پایگاه خبری خانه فوتبال:

ببینید تصادف وحشتناک در جاده.تصادف هولناک خودرو و عابر.لحظه تصادف غم انگیز در حاشیه جاده.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز است.تصادف بیشتر به دلیل عدم مهارت و سرعت بیش از حد و عدم رعایت قوانین و البته کیفیت بد خودروها صورت می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین پنجشنبه شب در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعتی قبل گزارشی مبنی بر برخورد ۱۰ خوردوی سواری در کیلومتر ۱۳ آزادراه قزوین-کرج به صورت زنجیره‌ای به امداد و نجات احمر استان ارسال شد.

حسین خویینی اظهار داشت: در پی بروز این سانحه جاده ای نجاتگران هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۲۳ حادثه دیده داشت و در آن ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.

این مسوول گفت: پس از اعزام امدادگران به محل حادثه اقدامات اولیه برای مصدومان انجام شد و ۶ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

پلیس راه استان قزوین هنوز در خصوص علت این سانحه توضیحی ارایه نکرده اما به نظر می رسد لغزندگی مسیر و عدم رعایت سرعت مجاز دلیل بروز این اتفاق بوده باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد از وقوع یک فقره تصادف در تونل شهداد با ۱۰ مصدوم و یک فوتی خبر داد.
علیرضا پورحسینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه پنج‌شنبه تصادف سه دستگاه سواری در محور کرمان - سیرچ در تونل شهداد گزارش شد.
وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم امداد و نجات شهدای غدیر هلال‌احمر شهداد به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک  نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: