پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول اجازه ندادیم پیکان بازی کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو پس از تساوی بدون گل استقلال مقابل پیکان در نشست خبری، اظهار داشت: درباره بازی باید بگویم در نیمه اول خیلی قوی ظاهر شدیم. پرس را خیلی بالا انجام دادیم و اجازه ندادیم بازی کنند. در نیمه اول حریف را کنترل کردیم. در اوایل بازی شانس‌ها و فرصت‌های زیادی را از دست دادیم. در بازی‌های ترکیبی خوب عمل کردیم و باید در قسمت‌های تمام کردن توپ و گل زدن خود را تقویت کنیم.
سرمربی استقلال گفت: بازی کردن در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند خیلی سخت است. آنها منتظر این بودند که ما اشتباه کنیم و از آن استفاده کنند. برخی مواقع واقعا دوست داشتیم که توپ را با دست بگیریم و به درون دروازه بیاندازیم. با 9 بازیکن داشتند دفاع می‌کردند. آنها هم خوب دفاع کردند ولی واقعیت این است که اگر نتوانید در 30 دقیقه اول گل بزنید بازی متفاوت خواهد شد.تنها کاری که نکردیم گل زدن بود، اگر به آمار نگاه کنید خیلی جلوتر از حریف بودیم اما در مقابل تیمی که اتوبوسی دفاع می‌کند واقعاً بازی کردن سخت است. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: اکنون باید خودمان را تقویت کنیم، باید با تقویت خود در بخش تهاجمی در تمام کردن توپ خوب عمل کنیم. خیلی ناراحت هستیم که در بازی خانگی 2 امتیاز از دست دادیم. می‌توانستیم با این امتیازها بالاتر و به سمت صدر جدول برویم. لایق بردن بازی بودیم اما فوتبال است و اگر گل نزنی نمی‌بری.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: