پایگاه خبری خانه فوتبال:

زوج شیخ دیاباته و لوکادیا در خط حمله پرسپولیس بدون شک دربی را جذاب تر می کند و باید منتظر ماند و دید که یحیی گل محمدی در دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه.
به گزارش "ورزش سه"، از اردوی تیم پرسپولیس خبر می رسد، شاید یحیی برای دربی از زوج دیاباته – لوکادیا در نوک خط حمله تیمش استفاده کند و در این صورت پرسپولیس با سیستم 2-4-4 بازی خواهد کرد. این زوج در برخی از دقایق بازی های پیشین در کنار هم بازی کردند که بازخورد مثبتی برای تیم داشت و باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی تیم پرسپولیس برای دربی این ریسک را انجام خواهد داد یا نه. بازی با دو مهاجم آنهم در دربی موجب جذاب تر شدن بازی و از سویی بالا رفتن قدرت خط حمله تیم پرسپولیس خواهد شد.

در بیشتر بازی های سپری شده پرسپولیس با یک مهاجم بازی کرده. البته بازیکن پست شماره 10 همیشه در بازی های تیم سعی می کرد، به مهاجم نوک نزدیک شود تا در حمله شیوه بازی تیم به 2-4-4 تبدیل شود. اما اینبار بر اساس خبرهای رسیده شاید یحیی گل محمدی تصمیم بگیرد از ابتدا با دو مهاجم کلاسیک بازی کند.

شیوه بازی استقلال در برابر پرسپولیس بعید است دستخوش تغییر شود. استقلال با 3 مهاجم بازی خواهد کرد. با این تفاوت که یک مهاجم در نوک و دو مهاجم در کناره ها بازی خواهند کرد. به واقع شیوه بازی استقلال 3-3-4 است.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: