پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: فارغ از هر نتیجه‌ای گل‌محمدی یک سال دیگر در این تیم می‌ماند، چون قرارداد دارد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رضا درویش پس از پیروزی 2 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان و صعود به مرحله نیمه‌نهایی جام‌ حذفی اظهار داشت: یک بازی تا فینال مانده که بازیکنان کزد تلاش خود را بگیرند. این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم و امیدوارم همیشه کام‌شان شیرین باشد. خودمان را برای بازی با پیکان در لیگ برتر آماده می‌کنیم. 

وی درمورد حضور پروین در ورزشگاه آزادی، خاطرنشان کرد: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است؛ کسانی که 30-40 و 50 سال زحمت کشیده‌اند. اگر امروز پرسپولیس وجود دارد و در این جایگاه قرار گرفته حاصل تلاش همین عزیزان است. هر زمانی که لازم باشد تمام پیشکسوتان پشتوانه بازیکنان، کادر فنی و باشگاه بودند. از زحمات و حمایت‌های آنها تشکر می‌کنم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخصوص پرداخت پاداش به بازیکنان، گفت: باید از فرصت استفاده کنم و از بانک شهر تشکر کنم. با وجود اینکه ما مشکل زیادی برای پرداخت پول بازیکنان خارجی داریم همکاری زیادی با ما کردند. در قواعد نمی‌گنجید، اما هیأت مدیره و شخص مدیرعامل همکاری بسیار خوبی با ما داشتند. اگر نبود ما باید میلیون دلار خسارت می‌دادیم. از ایرانسل هم تشکر می‌کنم. زودتر از موعد قسط خود را دریافت کردیم و غیر از آن هزینه بیشتری که نیاز داشتیم را هم به ما پرداخت کردند. پرسپولیس نه صنعت دارد و نه معدن دارد و تنها پشتوانه‌اش همین اسپانسرها هستند که محبت زیادی به ما دارند. از آنها تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند. اگر آنها نبودند برای پرداخت جریمه رادوشوویچ و ... مشکل داشتیم. اگر در پرونده لوکادیا دست برتر را داریم به این دلیل است که بانک شهر ارز مدنظر را تامین کرد که از آنها تشکر می‌کنم.

درویش درخصوص مجوز حرفه‌ای باشگاه پرسپولیس، تصریح کرد: مجوز حرفه‌ای زیرنظر زارعی است. ما هماهنگی‌های لازم را در فدراسیون باید با وی انجام دهیم. اگر قرار است با اولیایی هماهنگ کنیم وی سایتش را اعلام کند که ما مدارکش را در سایت وی هم بارگذاری کنیم.

وی درخصوص ادامه همکاری با گل‌محمدی، اظهار داشت: فارغ از نتیجه گل‌محمدی سال آینده هم با ما قرارداد دارد. مگر می‌شود کسی که قرارداد دارد، برود؟ ما باید به قراردادمان پایبند باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد آخرین شرایط پرونده لوکادیا عنوان کرد: اقدامات قانونی پرونده وی در حال پیگیری است. شاید صلاح نباشد که الان صحبت خاصی درمورد آن انجام دهم. برای اولین بار یک باشگاه ایرانی نتیجه خوبی را کسب خواهد کرد.

درویش درمورد حضور تماشاگران در دیدار با پیکان، گفت: هوادار ما برای بازی باید در ورزشگاه باشد. بازی‌ها خیلی حساس است و عدم حضور تماشاگران هر یک از بازی‌ها اهمیت بالایی دارد. ما نباید از حقوق خود عقب بمانیم. برای ما فرقی نمی‌کند بازی کجا برگزار شود، اما سهمیه هواداران ما باید مدنظر قرار بگیرد. قطعاً شورای تامین تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که در سه بازی آخر حقی از تیمی ضایع نشود. 

وی درخصوص شرایط سخت برای حضور هواداران در ورزشگاه، گفت: بخشی دست ما است که باید برطرف کنیم و بخشی دیگر در دست مسئولان برگزاری بازی‌ها است. امیدوارم در فاصله‌ای که مسابقات تعطیل است بتوانند زیرساخت‌های کافی و ورودی‌های بیشتر ایجاد کنند که شرایط بهتر شود. بنا است که کلاسی توجیهی که بلیت‌ها را می‌فروشد برگزار کند تا هواداران با آرامش بیشتری در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درمورد کاهش تماشاگران در بازی امروز، خاطرنشان کرد: من که مسؤول بلیت‌فروشی نیستیم. ما هم متضرر شدیم. چون یکی از منابع در آمدی ما از بلیت فروشی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: