پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل و مشاور عالی باشگاه نساجی به دلیل آماده نشدن زمین ورزشگاه وطنی از سمت خود استعفا کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، ایزد سیف الله پور، مدیرعامل و رحیم دست نشان، مشاور عالی باشگاه نساجی به دلیل آماده نشدن زمین ورزشگاه وطنی قبل از بازی با ملوان از سمت خود استعفا کردند.
متن استعفای سیف الله پور که در اختیار رضا حدادیان، مالک این باشگاه قرار گرفته به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

جناب آقای مهندس رضا حدادیان

مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

با سلام و احترام

صمیمانه از حسن اعتماد حضرتعالی نسبت به بنده طی سه فصل به‌عنوان خادم مردم مازندران در جایگاه مدیرعاملی باشگاه بزرگ نساجی، خدای متعال را شاکرم در این مدت هر آنچه که در توان داشتم در این عرصه با خلوص نیت و با هدف خدمت به مردم به‌کار بستم.

متاسفانه در بحث تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه علی‌رغم پیگیری‌های مستمر بنده در این چند ماه و همچنین عدم تحقق وعده رئیس جمهور محترم در زمان مقرر و در ادامه مماشات و صبر باشگاه با وعده‌های ناسرانجام مسئولان امر، لکن با توجه به این همه متانت و حسن نیتی که از سوی باشگاه در عمل ثابت شد اما انتظارات در بحث تکمیل و آماده‌سازی این ورزشگاه تا امروز مرتفع نشد.

به همین منظور بنده دیگر توانی برای ادامه همکاری با مسئولان امر را ندارم و استعفای خود را به احترام مردم مازندران و هواداران خونگرم نساجی رسماً خدمت حضرتعالی اعلام می‌دارم.

انشاالله مدیرعاملی بر سر کار بیاید تا توان مقابله با این حجم وعده و وعید را داشته و سیاسی‌کاری را از بر باشد.

همچنین رحیم دست نشان نیز با ارسال نامه ای به مالک نساجی به دلیل مشابه از ادامه همکاری با این باشگاه انصراف داد.

جناب آقای مهندس حدادیان

مالک محترم باشگاه نساجی مازندران

سلام‌علیکم

احتراماً بدین‌وسیله به استحضار می‌رساند با توجه به نهایت احترامِ جنابعالی و جناب آقای سیف‌الله‌پور مدیرعامل محترم باشگاه به بنده و حضورم به‌عنوان مشاور عالی باشگاه نساجی مازندران، همان‌گونه مستحضرید طی ماه‌های گذشته سختکوشانه پیگیر آماده‌سازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به اتفاق عوامل باشگاه بودیم.

اما امروز پس از ماه‌ها و خلف وعده‌ای که رخ داده و در حالی که در آستانه نخستین دیدار خانگی در این ورزشگاه هستیم، بسیاری از توقعات باشگاه در بحث تکمیل و تجهیز ورزشگاه مرتفع نشده و به‌زعم حقیر دیگر پیگیری‌های ما سودی نخواهد داشت و مسئولان امر هر آنچه که بدان عالم هستند را بنا بر سلایق شخصی انجام می‌دهند.

لذا زین‌پس ظرفیت‌های اعتباری و محترم شمردن کسوت بنده در این مسیر مکفی نبوده و گوش کسی به درخواست‌های باشگاه نساجی بدهکار نیست.

از همین‌جا باز هم با نهایت تشکر از زحمات حضرتعالی و با توجه به شرمندگی‌ام مقابل هواداران، پیشکسوتان و خانواده بزرگ فوتبال مازندران، تقاضا دارم به احترام موی سپید بنده، استعفایم را قبول کنید.

رحیم دست‌نشان

مشاور عالی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: