پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال در تلاش برای پرداخت مطالبات بازیکنان و اعضای این تیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال در تلاش است تا از راه‌های مختلف منابع مالی لازم جهت پرداخت معوقات اعضای تیم را فراهم کند.

یکی از این راه‌ها، وصول مطلبات باشگاه از شرکت همراه اول است که در زمان مدیریتی آجورلو قرار بود قراردادی بین دو طرف بسته شود اما تغییر مدیریت سبب شد پیش نویس این قرارداد هم به دست فراموشی سپرده شود.

با اینحال، با توجه به اینکه شاگردان ساپینتو در فصل جاری با تبلیغات این شرکت به میدان رفته‌اند، باشگاه استقلال بر اجرای تعهدات این شرکت تاکید دارد.

به همین خاطر سرپرست باشگاه استقلال در تلاش است تا با هماهنگی مقامات دولتی، طلب آبی‌ها را که گفته می‌شود در حدود 160 میلیارد است وصول کند. بر اساس پیگیری‌ها مشخص شد باشگاه استقلال از عدم همکاری شرکت موردنظر در عدم اجرای تعهداتش گله‌مند و به این مساله معترض است.

استقلالی‌ها معتقدند در حالیکه این باشگاه با وجود مشکلات و فشارهای زیاد، همکاری خوبی با این اسپانسر داشته، نباید اینطور مورد بی مهری و بی توجهی مدیران آن قرار بگیرند.

باشگاه استقلال که به سختی توانسته خان پرداخت بدهی‌های خارجی را پشت سر بگذارد، اکنون با چالش پرداخت مطالبات بازیکنان مواجه است. به همین خاطر مدیریت آبی‌ها امیدوار است با زنده شدن مطالباتی که از همراه اول دارد بتواند مشکلات اعضای تیم را نیز حل کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: