پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:دربی که در پیش داریم حساسیت های خاص خودش را دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال اظهار داشت:دربی که در پیش داریم حساسیت های خاص خودش را دارد. می‌دانیم شاید مردم نسبت به این بازی حساس و پیگیر ان هستند. قطعا با تمام قوا وارد این بازی می‌شویم. ان شاالله بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. شخصا احترام زیادی برای حریف قائل هستم اما این بازی همیشه حساسیت‌های خاص خودش را داشته است. ان‌شاالله بتوانیم بازی خوب و هماهنگی انجام بدهیم.
سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: هرچند اتفاقات عجیب و غریبی هم در این مدت افتاد ولی در هر صورت نباید به این مسائل فکر کنیم. به دنبال سه امتیاز هستیم. امیدوارم شاهد یک بازی هجومی باشیم. تیمی که تمرکز داشته باشد و بتواند از موقعیت‌ها خوب استفاده کند می‌تواند موفق شود. در مجموع امیدوارم شاهد بازی جذابی باشیم و تماشاگران از دیدن آن لذت ببرند.
گل محمدی در خصوص رفتن لوکادیا از ایران و اینکه گفته می‌شود در تمرینات دلش با تیم نبوده، گفت: اتفاقا در آخرین تمرینی که با ما انجام داد خیلی سرحال بود. خیلی هم پیگیر این بازی بود. حتی تمرکز خیلی خوبی هم برای این بازی داشت. نمی‌دانم بعد از تمرین چه اتفاقی افتاد که تصمیم گرفت از ایران برود. هنوز نمی دانم دلیل این تصمیمش چه بود.

وی افزود: باید این مساله را فراموش کنم و بتوانم به بازیکنانی که فردا بازی می‌کنند روحیه بدهم. از آن‌ها بخواهم با جان و دل بازی کنند. قطعا بازیکنانی که بازی می‌کنند با تمام وجود به مصاف استقلال می‌روند.

گل‌ محمدی در خصوص عدم حضور تماشاگران علیرغم اعلام رئیس فدراسیون فوتبال، عنوان کرد: فوتبال ما کلا مشکلات زیرساختی زیادی دارد. قطر یک جام جهانی را بدون مشکل با استادیوم‌های پیشرفته برگزار کرد. نمی‌خواهم خودمان را با قطر مقایسه کنیم. با تیم‌های دیگر یا درجه دوم، با چین، ژاپن و کره جنوبی مقایسه کنیم. از لحاظ ساختاری خیلی عقبیم. استقلال و پرسپولیس یکی از 10 دربی دنیاست. چندروز قبل نمی‌دانیم بازی برگزار می‌شود یا نه، با تماشاگر یا بدون تماشاگر؟ ساختار فوتبالمان همین است. انتظار بیشتر از این هم نمی‌شود داشت.

وی افزود: هنوز لَنگِ یک زمین تمرین هستیم. یک استادیوم برای 50سال پیش است. هم تیم ملی بازی می‌کند هم استقلال و پرسپولیس. هیچ امکاناتی وجود ندارد. این موارد در فوتبال ایران زیاد است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تمرین در هوای آلوده اظهار داشت: مجبوریم تمرین کنیم. شرایط بازی و تمرین متفاوت است. شما باید با گرم کردن 160 دقیقه تمرین کنید و مسابقه بدهید. ضربان قلب بازیکنان و هیجان بازی زیاد است. شرایط تمرین کنترل شده است ولی در شرایط بازی نمی‌توانیم پیشگیری کنیم. اینکه چرا شرایط جوی اینطور است بحث دیگری است. صحبت کردن در مورد آن حاشیه ساز می‌شود و به هرحال شرایطی است که وجود دارد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: