پایگاه خبری خانه فوتبال:

رضا رجبی درباره دیدار استقلال با آلومینیوم اراک در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی در اراک مقابل آلومینیوم دیدار راحتی برای آبی‌پوشان پایتخت نخواهد بود چون تیم اراکی در ورزشگاه خانگی خودش انگیزه‌های زیادی برای برتری دارد. با اینکه آلومینیوم اراک در این فصل تیمی پرنوسان بوده است، اما نمی‌توان این تیم را دست کم گرفت به طور حتم آنها در اراک حریفی سرسخت برای استقلال خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه روند رو به رشد استقلال در ۱۰ هفته اخیر لیگ برتر ادامه داشته، گفت: با شرایطی که استقلال در جدول لیگ برتر دارد و حضورش در کورس قهرمانی، محکوم به پیروزی در دیدار با آلومینیوم اراک است. خوشبختانه مشاوران ساپینتو حرف مرا احتمالاً به گوشش رسانده‌اند و با سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می‌کند که ۴ بازیکن جلو یکدیگر را در زمین خوب پیدا می‌کنند که این هماهنگی بازیکنان استقلال کار را برای حریفان سخت می‌کند.

کارشناس فوتبال در مورد مقصران حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: حذف استقلال از آسیا ربطی به مدیریت فعلی باشگاه ندارد. از زمانی که سازمان خصوصی‌سازی و قربان‌زاده وارد ماجرای فروش سهام باشگاه استقلال شدند، اوضاع تیم از قبل هم بدتر شد. مردم سهام خریدند و این پول‌ها بدون نظارت و مجوز در حدود ۷۰۰ میلیارد تومان وارد باشگاه استقلال شد. الان قربان‌زاده با پیش آمدن این فجایع مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره استقلال را مقصر می‌داند، در صورتی که اولین محکوم و مقصر خود این فرد است. این آقا از پول‌های مردم حراست نکرده و پول را به مدیریت قبلی باشگاه داده است. این پول‌ها نه تنها باشگاه استقلال را کمک نکرد بلکه آینده باشگاه را به خطر انداخت.

وی افزود: استقلال این فصل بسیار پر هزینه بسته شد و در حال حاضر باشگاه کلی بدهی دارد. فتح‌الله‌زاده تا حدودی مشکلات مالی را حل کرده است، اما یک فرد به تنهایی نمی‌تواند تمام مسائل مالی را بر طرف کند. شرایط برای فروختن سهام باشگاه استقلال مهیا نبود و بدون برنامه و با عجله این خصوصی‌سازی صورت گرفت. پولی هم که جمع شد مدیریت قبلی آن را به باد داد.

رجبی در پایان خاطر نشان کرد: به خاطر مبلغ کمی که مدت‌ها قبل باید مدیریت وقت آن را پرداخت می‌کرد استقلال را نابود کردند. حذف از لیگ قهرمانان آسیا به هر تیمی ضربه می‌زند و تیم را عقب می‌اندازد. در لیگ قهرمانان از نظر فوتبالی بازیکنان دیده می‌شدند و از لحاظ مالی هم به باشگاه استقلال کمک می‌شد. ولی مدیران قبلی به تیم فوتبال استقلال خواسته و ناخواسته ضربه زدند. هم اکنون هم شخصی مثل فتح‌الله‌زاده که یک استقلالی است، سعی دارد به باشگاه کمک کند، اما برخی‌ها سعی دارند او را مقصر جلوه بدهند.

منبع: میزان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: