پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات فروش دوباره بدون قرعه کشی خودرو.جدیدترین خبر از اعلام جزئیات در بزرگترین فروش بدون قرعه کشی خودرو.فیلتر جدید در قرعه کشی خودرو انجام می شود.در فروش بدون قرعه کشی خودرو همه صاحب ماشین می شوند. جزئیات جدید از فروش بدون قرعه کشی خودرو را بخوانید.

تغییر در دور دوم فروش بدون قرعه کشی خودرو

مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو ۱۶ اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش تجارت‌نیوز، مهدی تقدسی افزود: در حال حاضر بیش از ۲۰۸ هزار نفر از متقاضیان ثبت‌نام کننده در مرحله اول طرح یکپارچه عرضه خودرو که نوبت تحویل خودروی آن‌ها به سال ۱۴۰۳ موکول شد، در مهلت تعیین شده برای تغییر نوع خودرو به سامانه easalcar.ir مراجعه کرده و نسبت به تغییر نوع خودرو برای تغییر اولویت بندی اقدام کردند.
او در خصوص دور دوم ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه بیان کرد: هنوز زمان دقیق نمی‌ توان اعلام کرد چرا که باید زمان‌بندی تحویل خودروهای ثبت‌نامی تعیین تکلیف شوند.

تقدسی ادامه داد: در این زمان تعیین شده برای ویرایش خودرو، برخی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی‌توانستند درخواست خود را ثبت کنند که این مشکل نیز رفع شد و ۷۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش کنند.

مدیر سامانه یکپارچه خودرو این را هم گفت: زمان ثبت نام دوره دوم یکپارچه تخصیص خورو ۱۶ اردیبهشت نیست و قطعا اطلاع رسانی خواهد شد.

این افراد حق ثبت نام در مرحله دوم فروش بدون قرعه کشی خودرو را ندارند

افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند، قادر به ثبت نام در مرحله دوم نیستند، مگر آنکه از خرید خودرو انصراف دهند.
ایسنا: مهلت شش روزه برای تغییر اولویت‌های خودرویی ١٠ اردیبهشت به پایان رسید؛ بدین ترتیب مشتریانی که نوبت دریافت خودروهای آن‌ها به سال‌ آینده افتاده بود، توانستند نوع خودروی انتخابی را با اولویت‌بندی با پنج مدل دیگر (کم‌تقاضاتر) عرضه شده تغییر دهند تا در سال ۱۴۰۲ خودرو را تحویل بگیرند.
 پس از مشخص شدن نوبت (اولویت) تحویل خودروهای افراد ثبت‌نام کننده در نخستین طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی، نوبت تخصیص و تحویل قریب به ۵۰ محصول مختلف عرضه‌ شده در خصوص پنج محصول پرتقاضا (با تیپ‌بندی‌های مختلف) به سال ۱۴۰۳ موکول شده بود؛ این درحالی بود که ظرفیت برخی از محصولات همچون تارا و رانا در سال ۱۴۰۲ خالی ماند و درخصوص برخی خودروسازان دیگر، حتی ظرفیت فصل بهار ۱۴۰۲ برای برخی از محصولات تکمیل نشده بود؛ براین اساس وزارت صنعت، معدن و تجارت تصمیم گرفت برای متقاضیانی که اولویت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ است، مهلتی (در ابتدا) پنج روزه تا روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه در نظر بگیرد تا این متقاضیان نسبت به ویرایش درخواست خودرویی خود اقدام کنند و پنج اولویت از خودروهای کم تقاضاتر که نوبت تحویل در سال ۱۴۰۲ خواهند داشت را انتخاب کنند.

این مهلت اما یک روز دیگر هم تمدید شد و بدین ترتیب آخرین مهلت تغییر نوع خودرو انتخابی، ساعت ۲۴ (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت) تعیین شد. 

طی این مدت متقاضیان می‌توانستند با مراجعه به پروفایل خود در سامانه تخصیص یکپارچه خودروها، نسبت به تغییر نوع خودروی انتخابی اقدام کنند؛ اما اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب نکرده باشد، همچنان همان انتخاب اولویت سال ۱۴۰۳ برای او ملاک خواهد بود و براساس آن خودروی خود را در سال آینده دریافت خواهد کرد.

حال به دنبال پایان یافتن مهلت تغییر نوع خودروی انتخابی، چند روزی سایت سامانه بسته خواهد بود تا بر اساس اولویت اول افراد، پالایش صورت گیرد و در نهایت ترتیب (اولویت) دریافت خودرو در سال ۱۴۰۲ مشخص شود.

طبق آخرین آمار، تا روز جمعه (هشت اردیبهشت ماه)، علاوه بر اصلاح پروفایل ۴۲۶۰ نفر که از مرحله اول، اشتباهاً انصراف داده بودند و آن‌ها هم می‌توانند نسبت به تغییر نوع خودرو خود اقدام کنند، ۱۷۰ هزار نفر نوع و زمان تحویل خودرو خود را در سامانه یکپارچه تغییر داده‌اند؛ اما قطع به یقین طی روزهای (شنبه و یکشنبه) بر این تعداد افزوده شده است.

طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه فروش خودروها، در این زمان تعیین شده برای ویرایش خودروها، برخی متقاضیان در استعلام گواهینامه مشکل داشتند یا در طرح جوانی جمعیت نمی‌توانستند درخواست خود را ثبت کنند که این مشکل نیز رفع شد و ۷۵۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و توانستند مجدد اطلاعات خود را ویرایش کنند.

گفتنی است که طی این مدت برای ویرایش نوع خودروها، گزینه انصراف موقتا غیر فعال شده بود تا مشکلی از این حیث پیش نیاید، اما طبق تاکید سخنگوی وزارت صمت، حتما مجدد با پایان یافتن مهلت ویرایش‌ها، گزینه انصراف برای مشتریانی که قصد انصراف و شرکت در طرح ثبت‌نام مرحله دوم که از ۱۶ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود دارند، فعال خواهد شد.

وی اعلام کرد: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کرده‌اند، قادر به ثبت نام در مرحله دوم نیستند، مگر آنکه از خرید خودرو انصراف دهند.

آغاز ثبت‌نام محصولات سایپا در سامانه یکپارچه کدام خودروها عرضه می‌شود؟

شرکت سایپا اعلام کرده در دومین مرحله فروش سامانه یکپارچه شرکت خواهد کرد. این طرح از تاریخ 16 اردیبهشت ماه 1402 آغاز می‌شود.

لیست محصولات ثبت نامی سایپا

شرکت سایپا فعلا برنامه فروش خود را به‌طور دقیق اعلام نکرده اما طبق مرحله اول فروش در سامانه یکپارچه، احتمالا این شرکت محصولات زیر را عرضه خواهد کرد.
اما در مرحله اول، شرکت سایپا شاهین جی، کوییک آر اتوماتیک و دستی، کوییک اتوماتیک و کوییک اس را به صورت تحویل 90 روزه عرضه کرد که احتمال می‌رود در این مرحله نیز همین محصولات عرضه شود.

تغییرات قیمت محصولات سایپا در فروردین ماه 1402

گروه خودروسازی سایپا نیز همانند شرکت ایران خودرو، لیست قیمت جدید محصولات خود را منتشر کرد. این قیمت‌‌ها بر اساس قیمت مصوب شورای رقابت تعیین شده است. در ادامه میزان افزایش قیمت محصولات به قرار دارد.

قیمت محصولات سایپا

قرعه کشی خودرو

خبر جدید از فروش جدید ایران خودرو

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما در سال جاری وجود دارد، گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می‌شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا خواهد بود.
به گزارش ایسنا، علیمردان عظیمی اظهار کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی موعد تحویلشان سال ۱۴۰۳ اعلام شده می‌توانند فردا (۵ اردیبهشت) برای اصلاح ثبت نام به سایت مراجعه و خودروهایی که ظرفیت خالی دارند، یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب کنند. امکان تحویل این خودروها در سال ۱۴۰۲ وجود دارد.
وی افزود: اگر باز هم نتوانستند در سال ۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند یا به آن‌ها نوبت داده نشد، نوبت سال ۱۴۰۳ به قوت خود باقی است.

عظیمی همچنین درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو، گفت: احتمالا با این میزان عرضه، امکان عرضه دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود نداشته باشد. بنابراین احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود، ایران خودرو محصولی عرضه نخواهد کرد و بیشتر عرضه محصولات سایپا انجام خواهد شد.

وی افزود: افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.
به گفته مدیرعامل ایران خودرو تا پایان هفته ۲۵ هزار دستگاه خودرو به متقاضیان واگذار می‌شود. اما با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل خودرویی امکان ارسال ۲۵ هزار خودرو در یک هفته را ندارد، از مشتریان تقاضا داریم بعد از اعلام محل تحویل خودرو در استان‌هایی که خط تولید دارند مثل خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران در صورت امکان با مراجعه حضوری خودروی خود را تحویل بگیرند و یک هزینه سفر یک میلیون تومانی دریافت کنند.

قرعه کشی خودرو

عظیمی از تحویل رانا، تارا و هایما در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خودروهایی که اختلاف قیمت کمتری با بازار دارند؛ تقاضای کمتری هم داشتند و امکان تحویل آن‌ها در سال جاری وجود دارد. بنابراین امکان تحویل خودروهایی مثل رانا، وانت آریسان، تارا و هایما تا پایان امسال وجود دارد.
همچنین به گفته این مقام مسئول افرادی که پیامک تحویل خودرو برای آن‌ها ارسال شده تا ۱۴ اردیبهشت ماه مهلت دارند وجه خود را تکمیل کنند.  

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: