پایگاه خبری خانه فوتبال:

با وجود فرارسیدن هفته‌های پایانی لیگ برتر، بازیکنان پرسپولیس بخش عمده ای از قرارداد خود را از این باشگاه طلبکار هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات لیگ برتر فوتبال در حالی به هفته بیست و ششم خود رسیده که بازیکنان پرسپولیس تنها 55 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کردند. این در حالی است که بازیکنان انتظار داشتند تا اینجای لیگ در حدود 80 درصد از قرارداد خود را طبق وعده های مدیران باشگاه دریافت کنند که این اتفاق رخ نداده است.

از طرف دیگر، منابع مالی باشگاه پرسپولیس محدود است و این باشگاه تا به حال نتوانسته به تعهدات مالی خود طبق قول هایی که داده بود عمل کند. باشگاه پرسپولیس در شرایط فعلی فقط 35 میلیارد تومان از ایرانسل به عنوان اسپانسر اصلی خود پول طلب دارد که در صورت کل این پول، حدود 12 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد.

بازیکنان پرسپولیس منتظر هستند که در روزهای آینده به حساب آنها پول واریز شود. پرسپولیس در روز سوم اردیبهشت بازی حساسی با استقلال دارد که با توجه به وضعیت جدول رده بندی لیگ برتر، اهمیت این بازی بسیار بیشتر از دربی های قبلی خواهد بود.

حالا باید دید در شرایط فعلی که حساب باشگاه پرسپولیس بعد از چند ماه همچنان بسته است، آیا مدیرعامل این باشگاه قادر خواهد بود به تعهدات مالی اش عمل کند یا نه. چک آخر اسپانسر باشگاه در هفته بیست و نهم لیگ برتر نقد خواهد شد. بی پولی معضل بزرگ این روزهای باشگاه پرسپولیس است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: