پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیران خودرو یک شرکت بین المللی است که توانسته جایگاه ویژه ای در صنعت و بازار خودرو ایران به دست آورد.مدیران خودرو شبکه ای متشکل از بیش از ۱۴۰ نمایندگی در سرتاسر کشور راه اندازی نموده است. تاکنون بیش از دویست هزار مصرف کننده در کشور محصولات مدیران خودرو را انتخاب کرده اند.شرکت مدیران خودرو درصدد است تا با ارئه مدل های کم مصرف، ایمن، زیبا و متنوع  و همینطور از هر نظر مناسب برای سلایق مختلف مشتریان، پاسخی ایده ال برای خواسته های آنها داشته باشد و در عمل شعار مدیران خودرو ایده ال را محقق نماید.

مدل جدید محصول محبوب مدیران خودرو در راه است|عکس

آریزو 5 اسپرت به عنوان خودرو جدید ام‌وی‌ام به زودی به بازار ایران معرفی خواهد شد. این سدان اسپرت، نسخه به روز رسانی شده آریزو 5 توربو است که با  ظاهری اسپرت تر و امکانات جدید انتظار می رو توجه بسیاری را در میان خودرو های هم رده به خود جذب کند. این سدان جوان پسند،  در ابتدای سال جاری به صورت رسمی رو نمایی  و به بازار خواهد آمد.
از جمله تغییرات ظاهری ایجاد شده در آریزو 5 اسپرت می‌توان به جلو پنجره جدید به کار رفته در این خودرو و همچنین دیفیوزرهای جدید عقب اشاره کرد که در مجموع حس اسپرت بیشتری را به سدان جدید ام وی ام بخشیده اند. از نظر امکانات اضافه شده به آریزو 5 اسپرت نیز می توان به گرم کن صندلی های جلو، صندلی برقی راننده، ریموت استارت انجین با قابلیت خاموش و روشن ماشین، تنظیم جهت وزش باد از مانیتور و ... اشاره کرد. از  موارد دیگر نیز می توان  تودوزی جدید این خودرو  که با نسخه قبلی این خودرو متفاوت است را برشمرد. همچنین طراحی داخلی جدید و  استفاده از رنگبندی های خطی در آریزو اسپرت را نیز می توان از نکات قابل توجه سدان ام وی ام دانست.

مدیران خودرو

آریزو 5 اسپرت همچون آریزو 5 توربو از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ بهره می برد که از طریق گیربکس CVT 9 سرعته 147 اسب بخار  توان و 210 نیوتن متر گشتاور را در اختیار سرنشینان خودرو قرار می دهد و می توان گفت این خودرو، نسخه اسپرت تر، آریزو 5 توربو، سدان پر طرفدار ام‌وی‌ام است. با در نظر گرفتن محبوبیت خانواده آریزوها در میان خودروهای مجموعه مدیران خودرو پیش بینی می شود آریزو 5 جدید بتواند جایگاه مناسب خود را در میان علاقمند خود پیدا نماید.
مدیران خودرو

آشنایی با خودروی لاکچری مدیران خودرو

خودروی چری تیگو 8 پرو که مدیران خودرو جدیدا در اختیار مشتریان قرار داده به موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مجهز شده است. قادر به تولید قدرت 197 اسب بخار در محدوده 5500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در محدوده 2000 دور در دقیقه است.

 با ورود محصولات جدیدی مانند Fidelity ، Dignity یا حتی KMC K7 ، عرضه چری تیگو 8 پرو نیز می تواند تنوع بیشتری به بازار خودرو کشور بدهد و یکی از گزینه های جدی مشتریان برای خرید خودروی به روز و پیشرفته باشد. . البته نسخه کامل تری از این خودرو با مدل تیگو 8 پرو مکس نیز موجود است که مشخصات آن را در صفحه تیگو 8 پرو مکس مشاهده می کنید.

زمستان 2017 یا 2017 بود که برای اولین بار از چری تیگو 8 SUV رونمایی شد، یک SUV فول سایز با قابلیت حمل 7 سرنشین که در مارس 2018 با تایید شرکت خودروسازی چری عرضه و روانه بازار شد. لانگ چری تیگو 8 که قبلا با نام "چری تی 18" شناخته می شد، بزرگ ترین عضو خانواده تیگو به حساب می آید که از نظر ابعاد و اندازه، بسته به نام خودرو، در کلاسی بالاتر از ماشین شاسی بلند چری تیگو 7 در جلو قرار می گیرد که سال ها در بازار کشور شاهد آن هستیم، اما اکنون چری تیگو 8 پرو برای رقابت با رقبای جدید در بازار کشور گسترش یافته است و اجازه نمی دهد کراس اوورها به بازار خودرو وارد شوند.

  چری تیگو 8 در سال 2018 عرضه و به مشتریان عرضه شد ، اما نسخه ارتقا یافته جدید آن با پسوند Pro اخیراً با پیشرفت‌های خوبی در بخش‌های مختلف خود عرضه شده است. تلاش برای تأثیرگذاری بر بازارهای جهانی و افزایش سهم خود از فروش بازار خودرو. شرکت چر آن در کنار بازارهای جهانی قصد دارد محصول جدید خود را با همکاری شریک سابق خود یعنی مدیران خودرو وارد بازار ایران کند و اخیرا اخبار زیادی از ورود این خودرو به بازار ایران شنیده شده است. می تواند خبر خوبی برای ایجاد تنوع در بازار ایران باشد. و عرضه محصولات تازه در بازار کشور.

با ورود به کابین چری تیگو 8 پرو با فضای کابین کاملا پیشرفته و به روز مواجه می شوید که در خودروهای اروپایی و خودروهای لوکس آن ها کم نیست. طراحی داخلی چری تیگو 8 پرو به خوبی ثابت کرده است که چینی ها جهش بزرگی در طراحی محصولات خود داشته اند و امروزه به عنوان یکی از مدعیان تولید محصولات پیشرفته و جذاب ایستاده اند.

در جلوی راننده یک فرمان جذاب با شکل D وجود دارد یا شکل پایین تخت ما دیده می شود که عمدتاً در خودروهای اسپورت استفاده می شود و در پشت آن یک صفحه نمایش کاملا دیجیتال بزرگ را می بینیم که شرایط حیاتی را در اختیار راننده قرار می دهد. اطلاعات در مورد ماشین و سرعت و دور موتور. در کنار و بالای کنسول مرکزی صفحه نمایش سیستم سرگرمی دیده می شود که در واقع به صفحه کیلومتر شمار متصل شده و حالت یکپارچه به خود گرفته است. کلیدهای فیزیکی کنسول مرکزی تا حد امکان حذف شده اند و از همه مهمتر شاهد کلیدهای لمسی در کنسول وسط و کنسول ابزار هستیم تا حس رانندگی با یک خودروی کاملا پیشرفته را به سرنشینان منتقل کند. برای خرید لوازم یدکی تیگو 8 در بازار تهران با شماره های زیر در ارتباط باشید : 09128389667 ---- 02136058442 فروشگاه دیجی کار شاپ .

مدیران خودرو

قلب تپنده چری تیگو 8 پرو یک موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری است که مجهز به توربوشارژر است و می تواند حداکثر قدرت 197 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه یا حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر در 2000 دور در دقیقه تولید کند . وظیفه دریافت و ارسال نیرو به چرخ های جلو بر عهده گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه خواهد بود که تنها گزینه در دسترس مشتریان است و طبق اعلام سازنده می تواند شتاب 0 تا 100 را در 8.9 ثانیه طی کند.

این خودرو با طول کل 4722 میلی متر، عرض 1860 میلی متر، ارتفاع 1745 میلی متر و فاصله بین دو محور 2710 میلی متر تولید می شود. از مجموع این ابعاد حداقل وزن 1541 کیلوگرم به دست آمد. با وزن بدنه بیش از 1.5، استاندارد یورو 6 و استفاده از گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه در خط انتقال، مصرف سوخت این خودرو برای مصارف شهری معادل 8.6 لیتر و برای برون شهری است.

مصرفی معادل 5.7 لیتر دارد که مجموع مصرف سوخت 6.8 لیتر است زیرا ترکیبی برای کاربران خود خواهد داشت. از جمله ویژگی های این خودرو ابتدا در سطح ایمنی می توان به ایربگ های ایمنی سرنشینان جلو، ایربگ های جانبی، ایربگ های پرده ای و یا حتی ایربگ های ایمنی زانویی اشاره کرد که می توانند از سرنشینان محافظت کنند.

علاوه بر این تجهیزات ایمنی زیادی روی این خودرو تعبیه شده است و در این راستا می توان از سیستم ترمز ضد قفل ABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، ترمز کمکی، سیستم کنترل کشش، کنترل پایداری الکترونیکی، نی خاطرنشان کرد: سیستم کمکی حرکت خودرو در سربالایی یا کنترل حرکت خودرو در حین راه رفتن.

 در این میان به تجهیزات امنیتی چری تیگو 8 پرو اشاره کرده ایم که شامل تجهیزات کمکی رانندگی یا فناوری های امنیتی مانند دوربین 360 درجه، سنسور پارک، سیستم نظارت امنیتی فشار لاستیک، سیستم هشدار نقطه کور، ترمز دستی می شود. برق، چراغ های روشنایی در روز، کروز کنترل، سیستم ورود بدون کلید، سنسور باران یا حتی چراغ های فول ال ای دی و استارت دکمه ای بخشی از تجهیزات منحصر به فرد چری تیگو 8 پرو هستند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: