پایگاه خبری خانه فوتبال:

یارانه معیشتی اردیبهشت ماه به زودی پرداخت می شود. یارانه معیشتی چند سالی است که پرداخت میشود. یارانه معیشتی تنها به برخی از افراد تعلق می گیرد. یارانه معیشتی رقم چندانی ندارد. جزئیات جدید یارانه معیشتی اردیبهشت ماه را از دست ندهید.

واریز یارانه معیشتی 716 هزار تومانی امشب برای یارانه بگیران

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: از تعداد ۵۷۹ خانوار، ۵۱۴ دوقلو، ۵۲ سه قلو و ۳ خانوار چهار قلو از خدمات حمایت بهزیستی استان بوشهر بهره‌مند هستند.

حسین اسدی‌راد ظهر امروز در سرکشی از خانواده‌های چند قلویی در بوشهر با بیان اینکه بهزیستی به خانواده‌های دارای چند قلویی خدمات ارائه می‌کند، اظهار داشت: به منظور کاهش مشکلات ناشی از تولد همزمان چند فرزند در یک خانواده و کمک به تسهیل روند رشد و تربیت متعادل کودکان چند قلو و تأمین کردن بخشی از هزینه‌ها مالی این خانواده‌ها، بهزیستی خدمات مختلفی را ارائه می‌دهد.

وی از پرداخت مستمری تا سن شش سالکی به چندقلوها خبر داد و ادامه داد: فرزندان خانواده‌های چند قلو تا پایان سن شش سالگی از خدمات دریافت مستمری، مشاوره، تسهیلات خوداشتغالی در صورت بیکاری بهره‌مند هستند.

مدیر کل بهزیستی استان بوشهر با اشاره به بهره‌مندی 579 خانوار دارای فرزند چند قلویی از خدمات بهزیستی استان بوشهر گفت: از تعداد 579 خانوار، 514 دوقلویی، 52 سه قلویی و 3 خانوار چهار قلویی تحت حمایت بهزیستی قرار دارند.

اسدی راد با بیان اینکه پرداخت مستمری به چندقلوها بر اساس بعد خانوار آنان است افزود: خانواده‌های دارای فرزند دو قلویی بعد خانوار 4 نفره مبلغ ماهانه 1.4 میلیون تومان ، 5 نفره یک میلیون و 716 هزار تومان و خانواده‌های سه قلو و بالاتر نیز مبلغ یک میلیون و 716 هزار تومان دریافت می‌کنند.

یارانه معیشتی / میانگین سن ازدواج در کشور افزایش یافته است

در هم راستا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفتگویی با بیان اینکه میانگین سن ازدواج در کشور افزایش یافته است خاطر نشان کرد: میانگین سن ازدواج در استان بوشهر نزدیک 30 سال است و میانگین فاصله بین ازدواج تا فرزندآوری 5 سال است.

قاسم برجوئی‌فرد، بوشهر را چهارمین استان نابارور کشور دانست و اضافه کرد: بررسی‌ها نشان می‌دهد 16 درصد مزدوجین در کشور متأسفانه با مشکل ناباروری مواجه هستند.

وی از کاهش جمعیت خبر داد و گفت: سال 1480 ، بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته و بر اساس نرخ باروری، جمعیت کشور در حال کاهش است.

برجوئی‌فرد از افزایش جمعیت سالمندی خبر داد و اضافه کرد: هزینه نگهداری سالمندان زیاد است و در صورتی‌که همین روند جمعیت پیش رود مطمئناً در آینده با مشکلات متعددی بیشتری روبه‌رو خواهیم شد.تسنیم

یارانه معیشتی / هدیه ویژه رئیس جمهور به جوانان و عروس و دامادها

ثبت‌نام در سامانه‌های تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند در تارنمای بانک مرکزی کاملا رایگان است و هیچ‌گونه هزینه‌ای از متقاضیان در زمان ثبت‌نام دریافت نمی‌شود.

به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی، متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir، اقدام به ثبت‌نام کنند.

خاطرنشان می‌شود، سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و فرزند توسط بانک مرکزی راه‌اندازی شده تا متقاضیان این تسهیلات بطور مستقیم و بدون واسطه در این سامانه ثبت‌نام کنند.

در این زمینه لازم به ذکر است، متاسفانه برخی افراد با مقاصد سودجویانه به طراحی سایت‌هایی برای ثبت‌نام تسهیلات قرض‌الحسنه اقدام کرده و مبالغی را به عنوان هزینه ثبت‌نام این تسهیلات دریافت می‌کنند.

بر همین اساس متقاضیان محترم مراقب کلاهبرداری باشند و صرفا از طریق سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج و سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزند به آدرس https://ve.cbi.ir/ برای ثبت‌نام این تسهیلات اقدام و از پرداخت هزینه و وارد کردن اطلاعات خود در سایت‌های غیرمرتبط اکیداً خودداری کنند.

واریزی یارانه معیشتی 350 هزار تومانی | نحوه دریافت یارانه جدید

نحوه دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای دانشجویان و اعضای هیات علمی اعلام شد.

 پس از پیگیری های بعمل آمده، امکان دریافت یارانه خرید کتاب از بخش فروش مجازی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به آدرس book.icfi.ir برای تمامی اعضاء هیات علمی و دانشجویان دانشگاه فرآهم شده است.

متقاضیان می توانند پس از تکمیل پروفایل کاربری خود در سایت مذکور، از یارانه مربوطه استفاده کنند.

ضمنا، برای استفاده از این یارانه، نیاز به پرداخت وجه در هنگام ثبت نام نبوده و در هنگام خرید کتاب، به صورت خودکار و تا سقف 350 هزار تومان برای اعضا هیات علمی و 300 هزار تومان برای دانشجویان، محاسبه می شود.

یارانه معیشتی 1 میلیون و 400 هزار تومانی برای سرپرستان خانوارها

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: ۷۸۹ خانواده دارای فرزند چند قلو در سطح استان همدان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

«محمدمهدی شاهقدمی» با اشاره به ارائه خدمات اجتماعی به خانواده‌های دارای فرزندان چندقلو از سوی بهزیستی، اظهار کرد: هم اکنون ۷۸۹ خانواده دارای فرزند چند قلو در سطح استان همدان تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون، تعداد ۷۱۶ خانواده دارای فرزندان دوقلو، ۷۰ خانواده همدانی دارای فرزندان سه قلو و ۳ خانواده همدانی دارای فرزندان ۴ قلو از بهزیستی مستمری ماهیانه دریافت می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان یادآور شد: سازمان بهزیستی پس از ابلاغ قانون جوانی جمعیت، نسبت به تحت پوشش قرار دادن کلیه خانواده‌های نیازمند دارای فرزند دو قلو و بیشتر پشت نوبت دریافت خدمات از این سازمان اقدام کرده است که در این راستا، خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش خدمات سازمان افزایش یافته است.

شاهقدمی در تشریح این موضوع گفت: بر این اساس، خانواده‌های دارای فرزند دوقلو در دهک درآمدی یک تا هفت و خانواده‌های دارای فرزندان سه قلو و بیشتر، بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی می‌توانند تحت پوشش خدمات سازمان قرار گیرند.

وی تصریح کرد: ماهیانه به خانواده‌ها به طور میانگین، معادل یک میلیون و چهار صد هزار تومان مستمری پرداخت می‌شود و همچنین سهمیه شیر خشک به هر استان طبق تعرفه وزارت بهداشت تخصیص داده شده است.

مدیرکل بهزیستی استان همدان در پایان اضافه کرد: هم اکنون، تمامی خانواده‌های واجد شرایط از تسهیلات اشتغال و کمک هزینه‌های درمانی، تغذیه و… نیز برخوردار می‌شوند./مهر

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: