پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

اگر به دنبال دریافت وام با چک صیادی هستید؛ طرح تسهیلاتی بهارانه بانک آینده را به شما پیشنهاد می‌کنیم که سقف آن ۳۰۰ میلیون تومان است. در ادامه شرایط دریافت وام با چک بانک آینده را توضیح خواهیم داد.

شرایط دریافت وام فوری با چک بانک آینده ۱۴۰۲

طرح تسهیلاتی بهارانه برای مشتریان خوش حساب بانک آینده است. بنابراین شرط دریافت وام با چک ۱۴۰۲ باید ابتدا حساب قرض الحسنه بانک آینده افتتاح کنید. چراکه به میانگین حساب ۳ الی ۴ ماهه نیاز دارید.

مدت بازپرداخت وام فوری با چک صیادی بانک آینده

برای افراد دارای میانگین حساب ۳ ماه تا ۱۵۰ درصد و افراد دارای میانگین حساب ۴ ماه ۲۰۰ درصد سپرده تسهیلات پرداخت می شود. سقف تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان، سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

ضامن وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک آینده

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A باشید، این تسهیلات بدون ضامن و با یک عدد چک صیادی پرداخت می شود اما سایر افراد نیاز به ضامن رسمی دارند.

سود وام فوری با چک بانک آینده ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم سود وام بدون ضامن بانک آینده ۱۸ درصد است. یعنی برای وام ۳۰۰ میلیونی در مجموع ۵۹,۴۵۳,۵۳۴ تومان سود طی ۲۴ ماه پرداخت می‌کنید. رقم وام بازپرداختی شما در واقع ۳۵۹,۵۵۳,۵۳۴ تومان است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک آینده

قسط وام بانک آینده در طرح ذکر شده با سقف ۳۰۰ میلیونی ماهانه ۱۴,۹۷۷,۲۳۱ تومان است./اقتصادآنلاین

با افتتاح 10 میلیون سپرده وام فوری 500 میلیونی بگیرید

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» را خواهند داشت.

به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که واجد شرای دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی هم داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده است. سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

وام فوری / مطالبی درباره بانک ملت و دستاوردهای این مجموعه

بانک ملت از ادغام چندین مجموعه و موسسه پولی و مالی در تاریخ بیست و نهم آذرماه 1358 شکل گرفت. این بانک طی سال‌های فعالیت خود انواع خدمات مجاز پولی و مالی را به مشتریان ارائه داده و به دنبال توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات و … است.

این مجموعه تاکنون توانسته تندیس زرین بانک محبوب ایران در سال 1396، کسب عنوان سومین شرکت برتر ایران در رتبه بندی سال 1395، تندیس برترین خدمات الکترونیکی سال 1395، نماد زرین محبوب‌ترین بانک در سال 95 به انتخاب 50 هزار مشتری شبکه بانکی و … را به دست آورد.

وام فوری ۱۸۰ میلیونی با سود 4 درصد

پروژه تامین مسکن ویژه کادر سلامت و درمان کشور در ۱۱ فاز طی سه سال اجرا می شود.

مهدی خادمی مدیرعامل شرکت مجری پروژه، با اشاره به تسهیلات بانکی ویژه کادر سلامت، گفت: این تسهیلات از ۱۸۰ میلیون تا ۱۴ میلیارد ریال است که توسط بانک مربوطه ارائه می‌شود.

وی افزود: فاز دوم این پروژه با واگذاری ۳۵۰۰ فقره تسهیلات ۴ درصدی به منظور توانمندسازی خرید زمین‌های مستعد تغییر کاربری به مسکونی در حومه شهر تهران ویژه کادر درمان و سلامت کشور اجرا می‌شود.

خادمی ادامه داد: زمین‌های این پروژه در موقعیت مستعد تغییر کاربری به مسکونی بوده و به منظور عدم ورود دلالان منطقه‌ای، حفظ ارزشمندی سود حداقل ۱۰ برابری و عدم مواجهه پروژه با جهش قیمتی بالا در طول ۱۱ فاز اجرایی، محل پروژه تا تکمیل فرآیند نهایی خرید اراضی، صرفاً به بانک عامل پروژه معرفی و در تعهد شرکت قرار می‌گیرد.

وی افزود: واریزی تمامی متقاضیان بر حسب نرخ حداقل کارشناسی اراضی محدوده پنج کیلومتری تهران و تخصیص هر پلاک با توجه به زمان ثبت‌نام و مرغوبیت آن نیز بر اساس نرخ کارشناسی نماینده کانون کارشناسان رسمی دادگستری خواهد بود./مهر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: