پایگاه خبری خانه فوتبال:

قیمت طلا در سال 1402 متغیر شدید شده است.قیمت طلا نوسان بدی دارد. قیمت طلا عجیب شده. قیمت طلا در  هفته گذشته صعودی بود. آخرین قیمت طلا را اینجا بخوانید.

قیمت طلا، سکه و دلار امروز 27 فروردین 1402

امروز قیمت دلار روند صعودی داشت و به ۴۱,۹۱۱ (چهل و یک هزار و نهصد و یازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است. قیمت سکه اما ریزش داشت.

معاملات امروز در حال پیگیری شد که قیمت طلا و سکه کاهش یافت.

قیمت طلا / آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۲,۴۹۲,۴۰۰ (دو میلیون و چهارصد و نود و دو هزار و چهارصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۸۳ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر هر گرم طلا ۱۸ عیار
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
2,531,400 -۲۰,۶۰۰ -۰.۸۳ 13:16
۲,۵۱۳,۰۰۰ -۴۴,۱۰۰ -۱.۷۶ روز قبل
۲,۵۵۷,۱۰۰ -۴۰۰ -۰.۰۲ ۳ روز پیش

قیمت طلا / آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۸۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۰,۷۹۶,۰۰۰ (ده میلیون و هفتصد و نود و شش هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا / قیمت دلار مبادله ای امروز

قیمت دلار مبادله‌ای، امروز به ۴۱,۹۱۱ (چهل و یک هزار و نهصد و یازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر دلار مبادله ای
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۱,۹۱۱ ۱۸۷ ۰.۴۴ 11:24
۴۱,۷۲۴ ۱۲ ۰.۰۲ روز قبل
۴۱,۷۱۲ ۰ ۰ ۳ روز پیش

قیمت طلا / قیمت یورو در بازار آزاد امروز

یورو در بازار آزاد، امروز به ۴۶,۱۲۳ (چهل و شش هزار و یکصد و بیست و سه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۴۴ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر یورو در بازار آزاد
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۴۶,۱۲۳ ۲۰۶ ۰.۴۴ 11:20
۴۵,۹۱۷ -۲۶۲ -۰.۵۸ روز قبل
۴۶,۱۷۹ ۶۰۹ ۱.۳۱ ۳ روز پیش

قیمت طلا / آخرین نرخ پوند

پوند امروز با افزایش ۰.۴۴ درصدی، از ۵۱,۷۷۵ (پنجاه و یک هزار و هفتصد و هفتاد و پنج ) تومان به ۵۲,۰۰۷ (پنجاه و دو هزار و هفت ) تومان رسید.

جدول قیمت ۳ روز اخیر پوند
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۵۲,۰۰۷ ۲۳۲ ۰.۴۴ 11:20
۵۱,۷۷۵ -۴۶۵ -۰.۹ روز قبل
۵۲,۲۴۰ ۳۹۷ ۰.۷۵ ۳ روز پیش

قیمت طلا / قیمت درهم امارات (حواله) امروز

همچنین درهم امارات (حواله) با افزایش ۰.۴۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۴۱۲ (یازده هزار و چهارصد و دوازده ) تومان معامله شد.

قیمت طلا / آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا در بازار داخلی هم ۳۱,۳۶۲ (سی و یک هزار و سیصد و شصت و دو ) تومان قیمت خورد.

قیمت طلا / قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به 30,998,000 (سی میلیون و نهصد و نود و هشت هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر سکه امامی
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۳۰,۹۹۸,۰۰۰ -۹۷,۰۰۰ -۰.۳۲ 11:24
۳۱,۰۹۵,۰۰۰ -۵۰۶,۰۰۰ -۱.۶۳ روز قبل
۳۱,۶۰۱,۰۰۰ ۲,۰۰۰ ۰ ۳ روز پیش

قیمت طلا / قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۱۸,۷۵۰,۰۰۰ (هجده میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۲۷ درصدی داشته است.

جدول قیمت ۳ روز اخیر نیم سکه
قیمت (تومان) مقدار تغییر درصد تغییر تاریخ
۱۸,۷۵۰,۰۰۰ -۵۰,۰۰۰ -۰.۲۷ 11:24
۱۸,۸۰۰,۰۰۰ -۱۰۰,۰۰۰ -۰.۵۴ روز قبل
۱۸,۹۰۰,۰۰۰ ۰ ۰ ۳ روز پیش

قیمت طلا / قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با کاهش ۰.۱۷ درصدی نسبت به روز قبل ، ۱۱,۵۸۰,۰۰۰ (یازده میلیون و پانصد و هشتاد هزار) تومان معامله شد.

قیمت طلا / آخرین نرخ سکه گرمی

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۶,۶۶۰,۰۰۰ (شش میلیون و ششصد و شصت هزار) تومان قیمت خورد.

قیمت طلا / دلار به کانال‌ چهارم بر می‌گردد؟

قیمت دلار روز شنبه 26 فروردین 1402 کاهش داشت.

روز گذشته قیمت دلار کاهش محدودی داشت. برخی تحلیلگران بازار ثبات قیمت دلار در روزهای اخیر را ناشی از عدم رقبت معامله‌گران برای داد و ستد می‌دانند. به نظر می‌رسد این بی‌تحرکی در بازار ارز ریشه در رونق بازار بورس و افزایش احتمال قیمت خودرو دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز قیمت دلار روز گذشته( شنبه ۲۶ فروردین) مسیری کاهشی را پشت سر گذاشت. هر چند این کاهش قیمت محدود بود اما توانست بر اساس پیش‌بینی کارشناسان اقتصادی در هفته‌های گذشته روند با ثبات خود را حفظ کند.

قیمت دلار، هفته گذشته در کف کانال پنجم و در پله اول و دوم نوسان داشت. دیروز دلار تهران در بازار آزاد به کف کانال پنجم برگشت و در این محدوده نوسان داشت

برخی فعالان بازار افزایش قیمت خودرو و تقویت شاخص بورس را عاملی جهت تردید معامله‌گران بازار ارز، برای داد و ستد می‌دانند. آنها معتقدند با وجود چنین نوساناتی در بازارهای موازی خودرو و سهام، بیشتر معامله‌گران بزرگ بازار حاضر نیستند ارز خود را به فروش برسانند و وارد بازارهای دیگر شوند.

به نظر می‌رسد بازیگران ارزی دلیل رکود و ثبات نسبی قیمت دلار در بیش از ۱۰ روز گذشته را این عامل می‌دانند که باعث شده برخی معامله‌گران دلار در تنگنای نگهداری یا فروش قرار بگیرند.

قیمت طلا / قیمت دلار در نرخ‌های مختلف

قیمت دلار نقدی مرکز مبادله از صبح دیروز، شنبه ۲۶ فروردین در سایت بازار متشکل ارزی روی عدد ۴۱ هزار و ۷۲۴تومان ثبت شد و روندی افزایشی نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته داشته است. قیمت دلار حواله نیز در مرکز مبادله پیوسته رقم ۳۷ هزار و ۹۳۱ تومان را نشان می‌داد.

همچنین قیمت دلار نیمایی  مانند هفته‌های گذشته روی رقم 28 هزار و 500 تومان ثابت بوده است. اما صرافی ملی طبق روال هفته‌های اخیر قیمت جدیدی منتشر نکرد.

قیمت طلا / کاهش قیمت در بازارهای همسایه

شنبه ۲۶ فروردین، دلار در بازارهای همسایه با کاهش محدود قیمت دلار تهران در بازار آزاد همسو شد و روندی کاهشی داشت. دلار هرات با قیمت 50 هزار و ۷۳۰ تومان معامله شد و دلار سلیمانیه نیز در کف کانال ۵۱ هزار تومانی بسته شد.

قیمت طلا / قیمت ارزهای موثر

روز گذشته قیمت اسکناس یورو در مرکز مبادله ارز و طلا نسبت به آخرین روز کاری هفته گذشته یک پله افزایش قیمت داشت و با قیمت  ۴۵ هزار و ۸۰۶ تومان و یوروی حواله ۴۱ هزار و ۶۴۱ تومان اعلام شد.  این در حالی است که قیمت یورو در بازار آزاد به حدود ۵۵ هزار و ۸۳۰ تومان رسید.

دیروز قیمت درهم در کف کانال ۱۴ هزار تومانی قرار گرفت و با قیمت ۱۴ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد. قیمت حواله درهم در سایت بازار متشکل معاملات ارز  ۱۰ هزار و ۳۲۸ تومان درج شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: