پایگاه خبری خانه فوتبال:

مرحله جدید فروش فوق العاده ایران خودرو در بهمن ماه آغاز می‌شود.فروش فوق العاده ایران خودرو دارای شرایط خاصی است.فروش فوق العاده ایران خودرو از طریق سامانه اختصاصی ایران خودرو صورت خواهدگرفت. فروش فوق العاده ایران خودرو با خودروهای محبوب انجام می شود. ایران خودرو با آئین نامه جدید خودرو می فروشد.

براساس اعلام شرکت ایران خودرو آن دسته از متقاضیانی که موفق به تبدیل حساب به وکالتی و واریز وجه ( حداقل ۹۰ میلیون تومان ) نشده اند ، تا پایان ساعت ۲۴ ، روز چهارشنبه ۱۹ بهمن ماه این فرصت تمدید شد.

بر همین اساس به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دستیابی مشتریان واقعی و مصرف‌کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک‌های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می‌شود و پس از اعلام نتایج قرعه‌کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده‌اند، می‌توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه‌کشی با تکمیل وجه مطابق پیش‌پرداخت اعلامی در بخش‌نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران‌خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.

 ایران‌خودرو هم‌زمان با فرا رسیدن دهه فجر، طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا کرده است. در این طرح، چهار محصول «وانت آریسان دوگانه‌سوز»، «راناپلاس»، «سورن پلاس بنزینی» و «پارس با موتور XU۷P» با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه شده است. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده فعال است.

جزئیات پیش فروش جدید ایران خودرو اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.
در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷ با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.
به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.
مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.
​این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

ایران خودرو

این طرح پیش فروش برای سه گروه متقاضیان عادی، قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته خواهد شد.

در این طرح صرفا متقاضیان عادی باید ضمن حصول اطمینان از احراز شرایط عمومی ثبت نام، نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک های عامل که به زودی اعلام خواهد شد اقدام کرده و به میزان مبلغی که در بخش نامه تعیین خواهد شد، موجودی این حساب را تکمیل کنند. 

افتتاح حساب وکالتی مختص متقاضیان عادی بوده و شامل متقاضیان قانون جوانی جمعیت و جایگزینی خودروهای فرسوده نمی شود. 

نتایج قرعه‌کشی ایران‌ خودرو + لینک اسامی برندگان

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده ۴ محصول ایران‌خودرو منتشر شد.

نتایج قرعه‌کشی فروش فوق العاده 4 محصول ایران‌خودرو امروز در پایگاه اینترنتی این شرکت منتشر شد

در طرح فروش فوق‌العاده، 4 محصول ایران‌خودرو شامل «سورن پلاس دوگانه سوز»، «پژوپارس سال با موتور XU7P»، «پژوپارس سفارشی (ELX) با موتور XU7P» و «رانا پلاس» عرضه شده بود.

قیمت محصولات ایران خودرو در هفته گذشته

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو 207 دنده ای»، «هایما S7 پلاس»، «سمند LX با موتورEF7»، «تارا دنده ای»، «دنا معمولی» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» اشاره کرد.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند LX با موتورEF7» در بازار امروز بدون تغییر 447 میلیونی شد و «هایما S7پلاس» هم که روز گذشته رشدی 50 میلیونی در بازار داشت امروز بدون تغییر در بازار یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت خورد.  

قیمت تارا دنده‌ای و پژو پارس با افت ۱۰ میلیونی به ترتیب به ۶۱۰ و ۴۵۰ میلیون رسیده و نسبت به سایر محصولات ایرانخودرو کاهش بیشتری را به ثبت رساندند. مدل‌هایی مثل دنا معمولی، تندر ۹۰ معمولی و رانا LX هم نسبت به روز چهارشنبه با افت قیمت پنج میلیونی پا به بازار گذاشتند.

گزارش‌های میدانی حاکی از آن است که در پاییز امسال قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ در بازار در حدود ۱۲۰ میلیون تومان گران شده است. این خودرو هم‌اکنون در بازار به قیمت ۴۲۰ میلیون تومان به فروش می‌رود.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ نیز از ۳۵۳ میلیون تومان به ۴۶۰ میلیون تومان افزایش یافته است. این یعنی سه ماه قبل این خودرو ۱۰۷ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

از سوی دیگر، قیمت پژو ۲۰۷ پاناروما اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ با افزایش ۱۲۰ میلیون تومانی، به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای پاناروما مدل ۱۴۰۱ نیز از ۴۰۴ میلیون تومان به ۵۶۵ میلیون تومان تغییر کرده است. این خودرو سه ماه قبل ۱۶۱ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

قیمت پژو ۴۰۵ GLX بنزینی مدل ۱۳۹۹ نیز ۹۰ میلیون تومان گران شده و در حال حاضر در بازار ۳۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت پژوپارس اتوماتیک مدل ۱۳۹۹ هم از ۴۷۰ میلیون تومان به ۵۸۰ میلیون تومان افزایش یافته است. یعنی این خودرو سه ماه قبل ۱۱۰ میلیون تومان ارزان‌تر بود.

 

ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو

هر کد ملی (خریداران حقیقی) مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و صرفاً برای یک خودرو است. خریداران باید شرایط سنی ۱۸ سال تمام را داشته باشند و اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید خودرو شدند امکان ثبت سفارش ندارند.

خریداران جهت ادامه مراحل خرید باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا اقدام به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی کرده و در زمان مقرر که طی پیامک (تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی) اطلاع رسانی می‌شود علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در سایت انتخاب و نسبت به واریز وجه هزینه‌های زیر اقدام کنند.

هزینه‌ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعاً به مبلغ ۴۳ میلیون و ۷۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال بعلاوه ۱۲ درصد برای خودروهای اتوماتیک و ۱۳ درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه و توسط خریدار باید پرداخت شود.

در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

نخستین تصاویر از دنا فیس لیفت منتشر شد. سدان محبوب ایران خودرو در این رندرهای دیجیتالی اکنون از طراحی بسیار جذاب و به‌روزی بهره می‌برد. در ادامه با جزئیات طراحی دنا iQ آشنا می‌شویم.
به گزارش مشرق، با وجود اینکه گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان یکی از بزرگترین خودروسازان ایران محسوب می‌شود و سهم زیادی از بازار خودرو کشور را به خود اختصاص داده است، اما بنا بر دلایل مختلف نظیر تحریم‌های صنعت خودرو به پلتفرم‌های پیشرفته‌ای برای تولید محصولات جدید دسترسی نداشته و طی سال‌های گذشته محصولاتی چون دنا، پژو پارس و دنا پلاس را با تکیه بر پلتفرم خودروهایی چون پژو ۴۰۵ و پژو ۲۰۶ به عنوان محصول جدید تولید و به بازار عرضه کرده است.

در بین این سری از محصولات ایران خودرو دنا پلاس توانسته به دلیل ظاهر جذاب خود نگاه بسیاری از مشتریان را جلب کند و به یکی از محبوب‌ترین محصولات این گروه خودروسازی تبدیل شود. ایران خودرو نیز برای افزایش نگاه مشتریان اخیرا از دنا پلاس یا دنا پلاس توربوشارژ پرده برداشت که از لحاظ ظاهری نسبت به مدل قبلی خود تفاوت زیادی ندارد، اما اکنون ایران خودرو باید بر اساس طراحی روز دنیای خودرو از لحاظ ظاهری این سدان محبوب خود را به‌روز کند

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: