پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش خبرگزاری فارس، قرارداد یامگا ۳۰۰هزار دلار است، قرارداد مدیربرنامه‌اش ۲۶۰هزار دلار!

مدیرعامل استقلال در خصوص شکایت مدیر برنامه یامگا، عنوان کرد: ایجنت یامگا شکایت کرده و ۲۶۰ هزار دلار خواسته است. چگونه بازیکن با قرارداد حدود ۳۰۰ هزار دلار، قرارداد ایجنتش ۲۶۰ هزار دلار می‌شود؟

ماجرای قراردادی که از ۴ میلیارد به ۱۱میلیارد رسید!

وی افزود: یک بازیکن جوان داریم که قرارداد ۳ساله داشته، در سال اول یک میلیارد، سال دوم یک و نیم و سال سوم چهار میلیارد قراردادش بوده است. آمده‌اند و قرارداد جدید ۴ساله با او بسته‌اند. یک میلیاردش شده پنج میلیارد، یک و نیم میلیارد شده هفت میلیارد و دو میلیارد شده ۹ میلیارد تومان. سال آخرش هم شده ۱۱ میلیارد. چطور این قدر افزایش ممکن است؟ بر اساس کدام کتاب اقتصاد این کار را کرده‌اید؟ او وقتی وارد لیست بزرگسال شود، شاید مربی یا مدیر بعدی او را نخواهد.

فتح‌الله زاده تصریح کرد: من امیدوارم دولت به ما با یک سال تنفس، از بودجه مسئولیت اجتماعی، یا ارز نیمایی یا حتی بانک‌ها به ما قرض دهند. به هواداران اطمینان می‌دهم تا آخر فصل ما مشکلی نداریم و همه عوامل خوب کار می‌کنند. این مشکل از گذشته است. ما می‌گوییم به ما کمک کنید تا ما مشکل استراماچونی را حل کنیم.

مدیرعامل استقلال گفت: متاسفانه برای حمید سجادی اتفاق بدی رخ داد. من امیدوارم به هواداران در آخر اسفند بگوییم پول پرداخت شده است. ته دلم این است که موفق می‌شویم. در هیچ دوره‌ای به اندازه پارسال، استقلال پول نداشته است و من هنوز نمی‌توانم باور کنم آن همه پول بوده باشد و ۴۰ میلیارد استراماچونی را نداده‌اند.

وی افزود: دیروز دو پاداش به حساب بازیکنان ریختم. نمی‌گذارم تیمم آسیب ببیند. ما احتیاج به کمک داریم. این تیم افتخارات زیادی برای کشورمان آورده و دل میلیون‌ها جوان را شاد کرده، حقش هست که مسئولین در این شرایط به این تیم کمک کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: