پایگاه خبری خانه فوتبال:

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این تیم را قهرمان لیگ برتر بیست و دوم می‌داند.
محمود کلهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برد تیم پرسپولیس مقابل گل گهر اظهار داشت: پرسپولیس در این بازی نشان داد که شایسته قهرمانی است. یحیی گل محمدی خیلی خوب تیم‌های حریف را آنالیز می‌کند و این نشان از کار خوب کادر فنی تیم پرسپولیس است. این تیم جدا از نتیجه فوتبال خیلی خوبی هم ارائه می‌دهد و در هر بازی موقعیت‌های زیادی به وجود می‌آورد و بی‌دلیل نیست که این تیم صدرنشین لیگ برتر است و در یک قدمی قهرمانی قرار دارد.

وی در مورد دیدار هفته پایانی پرسپولیس مقابل نساجی که تعیین‌کننده قهرمان لیگ است گفت: به نظر من پرسپولیس مقابل نساجی خیلی راحت برنده شده و قهرمان می‌شود. نساجی در بازی با تراکتور نشان داد که شرایط دفاعی خوبی ندارد و پرسپولیس می‌تواند از این ضعف استفاده کند. اتحاد بین پرسپولیسی‌ها بالاست و نفرات خوبی در این تیم بازی می‌کنند، اما امیدوارم غرور آنها را نگیرد؛ چراکه غرور کاذب متأسفانه بین بازیکنان ایرانی وجود دارد. همه چیز دست خود پرسپولیس است و با کمترین اشتباه در بازی با نساجی این تیم قهرمان خواهد شد. از نظر من 99 درصد پرسپولیس قهرمان لیگ خواهد شد، مگر آن یک درصد که به خاطر غرور نتیجه دیگری رقم بخورد. پرسپولیس شایسته قهرمانی است و کادر فنی و بازیکنان بالیاقتی دارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در باره اظهارات برخی از باشگاه‌ها مبنی بر حمایت‌های پشت پرده از پرسپولیس تصریح کرد: این حرف‌ها دیگر چیست؟! تیمی که خوب بازی می‌کند باید برنده شود. پرسپولیس تیم پرقدرتی است و مطرح کردن این حرف‌ها از سوی رقبا اصلاً قشنگ نیست. این مسائل نشان می‌دهد که آنها به دنبال توجیح ناکامی خودشان هستند. پرسپولیس با شایستگی به سمت قهرمانی می‌رود و اینکه بخواهند با این حرف‌ها حاشیه درست کنند، قشنگ نیست.

کلهر خاطرنشان کرد: من برای آقای مورایس احترام زیادی قائل هستم و او را یکی از مربیان خوب خارجی که به فوتبال ما آمده می‌دانم، اما صحبت‌های اخیر او برای توجیح ناکامی است. من حرف‌های مورایس در مورد پرسپولیس را قبول ندارم. وقتی استقلال یا سپاهان مقابل تیم‌های پایین جدول نتیجه نمی‌گیرند چه ربطی به پرسپولیس دارد؟ این حرف‌ها برای پوشش گذاشتن روی ناکامی خودشان است، وگرنه پرسپولیس لیاقت داشته که صدرنشین لیگ است و این طور نیست که حمایتی شده باشد. وقتی استقلال نمی‌تواند نفت آبادان را در تهران شکست دهد یا سپاهان مقابل ملوان در اصفهان مساوی می‌کند، دلیلش پرسپولیس است؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره نظرش در خصوص پرسپولیس این فصل چیست، اظهار داشت: نمره یحیی گل محمدی نمره قبولی است، حتی اگر با پرسپولیس قهرمان نشود؛ چراکه مشکلات زیادی در همه این سال‌ها در پرسپولیس وجود داشته و او با این تیم شاهکار کرده است. همین دو سه سال پیش بود که با وجود مشکلات زیاد مدیریتی، او پرسپولیس را به فینال آسیا رساند. کادر فنی پرسپولیس با تجربه است و این تیم را یک بار دیگر در آستانه قهرمانی قرار داده‌اند. شاید در دو سه بازی هم ضعف‌هایی وجود داشته که این موضوع طبیعی است؛ چراکه یک تیم نمی‌تواند کل فصل روند رو به بالا داشته باشد و گاهی یک تیم دچار افت می‌شود. من اعتقاد کاملی به یحیی گل محمدی دارم؛ چراکه مربی خوبی است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود علاوه بر استقلال، پرسپولیس هم در آستانه حذف از آسیا قرار گرفته، گفت: این مشکلات از سال‌های قبل وجود داشته و ما همیشه آن را فریاد زدیم اما کسی نشنید. وقتی کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌بیند که تیم‌های ما هنوز مجوز حرفه‌ای شدن ندارند، کاری ندارد که آنها چند قهرمانی دارند. باید ساختار فوتبال را درست کرد و کسانی در رأس کار باشند که مشکلات را درست کنند. واقعا حیف است پرسپولیس از آسیا حذف شود. سال گذشته استقلال و پرسپولیس از آسیا حذف شدند و الان هم هر دو تیم شرایط نگران‌کننده‌ای دارند، اما امیدوارم که این مسائل برطرف شود، چون حیف است که پرسپولیس با این همه ستاره در آسیا حضور نداشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: