پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با دردسر بزرگی مواجه شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته در آخرین بازی دوستانه خود پیش از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، مقابل نیکاراگوئه به برتری خفیف یک بر صفر رسید.
کارلوس کی‌روش پس از اتمام این مسابقه در شرایطی که چهار بازیکن رده سنی امید یعنی آریا برزگر، امیرعلی صادقی، سامان تورانیان و مهدی هاشم نژاد اولین بازی ملی خود را انجام داده و هدف کادرفنی نیز به دست آوردن شناخت کامل از وضعیت ملی‌پوشان لیگ برتری بود، از پیروزی در این بازی تمرینی اعلام رضایت کرد.

با این وجود بدترین قسمت بازی با این تیم قاره آمریکای مرکزی که خود کی‌روش نیز به آن اعتراف کرد، مصدومیت امید ابراهیمی در کمتر از یک دقیقه پس از حضور این بازیکن در زمین بود.

هافبک باتجربه تیم ملی که در تمرینات روزهای اخیر آمادگی بالایی از خود نشان داده بود، پس از این مصدومیت با برانکارد راهی رختکن و در پایان بازی نیز راهی بیمارستان شد تا در فاصله ۹ روز تا آغاز جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شانس چندانی برای دومین حضورش در مهم‌ترین آوردگاه جهان فوتبال نداشته باشد.

شاید از دست رفتن فرصت بازی در جام جهانی شوک بزرگی برای مرد پرتغالی باشد. این در شرایطی است که کی‌روش روی توانمندی‌های این هافبک متعصب و جنجگو برای تقابل با انگلیس، ولز و آمریکا حساب خاصی باز کرده بود.

نکته نگران کننده تر برای کی‌روش این است که احمد نوراللهی پس از مصدومیت در بازی الاهلی دبی و العین به تازگی به تمرینات تیمش بازگشته  و قطعا به زمان بیشتری برای رسیدن به فرم ایده آل نیاز دارد. سعید عزت اللهی، دیگر هافبک دفاعی تیم ملی نیز این فصل در لیگ دو دانمارک که قطعا سطح رقابتی بالایی ندارد برای تیم وایله بولد کلاب به بازی گرفته می‌شود.

در این شرایط حساس از روزبه چشمی و میلاد سرلک می‌توان به عنوان آماده‌ترین هافبک‌های دفاعی حال حاضر تیم ملی نام برد. هرچند احسان حاج صفی نیز جدا از پست تخصصی‌اش یعنی دفاع چپ توانایی‌های بازی در هافبک دفاعی را دارد و شاید کی‌روش در نهایت مجبور شود از کاپیتان تیم ملی در این پست بازی بگیرد‌.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: