پایگاه خبری خانه فوتبال:

کرمان موتور یکی از خودروسازان و وارد کنندگان مهم کشور است.کرمان موتور در شهر بم قرار دارد.کرمان موتور با مونتاژ هیوندای آغاز به کار کرد.کرمان موتور به دلیل تحریم ها نتوانست با کره ای ها ادامه بدهد.کرمان موتور هم اکنو با ثبت برند تجاری کی ام سی اقدام به مونتاژ خودروهای چینی می کند.

جزئیات فروش فوق‌العاده کرمان موتور اعلام شد

فروش خودروهای سواری از طریق سامانه یکپارچه

طی روزهای اخیر بخشنامه‌ای در سایت‌ها و فضای مجازی منتشر شد که بر اساس آن اعلام شده بود که یک گروه خودروسازی قصد دارد از تاریخ ۱۱ تا ۲۶ اردیبهشت ماه فروش محصولات خود را در سامانه یکپارچه اجرایی کند اما این شرکت عنوان کرد که تنها یک محصول خود را خارج از سامانه از امروز آغاز کرده است.

با توجه به اینکه خودروسازان موظف هستند تنها محصولات خود را در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و در قالب طرح‌های مشخص که مرحله اول آن برگزار و نوبت‌دهی‌ها نیز انجام شده و مرحله دوم از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، عرضه کنند؛ بنابراین موضوع عرضه سواری گروه صنعتی کرمان موتور که در فضای مجازی منتشر شده بود تخلف به حساب می‌آمد.

در نتیجه پیگیری ایسنا، از گروه کرمان‌موتور، مشخص شد که این بخشنامه فروش صرفا برای پیکاپ KMC T8 اجرایی خواهد شد که مشمول این الزام نیست و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، مجوز فروش این محصول را به شرکت داده است.

گفتنی است که سواری‌ خودروسازان الزاما بایستی تنها در سامانه یکپارچه عرضه شوند و بر اساس اطلاعات اعلامی شرکت کرمان‌موتور شرایط و زمان بندی فروش خودروهای سواری این شرکت KMC J۷، جک j۴، جک S۵ و جک S۳ بر اساس تصمیمات شورای رقابت و پس از تصمیم گیری این نهاد اعلام خواهد شد.

عرضه‌ای خارج از سامانه یکپارچه

طرح فروش فوق‌العاده پیکاپ T8 کرمان‌موتور با قیمت قطعی یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و موعد تحویل ۹۰ روز (کاری) با مدل ۱۴۰۲ از امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) به مدت ۱۶ روز (تا ۲۶ اردیبهشت ماه) از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی kermanmotor.com اجرایی خواهد شد.

در شرایط این طرح آمده است که متقاضی نبایست خرید از محصولات کرمان‌موتور (اعم از نقد و اقساط) در ۲۴ ماه گذشته داشته باشد و حداقل سن ۱۸ سال، واریز از یک شماره حساب (عدم لزوم حساب به نام خود فرد متقاضی) و تطابق شماره تلفن همراه با نام متقاضی اعمال می‌شود.

طبق اعلام گروه صنعتی کرمان‌موتور به ایسنا، طرح فروش خودروی پیکاپ کرمان‌موتور از امروز خارج از سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی انجام می‌شود.

به گفته مدیران شرکت کرمان‌موتور، این شرکت با برنامه‌ریزی برای افزایش تولید خودروهای سواری خود در سال جاری تصمیم دارد تا هر چه بیشتر به نیاز بازار پاسخ گفته باشد و ضمن عرضه تولید سواری‌ها، در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای سواری در ایجاد ثبات و تعادل بازار خودرو به کمک وزارت صمت و شورای رقابت بیاید.

خبری که دیروز منتشر شده بود

به گزارش تجارت‌نیوز، فروش فوق‌العاده کرمان موتور  آغاز می‌شود. این شرکت سعی دارد دراین طرح 5 خودروی خود را از طریق فروش فوق‌العاده به فروش برساند.

مدیرعامل شرکت کرمان موتور از آغاز فروش ویژه محصولات این شرکت از 11 اردیبهشت در سراسر کشور خبر داد.
سامان فیروزی با اشاره به پایان فرصت تکمیل وجه واجدین شرایط پذیرفته شده در سامانه یکپارچه خودرو در 10 اردیبهشت گفت: در راستای سیاست‌های وزات صمت مبنی بر تنظیم بازار و در چارچوب ضوابط شورای رقابت طرح فروش کرمان موتور شامل عرضه مازاد خودروهای سامانه یکپارچه که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه آنها اقدام نکرده بودند از سوی این شرکت آغاز می‌شود.
وی در مورد محصولات ارائه شده در این طرح فروش گفت: در طرح جدید فروش این شرکت که از روز دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز می‌شود، تمامی محصولات شامل خودروهای جی 4، اس 3، اس 5 و جی 7 و خودروی پیکاب تی 8 براساس قیمت‌های مصوب کارخانه به فروش می‌رسد.

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه با اشاره به هدف گذاری عرضه 100 هزار دستگاه انواع خودرو به بازار در سال 1402 ادامه داد: در همین راستا فروش ماهیانه 10 هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی‌های این کرمان موتور قراردارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال‌های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می‌رسد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

تصویر خودروی جدید و میلیاردی کرمان موتور.جی هفت|j7

کرمن موتور

فروش ماهیانه 10 هزار دستگاه خودرو از سوی کرمان موتور 

مدیر عامل کرمان موتور در ادامه با اشاره به هدف گذاری عرضه 100 هزار دستگاه انواع خودرو به بازار در سال 1402 ادامه داد: در همین راستا فروش ماهیانه 10 هزار خودرو در دستور کار سازمان فروش و شبکه نمایندگی های این کرمان موتور قراردارد و هر ماه طبق یک برنامه دقیق شرایط و نحوه عرضه محصولات از طریق کانال های رسمی شرکت به اطلاع مشتریان می رسد. وی در پایان خاطر نشان کرد: اعتقاد داریم با تداوم عرضه محصولات شرکت کرمان موتور به صورت منظم و گسترده، آرامش بازار تضمین و رضایت مصرف کنندگان واقعی و متقاضی خودرو تأمین خواهد شد.

کرمان موتور

پیکاپ KMC T8 در ناوگان امدادی کرمان موتور

پیکاپ T8 KMC به ناوگان خدمات و امداد جاده ای شرکت کرمان موتور اضافه شد. طرح امداد نوروزی ۱۴۰۲ شرکت کرمان موتور اولین ماموریت این خودروها خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی شرکت کرمان موتور، این شرکت به تازگی برای توسعه ناوگان امداد و خدمات جاده ای محصولات خود به سراغ پیکاپ معروف و قدرتمند خود یعنی KMC T8 رفته است.

در حال حاضر تجهیز این پیکاپ دو دیفرانسیل آغاز شده و این خودروهای جدید امدادی از ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ برای هرگونه امدادرسانی و ارائه خدمات به مشتریان شرکت های کرمان موتور، خودروسازان بم و ... وارد جاده های کشور می شود.

شرکت کرمان موتور با برخورداری از شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سطح کشور، در اقدامی جدید با تجهیز ناوگان امدادی به خودروی پیکاپ T8 به دنبال افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مناسب تر به خصوص در مناطق صعب العبور و جاده های آفرودی است.

در حال حاضر این گروه خودروسازی تنها مجموعه ای است که در ناوگان امداد خود از خودروهای امدادی با قابلیت دو دیفرانسیل استفاده می کند و همین امر موجب خواهد شد تا ارائه خدمات به مشتریان در شرایط سخت نیز امکان پذیر باشد.

براساس این گزارش، پیکاپ KMC T8 به دلیل پشتیبانی و ارائه خدمات امدادی در جاده های کشور به تجهیزاتی مانند اینورتر، مخزن آب، پمپ باد و جعبه ابزار Heavy Duty مجهز شده است.

کرمان موتور

کنوپی ساخته شده برای T8های امدادی ورودی های سه طرفه با قفل های داخلی دارد و بخش عقب آن به صورت برقی باز می شود. محفظه داخلی کنوپی T8 به نورپردازی مجهز شده و کشوهایی با قابلیت تحمل 200 کیلوگرم بار بر روی این خودرو نصب شده است.

یادآور می شود وجود شیر آب در بخش عقب، خروجی برق، پمپ باد و ... باعث می شود تا خدمات دهی در محل مشتری و انجام سرویس های مختلف آسان تر شود.

مشتریان محترم کرمان موتور برای دریافت هرگونه خدمات امدادی می توانند با شماره تلفن ۴۲۷۲۴ ۰۲۱ و یا به آدرس www.kermanmotor.com مراجعه نمایند.

کراس اوور بومی ساخت کرمان موتور در حال طراحی و تولید

یک کراس اوور و یک محصول SUV  شاسی بلند نیز از دیگر خودروهایی است که کرمان موتور بر  روی پلتفرم PS1  تولید و روانه بازار خواهد کرد. فراخوان برای نامگذاری این خودرو توسط مردم به زودی اعلام می شود.

کرمان موتور

علاوه بر یک خودروی سدان 2 محصول کراس اوور و یک شاسی بلند نیز بر روی این پلت فرم عرضه می شود

کرمان موتور

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: