پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان متوقف شد تا در کورس قهرمانی از سپاهان و پرسپولیس عقب بیفتد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر تیم استقلال در ورزشگاه آزادی تهران و در حضور بیش از 9  هزار تماشاگر به مصاف تیم صنعت نفت آبادان رفت که مسابقه با نتیجه مساوی یک بر یک  به پایان رسید و با این تساوی استقلال با 56 امتیازی در رده سوم جدول باقی ماند تا در کورس قهرمانی از سپاهان و پرسپولیس عقب بماند. اکنون استقلال با سپاهان صدرنشین سه امتیاز اختلاف دارد. 

نفت آبادان هم با این تساوی 21 امتیازی شد و به بقا در لیگ برتر امیدوارتر ماند. این تیم در حال حاضر با تیم مس کرمان رده چهاردهمی هم امتیاز شده است. 

داور:  کوپال ناظمی

کمک داوران: علیرضا ایلدروم، مهدی عالیقدر

کارت زرد: رحیم آلبوغبیش،  فردین یوسفی ( نفت آبادان) ساپینتو( سرمربی) ، ارسلان مطهری  (استقلال) 

کارت قرمز:-

گل: پیمان بابایی( دقیقه 44- پنالتی) برای استقلال،  مهدی ممی زاده( دقیقه 62) برای نفت آبادان

ترکیب تیم استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی( از دقیقه 79 آرمان رمضانی) ، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند( از دقیقه 71 رضا میرزایی) ، روزبه چشمی( از دقیقه 79 ارسلان مطهری)، محمد محبی( از دقیقه 71 محمدحسین زواری) ، مهدی قایدی و پیمان بابایی( از دقیقه 78 زبیر نیک نفس)

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب تیم صنعت نفت آبادان:  فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهدیست، حسین ساکی، امید خالدی، فردین یوسفی، رحیم آلبوغبیش( از دقیقه 46 حکیم نصاری) ، یوسف وکیا( از دقیقه 46 حسن بیت سعید)، طالب ریکانی از دقیقه 80محمدرضا جلیل مزهر) ، احمد شریعت زاده و مهدی ممی زاده

سرمربی: عبدالله ویسی

دقایق حساس مسابقه:

دقیقه 4: کرنر اول مسابقه را نفت آبادان روی دروازه استقلال فرستاد که یک موقعیت گلزنی برای نفت خلق کرد و در نهایت توپ از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 6: استقلال نخستین کرنر را روی دروازه نفت آبادان فرستاد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 10: محبی صاحب یک موقعیت گلزنی شد که نتوانست از آن بخوبی استفاده کند.

دقیقه 15: ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و شوت این بازیکن را دروازه بان استقلال راهی کرنر کرد. ضربه کرنر نفت حاصلی برای این تیم نداشت و مدافعان آبی پوش توپ را دفع کردند.

دقیقه 18: ضربه کاشته نفت آبادان از پشت محوطه جریمه استقلال را ریکانی روی دروازه فرستاد که مدافعان توپ را راهی کرنر کردند. این ضربه کرنر هم برای زردپوشان آبادانی ثمری نداشت و استقلال صاحب یک ضد  حمله شد. 

دقیقه 20: در ضد حمله، مهدی قائدی پابه توپ وارد محوطه جریمه شد ولی نتوانست از موقعیتش استفاده کند و در محوطه جریمه به زمین خورد. 

دقیقه 25: محبی در محوطه جریمه نفت آبادان صاحب موقعیت گلزنی کرد که مدافعان نفت توپ را به کرنر فرستادند و این کرنر حاصلی برای استقلال نداشت.

دقیقه   34: ضربه کرنر استقلال را مدافعان دفع کردند و توپ به رضاوند رسید که شوت از راه دور او از بالای دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 37: سعید مهری ضربه کاشته استقلال را روی دروازه نفت ابادان ارسال کرد که مدافعان توپ را دفع کردند.

دقیقه 40: حسینی دروازه بان استقلال زودتر از مهاجم نفت خارج از محوطه جریمه به توپ رسید و آن را با سر دفع کرد.

دقیقه 42: محمد محبی در محوطه جریمه توسط امید خالدی مدافع نفت سرنگون شد و داور خطای پنالتی به سود استقلال اعلام کرد. پیمان بابایی این ضربه پنالتی را زد. 

نیمه دوم:

دقیقه 49: ارسال تند و تیز بازیکنان نفت را دروازه بان استقلال با شیرجه دفع کرد.

دقیقه 52: ارسال محبی با اشتباه گروسیان دروازه بان نفت همراه شد اما در ضرب دوم او توپ را مهار کرد.

دقیقه 53: گروسیان دروازه بان نفت در محوطه جریمه قصد دریبل زدن محبی مهاجم استقلال را داشت که پایش لیز خورد و دچار مصدومیت شد! این دومین اشتباه این بازیکن در کمتر از 2 دقیقه بود.

دقیقه 62: مهدی ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک شوت گل مساوی نفت آبادان را به ثمر رساند.

دقیقه 67: شوت محبی را گروسیان راهی کرنر کرد و این ضربه کرنر را مهری روی دروازه فرستاد که تبدیل به یک فرصت گلزنی شد و در نهایت گروسیان با یک دفع ناقص مانع گلزنی شد و توپ به تیرک دروازه برخورد کرد. 

دقیقه 76: شوت سلمانی از داخل محوطه جریمه را گروسیان مهار کرد.

دقیقه 87: مهدی قائدی ضربه کاشته استقلال را زد که توپ به سایش روی تیرک دروازه راهی اوت شد. 

دقیقه 90+1: ضربه کاشته استقلال را قائدی زد که توپ بازهم به تیرک دروازه برخورد کرد.

دقیقه 90+5: مهری ضربه کاشته استقلال را روی دروازه فرستاد که توپ به رمضانی رسید و ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از بالای دروازه نفت به بیرون رفت. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: