi.ir )- ثبت درخواست -بارگذاری مدارک جهت تشکیل پرونده - تایید و عدم تایید بانک بر اساس ضوابط و قوانین بانک- در صورت احراز شرایط دریافت کارت اعتباری  ارسال درخواست به شعبه مورد نظر- صدور کارت اعتباری

شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته٬ معوق و مشکوک الوصول  و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه شخصی قبلا کارت اعتباری دریافت کرده است و مقداری از اقساط آن را پرداخت کرده است می تواند تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان  مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود.

وام فوری خرید خودرو پیشرو 

بانک تجارت به منظور تامین بخشی از نقدینگی خریداران خودرو، به افراد واجد شرایط وام ۱۴۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند. این وام بانک تجارت تحت عنوان طرحی به نام «پیشرو» ارائه می‌شود.

بانک تجارت به منظور ارائه خدمات متنوع به مشتریان خود و برای تنوع سبد محصولات خود، با طرحی به نام پیشرو به خریداران خودرو تسهیلات پرداخت می‌کند. افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. این وام با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند. ضمانت مورد نیاز برای دریافت این نوع وام، ارائه ضامن معتبر است. یعنی متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند و به بانک ارائه دهند.

کسانی که قصددریافت وام ۱۴۰ میلیون خرید خودرو هستند باید بدانند که حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است. متقاضیان این وام نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند، در غیر این صورت امکان درخواست تسهیلات مذکور را نخواهند داشت. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی با خود متقاضیان است.

در صورتی که فرد متقاضی واجد شرایط لازم باشد و بانک هم به وی حداکثر مبلغ تسهیلات را پرداخت کند، با توجه به سود ۱۸ درصدی این وام و همچنین مدت زمان بازپرداخت ۳۶ ماهه، مبلغ هر قسط برای وی ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

 بانک ملت وام ویژه متخصصان را با سود ۱۸ درصد می‌پردازد. افرادی که صاحب خرفه‌ای هستند و مایلند تا این وام را دریافت کنند، باید سند ملکی داشته باشند و به بانک ارائه دهند. ضمنا داشتن حساب جاری در یکی از شعب بانک ملت ضروری است. سپرده مشتریان پس از پرداخت وام مسدود نخواهد شد و آن‌ها تا اتمام تسویه اقساط هم امکان بهره برداری از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت وام هم ۶۰ ماه اعلام شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: