پایگاه خبری خانه فوتبال:

مصاحبه اعضای فدراسیون فوتبال با رسانه‌ها مشروط شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از حذف تیم ملی فوتبال کشورمان از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، فقط مهدی تاج و مهدی محمد نبی، در برخی برنامه های تلویزیونی شرکت کرده‌اند، پس از مصاحبه جنجالی هفته گذشته رئیس فدراسیون فوتبال با یک برنامه تلویزیونی، اتفاق جالبی رخ داد.
براین اساس با نامه ای که به امضا هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون به کلیه اعضای فدراسیون ابلاغ شده‌ است، از ابتدای دی آن‌ها فقط با هماهنگی و کسب مجوز از روابط عمومی فدراسیون می‌توانند پاسخگوی رسانه‌ها باشند.
این رویه ای‌ است که در دوره قبلی ریاست مهدی تاج در فدراسیون هم رقم خورد و اکنون هم باید اعضای فدراسیون همان رویه قبلی را تکرار کنند.

متن نامه ممبینی به اعضای فدراسیون و سازمان لیگ به این شرح است:

"به منظور ایجاد وحدت رویه در امر اطلاع رسانی و صیانت از اقدامات مثبت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین جلوگیری از تضییع حقوق فدراسیون فوتبال، مقتضی است کلیه افراد تحت قرارداد با این مجموعه از انجام هر گونه مصاحبه با رسانه‌های گروهی و حضور در کلیه برنامه‌های تلویزیونی، رادیویی و اینترنتی و ... بدون هماهنگی با روابط عمومی فدراسیون خودداری نمایند. بدیهی است در صورت عدم رعایت موارد فوق مطابق با آیین نامه تخلفات اداری با ایشان برخورد خواهد شد."

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: