پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم ملی فوتبال ایران سرمربیان زیادی داشته است.برخی مربیان تیم ملی ایرانی و برخی خارجی بوده اند.یکی از بزرگترین و مشهورترین سرمربیان تیم ملی استاد حشمت مهاجرانی بوده اند.تیم ملی ایران افتخارات زیادی داشته است.تیم ملی ایران با مردان بزرگی به این قهرمانی ها و محبوبیت ها رسیده است.تیم ملی ایران در شش دوره جام جهانی حضور داشته است ولی موفق به صعود به دور حذفی از مرحله گروهی نشده است.

سرمربی اسبق تیم ملی درگذشت|روحش شاد

تیم ملی

محمود بیاتی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در دهه‌های چهل و پنجاه دار فانی را وداع گفت.
به گزارش ورزش سه، محمود بیاتی کاپیتان و مربی سابق استقلال و سرمربی سابق تیم ملی در آمریکا درگذشت. 
بیاتی متولد 1307 و بچه خیابان بهار در حوالی امجدیه بود و از جوانی همواره بازوبند کاپیتانی را به بازو می‌بست و با عنوان آقا خطاب می‌شد.
بزرگترین افتخار بیاتی قهرمانی با ایران در جام ملت‌های آسیا در سال 1968 است که اولین قهرمانی از سه گانه ایران در این تورنمنت معظم (از 68 تا 76) محسوب می‌شود. 

تیم ملی

همچنین صعود تیم ملی به المپیک مونیخ 1972 با هدایت وی به دست آمده است.

تیم ملی

در این عکس مرحوم بیاتی و جعفر کاشانی و اصغر شرفی و حسین کلانی را می بینید

خانه فوتبال این ضایعه را به خانواده بزرگ فوتبال ایران تسلیت می‌گوید.

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی 

علت فوت و درگذشت محمود بیاتی سرمربی سابق فوتبال تیم ملی ایران و تیم تاج مشخص شد جزئیات مرگ محمود بیاتی سرمربی فوتبال را در ادامه بخوانید.
محمود بیاتی از بازیکنان و مربیان سابق تیم ملی فوتبال ایران بود که سال ها برای تیم ملی ایران افتخار آفرینی کرد.

ایشان از بازیکن سابق تیم تاج بوده و سال ها برای تیم ملی فوتبال ایران بازی کرده است و مدتی نیز به عنوان سرمربی هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت.

گفته می شود که علت درگذشت ایشان ایست قلبی بوده است.

بیوگرافی

محمود بیاتی متولد ۲۲ فروردین ۱۳۰۷ بود که در سن ۹۴ سالگی در ۱۱ آذر ۱۴۰۱ درگذشت محمود بیاتی دو دوره سرمربی تیم فوتبال ایران بود و موفق شد تیم ملی ایران را در سال ۱۳۴۷ برای اولین بار قهرمان جام ملتهای آسیا کند و همچنین در سال ۱۳۵۱ به همراه تیم ملی ایران در بازیهای المپیک مونیخ حضور داشت.

سرهنگ در 94 سالگی بدرود حیات گفت، او در حالی مرد که نصیب او از وطنش در زمان مرگ احتمالا تنها مشت خاکی ست از ایران که در غربت برایش به ارمغان می برند. به گزارش طرفداری، سرهنگ محمود بیاتی جزو اخرین مردان نسل حضور ایران در بازیهای آسیایی 1951 دهلی نو بود، 72 سال قبل او با تیم ملی در بازیهای آسیایی به میدان رفت و حالا زندگی را در آن سوی دنیا به پایان برده است.

سرهنگ سرمربی تیم ملی در سال 1968 بود، جایی که تیم ملی فوتبال کشورمان برای اولین بار قهرمان آسیا شد، بعدها بارها در مسابقات آسیایی و جام ملتها و مقدماتی جام جهانی و…. در آسیا اول شدیم اما هیچ کدام از اینها شیرینی آن قهرمانی اول را نداشت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: