پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

بدون کارمزد آنلاین وام فوری بگیرید

به گزارش ایبِنا، محمد‌حسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به مهمترین اتفاقی که در دهه اخیر در این حوزه رخ داده است، اظهار کرد: نظام قرض‌الحسنه به عنوان یک تخصص بانکداری نهادینه شده و قابلیت تحقیق و پژوهش بیشتری دارد و حتی می‌توان گفت بانک‌های قرض الحسنه در کنار بانک‌های تجاری رسمیت خود را به دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه رسالت بدون شعبه و دیجیتالی است؛ تاکید کرد: تا قبل از تک شعبه‌ای شدن بانک رسالت اینگونه تصور می‌شد که وام‌های این بانک فقط برای وام‌های ازدواج، درمان و ... تخصیص می‌یابد، اما وام‌های قرض‌الحسنه می‌تواند اصناف، کار‌های خدماتی و... را نیز در برگیرد و کارساز باشد.

حسین‌زاده تصریح کرد: بیش از ۵۰ درصد از مشتریان بانک با این نوع مشاغل وام دریافت کرده‌اند و این اثبات می‌کند که مردم با نقدینگی خرد هم می‌توانند نیازهایشان را برطرف سازند.

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: چگونگی تشکیل پرونده اعتباری ابهام داشت که با ثبت الکترونیک، عملیاتی شد و امروز دیده می‌شود که تمام فرآیند‌های حضوری به غیرحضوری نزدیک می‌شود. این در حالی است که شاهد هستیم روزانه نزدیک به ۶ میلیون تراکنش غیرحضوری صورت می‌گیرد.

وی با تاکید براینکه شاید مهمترین پروژه بانک قرض الحسنه پرداخت وام بدون کارمزد است، گفت: وام‌هایی که پرداخت شده، یک میلیون و ۳۰۰ هزار فقره با کارمزد عموما ۲ درصد و ارزش حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان بوده است.

به گفته حسین زاده، در سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون ورودی غیرحضوری داشتیم که میانگین ۴ هزار نفر ورودی در روز ثبت شده است.

وی درباره میزان تماس‌های روزانه گفت: حدود ۱۳ هزار تماس روزانه داریم و همواره در تلاشیم که برای نسل فعلی و آینده کار کنیم.

مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت تاکید کرد: نباید به فضاسازی غیرواقعی توجه کنیم، امروزه همه از فضای مجازی و دیجیتال استفاده می کنند و در بانکداری خرد دیگر حضور در شعبه موضوعیت ندارد. برخی می‌خواهند موضوعی را تلقین کنند که کار غربی‌ها، خوب است، اما ما هم برای خدمات و ایده‌های خود در بانک فکر کرده‌ایم و نتیجه هم گرفتیم.

حسین زاده دریاره معوقات بانک اظهار کرد: ۳۶ صندوق توسط بانک قرض الحسنه ساماندهی شد که حدودا یک میلیون و نیم سپرده گذار داشتند و مجموعا معوقات معوق یک و نیم درصد بود.

وی تاکید کرد: ما سعی می‌کنیم از واژه عضو به جای مشتری استفاده کنیم و قرض الحسنه قوانین و مقررات و ساختار خود را باید داشته باشد.

مدیر عامل بانک قر ض الحسنه رسالت گفت: یک کار گروهی اتفاق افتاد که نتیجه آن افزایش سقف وام به ۲۰۰ میلیون تومان شد که این موضوع باید مورد بازنگری قرار گیرد. در هر صورت بالا بردن سقف وام در اختیار ما نیست و این درحالی است که سقف وام باید براساس شاخص‌های نرخ تورم افزایش پیدا کند که در حال حاضر آمادگی بیشتر از ۳۵۰ میلیون تومان را هم به لحاظ منابع داریم.

وی درباره هم افزایی و اقدامات مشترک با دیگر بانک‌ها، افزایش سرمایه و فروش املاک و مطالبات مشکوک الوصول تاکید کرد: معوقات قرض‌الحسنه ممکن است غلط انداز باشد؛ یکسری صندوق‌های قرض الحسنه بودند که اقساط آن‌ها را جمع آوری می‌کردیم، اگرنه ذات بانک رسالت معوقات خیلی کمی دارد. در بانک املاک کمی داریم یک بخشی از آن صندوق‌ها دارایی‌هایی دارند که آن‌ها در حال فروش هستند.

وام فوری/ افزایش سرمایه بانک رسالت

به گفته حسین زاده، بانک رسالت از ۲۰۰ میلیارد تومان به ۷۵۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه داشته است. همچنین در مورد تسهیلات تکلیفی، تعهدات تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را کامل انجام دادیم و وام‌های اشتغال هم به همین شکل پرداخت شده است.

وی در پایان با اشاره به نقش نظام قرض الحسنه در کارآفرینی اجتماعی گفت: مهمترین رکن آن هسته کارآفرینی اجتماعی است که یک راهبر دارد و رویکرد اصلی بانک رسالت تقویت این نوع کار و کسب‌ها است. این‌ها به عنوان حامی می‌تواند روند خوبی را در پیش گیرد. به این معنا که برخی از اشخاص اعم حقوقی و حقیقی می‌توانند حامی این کسب و کار‌ها شوند. در سالی که گذشت حدود ۳۵۰ هزار فقره وام به این نوع کسب و کار‌ها با حمایت حامیان پرداخت شده است.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: