پایگاه خبری خانه فوتبال:

خودکشی آمار به نسبت بالایی دارد. خودکشی یک نوع رفتار اشتباه است. خودکشی بیشتر در پی ابتلا به افسردگی رخ می دهد. خودکشی می تواند یک نوع اعتراض به حساب آید. جزئیات خودکشی یک مرد را بخوانید.

جزئیات خودکشی در میدان مهم تهران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از دستگیری فردی که به بهانه خودکشی سعی برهم زدن نظم جامعه را داشت خبر داد.
سرهنگر علی صباحی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اظهار کرد: صبح امروز آقایی حدودا 45 ساله درحاشیه میدان انقلاب درحالی که بر روی سقف خودروی پراید خود ایستاده بود و یک قبضه سلاح کمری در دست داشت تهدید به خودکشی می کرد.
وی افزود: این فرد با یک گالن بنزین و بلندگو بارها اعلام کرد که قصد خودکشی دارد و تلاش می کرد با جوسازی و تهدید اوضاع جامعه را برهم بزند.
سرویس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: با حضور به موقع و سریع عوامل پلیس این حادثه به نحو مطلوب کنترل و مدیریت شد.
سرهنگ صباحی گفت: این فرد با سلاحی که به دست داشت در حین دستگیری یک تیر هوایی هم شلیک کرد.
وی در پایان گفت: فرد مورد نظر دچار جراحات سطحی شده که توسط عوامل پلیس بعد از دستگیری به مراکز درمانی منتقل شده است.

دختر 14 ساله به قتل رسید | صحنه سازی خودکشی برای کشته شدن دختر 14 ساله
خودکشی

 

چند روز قبل گزارش مرگ مشکوک دختری 14 ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران به بازپرس کشیک قتل اعلام شد.
در تحقیقات صورت گرفته، کادر درمانی بیمارستان اعلام کردند که هنگام انتقال دختر نوجوان به بیمارستان وی علائم حیاتی نداشته است.
در ادامه بررسی‌ها، یکی از همسایه‌ها که موضوع را به اورژانس خبر داده بود، گفت: ساعت حدود دو بعد از ظهر بود که صدای عجیبی از حیاط خانه شنیدم. صدا شبیه ناله‌های یک زن بود، وقتی از پنجره داخل حیاط را نگاه کردم، دختری خونین با لباس‌های گل‌آلود روی زمین افتاده بود. بلافاصله خودم را به بالای سر دختر نوجوان رساندم اما او را نمی‌شناختم. با همسایه‌ها تماس گرفتم اما کسی دختر نوجوان را نمی‌شناخت در همین موقع یکی از همسایه‌ها گفت در واحد طبقه اول باز است و کسی هم داخل خانه نیست.
از آنجا که یک زن جوان چند ماه قبل به عنوان مستأجر در آن واحد ساکن شده بود بلافاصله شماره او را پیدا کردیم و تماس گرفتیم و گفتیم در خانه شما باز است و کسی هم داخل خانه نیست اما او گفت دختر 14 ساله‌ام سارا خانه است، آن زمان بود که احتمال دادیم دختر مجروح داخل حیاط، فرزند او باشد اسمش را که صدا زدم، دختر نوجوان واکنش نشان داد.
با اورژانس تماس گرفتیم اما ناگهان دخترک قلبش ایستاد، ما سعی کردیم او را احیا کنیم اما نشد و وقتی اورژانس او را به بیمارستان رساند گفتند جان باخته است.
در ادامه تحقیقات پلیسی، مادر سارا گفت: دو سال قبل به خاطر اختلافاتی که با همسرم داشتم از او جدا شدم و دخترم با من زندگی می‌کرد، او هیچ مشکلی نداشت. آرام و مهربان و ورزشکار بود. چند روز بعد از مرگ دخترم یک خودروی پژو پارس را در نزدیکی خانه‌مان دیدم که مشکوک بود و راننده به محض دیدن من، متواری شد.
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت نیز با حضور در خانه این دختر نوجوان به بررسی محل و احتمال سقوط، خودکشی یا قتل او پرداختند.
در بررسی‌های اولیه با توجه به اینکه پنجره‌های رو به حیاط، میله آهنی داشت و دختر نوجوان نمی‌توانست از آنجا سقوط کند، مأموران سراغ پشت بام نیز رفتند اما علائمی که نشان دهد سارا از آنجا سقوط کرده باشد به‌دست نیامد.
پزشکی قانونی نیز علت مرگ را اصابت جسم سخت و ضربات متعدد به وی اعلام کرد.
باتوجه به نظریه پزشکی قانونی، همچنین از آنجا که دختر نوجوان هیچ سابقه‌ای برای خودکشی نداشت و با رد شدن فرضیه سقوط، بازپرس حمیدرضا رستمی از شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران، تحقیقات خود را با این فرضیه که دختر نوجوان به قتل رسیده ادامه داده و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ مشکوک دختر 14 ساله ادامه دارد.

کارآگاهان پلیس یک ماه و نیم پس از مفقود شدن مردی، موفق به کشف جسد نیم سوخته او در چاهی عمیق شدند و عاملان این جنایت را که زن و مردی جوان بودند به دام انداختند.

 رسیدگی به این پرونده از حدود 45روز قبل در دستور کار مأموران پلیس شهرستان بیرجند واقع در استان خراسان جنوبی قرار گرفت. آن روز زنی نزد مأموران رفت و از مفقود شدن شوهرش خبر داد. او گفت: شوهرم مثل همیشه برای رفتن به محل کارش از خانه خارج شد اما دیگر برنگشت و هیچ‌کس هم از او خبری ندارد و می‌ترسم بلایی سرش آمده باشد. با ثبت نام این مرد به‌عنوان مفقودی، تلاش‌های پلیس برای یافتن او آغاز شد. در ادامه مأموران به شواهدی دست یافتند که نشان می‌داد تلفن همراه مرد مفقود شده آخرین مرتبه در روستای منصور‌آباد از توابع بخش قهستان شهرستان درمیان فعال بوده و بعد از آن قطع شده است.

این موضوع نشان می‌داد که این مرد در این روستا ناپدید شده و برای روشن شدن سرنوشت او باید تحقیقات در آنجا ادامه پیدا کند. زمانی که گروهی از مأموران برای انجام تحقیقات به منصورآباد رفتند پی بردند مرد مفقود شده با زنی مجرد به‌طور مخفیانه در ارتباط بوده است. به همین دلیل برای روشن شدن سرنوشت این مرد مأموران سراغ زن جوان رفتند و وی را تحت بازجویی قرار دادند. او در همان اعترافات اولیه به قتل این مرد اعتراف کرد و گفت که با همدستی مرد دیگری او را به قتل رسانده و جسدش را به چاهی عمیق انداخته‌اند.

این زن در اعترافاتش گفت: من با مرد دیگری هم در ارتباط بودم. او از رفت‌وآمدهای مقتول به خانه‌ام با خبر شد و با هم نقشه قتل او را کشیدیم. یک روز که مقتول به خانه‌ام آمده بود همدستم در خانه پنهان شد. ابتدا من روسری‌ام را دور گردن مقتول انداختم و سپس همدستم با سنگ و چاقو به مقتول ضربه زد و او را به قتل رساندیم.

این متهم درباره سرنوشت جسد مقتول نیز گفت: برای اینکه هیچ ردی از مقتول و قتلی که انجام داده‌ایم به جا نماند ابتدا جسد را داخل چاه انداختیم و سپس یک لاستیک را آتش زدیم و آن را هم بعد از جسد داخل چاه رها کردیم. اما لاستیک قبل از اینکه به ته چاه بیفتد گیر کرد و فقط قسمتی از کنار صورت مقتول سوخت و بقیه جسد سالم ماند. به‌دنبال اعترافات هولناک این زن، همدستش نیز دستگیر شد و هم‌اکنون هر دو در بازداشت به‌سرمی‌برند و تحقیقات در این‌باره ادامه دارد.

 

 آنچه دیگران می خوانند
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: