پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعات درباره انتخاب جانشین برای خود واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، رضا درویش درباره قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست‌ودوم به ایسنا گفت: ما در ابتدای فصل به دنبال این بودیم در پست‌هایی که آسیب پذیر بودیم بازیکن جذب کنیم و می‌خواستیم تیم را برای قهرمانی ببندیم. با تعامل میان ما و کادر فنی، در پست‌هایی که نیاز به تقویت بود، بازیکن جذب کردیم. اینکه بازیکن خوب و درجه یک بگیرید یک بخش است اما اینکه بازیکنانی جذب شود که مورد نیاز است هم نکته مهمی است. در مجموع کل باشگاه زحمت کشیدند و مثل یک زنجیر به هم پیوسته کار کردند تا بتوانیم شرایط قهرمانی را فراهم کنیم. بعید می‌دانم در ۳۰ سال اخیر پرسپولیس با این همه مشکل دست و پنجه نرم کرده باشد. سراغ ندارم در تاریخ، پرسپولیس تا این اندازه مشکل داشته باشد.

او ادامه داد: برای پرداخت مالیات از سال ۱۳۷۵ تا ۱۳۹۷ تقاضای تسویه حساب دادیم. در این سال‌ها این همه مدیر بودند اما چرا دنبال این موضوع نرفتند؟ فردی در سال ۱۳۷۵، ۵۰ میلیون تومان به باشگاه پول داده است و الان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان علیه حکم گرفته است. یک نفر دیگر در سال ۱۳۸۴، ۸۰ میلیون تومان پرداخت کرده و الان یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان حکم گرفته است. هر تیمی یکی از این مشکلات را داشت نمی‌توانست کار را پیش ببرد. ما چند پرونده مربوط به بازیکنان خارجی داشتیم که در یک مورد پرونده رادوشوویچ بسته شد. با این شرایط سعی کردیم تا آنجا که ممکن است تعهد واهی ایجاد نکنیم و با بازیکنان رو راست بودیم. گاهی به بازیکنان می‌گفتیم که پول نداریم و از آقای گل‌محمدی و پیروانی می‌خواستیم با بازیکنان صحبت کنند. وقتی مشکلات مجوز حرفه‌ای مطرح شد، دیدیم پرداخت بدهی‌ها باید در اولویت باشد تا اینکه پول بازیکنان را بدهیم. برای باشگاه مهم این بود که در آسیا حاضر باشیم. البته خداوند به ما کمک کرد و از ائمه اطهار مدد گرفتیم. بروید ببیند تیم‌های دیگر با چه امکاناتی کار خودشان را پیش می‌بردند و به کجاها وصل بودند. ما ثابت کردیم که باید آویزان حضرت حق باشیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره مصاف تیمش برابر هوادار در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال ایران گفت: با تمام قوا بازی می‌کنیم و در هر ورزشگاهی به ما بگوییند به میدان می‌رویم، اما باید هواداران‌مان هم حاضر باشند. ما تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم اما حق تماشاگران ما نباید ضایع شود.

درویش در پایان درباره آینده همکاری خود با باشگاه پرسپولیس هم گفت: بعد از بازی‌های جام حذفی‌، اگر مدیر تازه نفسی بیاید، قدمش روی چشم من است. ان‌شاءالله فردی بیاید که تواناتر باشد چون من که کار بلد نبودم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: