پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دوست داشتم بازی فردا با ون پارس با تماشاگر باشد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با ون پارس در جام حذفی اظهار داشت: قبل از هر چیز دوست داشتم بازی با تماشاگر بود. همه جای دنیا بازی‌ها با تماشاگر برگزار می‌شود اما در ایران هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.
وی افزود: امیدوارم مسئولان امر کاری کنند تا هواداران بتوانند در ورزشگاه حضور داشته باشند زیرا فوتبال برای هواداران است و شرایطی که وجود دارد برای ما هم خیلی کار را سخت می‌کند. بازیکنان و مربیان نیاز به انگیزه مضاعف دارند و این موضوع با حضور هواداران محقق می‌شود.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: با تیم قابل احترام و البته ناشناخته‌ای در جام حذفی بازی داریم. چند بازی‌ شان را دیده‌ایم. تیمی هستند که در ۸ بازی اخیرشان سه مساوی و پنج برد داشته‌اند. با سرمربی جدیدشان تحول خوبی در ون پارس صورت گرفته و از لحاظ فوتبالی پیشرفت خوبی داشته‌اند‌. جام حذفی هم جام شگفتی ها است و نباید غافلگیر شویم. باید خیلی باهوش و زرنگ فوتبال بازی کنیم. از بازیکنانم می‌خواهم تمرکز کافی برای بازی داشته باشند.

گل محمدی درمورد احتمال استفاده از نفرات ذخیره پرسپولیس در این بازی، توضیح داد: با تمام توان، قوا و تمرکز بازی می‌کنیم. جام حذفی برای ما مهم است و با پشت سر گذاشتن پنج بازی می‌‌توانیم یک جام بگیریم. همه بچه‌های ما انگیزه و کیفیت خوبی دارند. فرقی بین آنها نیست. سعی داریم از همه نفرات‌مان استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس درمورد وضعیت سعید صادقی گفت: سعید نیاز به چند روز استراحت دارد. پس از یک هفته احتمال دارد به تمرینات گروهی ما اضافه شود.

گل محمدی درخصوص اینکه غیبت مهدی ترابی و سعید صادقی خیلی به پرسپولیس ضرر خواهد زد، توضیح داد: بحث مهدی ترابی یک بحث خیلی فوتبالی بود اما حساسیت زیادی روی این موضوع نشان دادند. به ویژه کمیته انضباطی عکس العمل عجولانه ای داشت. یک اتفاق فوتبالی درون زمین افتاد و داور هم جریمه شان کرد‌. داور هم سر صحنه بود و با کارت‌هایش این مسئله را مدیریت کرد‌. جریمه کارت ها هم اعمال می‌شود اما اینکه بخواهیم پس از بازی قضیه را خیلی بزرگ کنیم، کار خیلی نادرستی بود‌. این موضوع بین دو بازیکن اتفاق افتاد و پس از بازی هم از یکدیگر عذرخواهی کردند. خیلی مسائل بزرگ تر از این مثل دعواهای کنار و داخل زمین اتفاق می‌افتد ولی خیلی راحت از کنار آن گذشت کردند. اکنون هم باید این اتفاق می‌افتاد اما بحث را فرافوتبالی کردند که مسئله خوبی در فوتبال ما نیست‌.

وی درباره امیدواری پرسپولیس برای دبل کردن در این فصل گفت: قطعا امیدواری زیادی داریم تا در جام حذفی به فینال برسیم و در نهایت جام را ببریم‌. در لیگ هم از مدعیان قهرمانی هستیم و در جام حذفی هم قطعا این اتفاق می‌افتد‌. اشتباه در جام حذفی جای جبران ندارد و نمی‌توانید پس از یک بازی جبران کنید. جامی است که نیاز به تمرکز خیلی بالایی دارد و باید اشتباهات در آن خیلی کم باشد. باید با این تفکر جلو برویم و در نهایت قهرمانی را به دست آوریم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: