پایگاه خبری خانه فوتبال:

فریدون زندی فوتبالیست جذاب تیم ملی فوتبال ایران بوده است.هافبک سابق استقلالی ها فریدون زندی بعد از اتمام فوتبال حرفه ای اش مربیگری می کند.فریدون زندی تولدش را در کنار خانواده اش و در آلمان جشن گرفته است.فریدون زندی هافبک سابق تیم ملی کشورمان که این روز های در این یام قرنطینه در آلمان یه سر می برد و در حال گذراندن دورهای مربیگری می باشد. در ادامه عکس های از جشن تولد فریدون زندی را مشاهده کنید

فریدون زندی

جشن تولد فریدون زندی

حدود ۱۶ سال قبل بود که فریدون زندی در زمان عضویت در باشگاه لوبک آلمان، به‌عنوان یک هافبک خوش تکنیک و محبوب، با نظر برانکو ایوانکوویچ به تیم ملی دعوت شد و بعدها به فوتبال ایران آمد و برای استیل‌آذین و استقلال هم بازی کرد.
این چپ‌پای ایرانی- آلمانی و دوست داشتنی که از نظر فنی و رفتاری یکی از چهره‌های شاخص سال‌های بازی خود بود و اکنون در عرصه مربیگری فعالیت دارد، بیشتر با گل‌های زیبا از روی ضربات ایستگاهی یا پشت محوطه در ذهن هواداران فوتبال مانده که خاطره‌انگیزترین گل او برای استقلالی‌ها مقابل پرسپولیس در دربی ۷۴ بود.

فریدون زندی

جشن تولد فریدون زندی

زندی که بعد از حضور در فوتبال آلمان و اروپا، دو سال برای استیل‌آذین و دو سال برای استقلال بازی کرد، در فصل ۱۴-۲۰۱۳ به الاهلی پیوست، اما در هفته سوم لیگ ستارگان قطر و دیدار مقابل المعیذر با شدیدترین آسیب دیدگی از ناحیه پای چپ مواجه شد که این مصدومیت تلخ، او را به پایان فوتبال‌اش رساند.
این هافبک سابق تیم ملی قصد داشت در لیگ چهاردهم دوباره به استقلال برگردد و حتی در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد و در دیدارهای تدارکاتی به میدان رفت، اما شدت آسیب دیدگی قدیمی‌اش اجازه نداد به فوتبال خود ادامه دهد.

فریدون زندی

زندی که دو روز قبل(ششم اردیبهشت‌ماه)، ۴۱ سالگی خود را در آلمان و به همراه خانواده‌اش جشن گرفته، چهار سال و نیم است از فوتبال خداحافظی کرده و از همان زمان تاکنون به طور جدی در عرصه مربیگری فعالیت دارد و به دنبال تبدیل شدن به یک مربی حرفه‌ای است.
او که در زمان حضور وینفرد شفر در استقلال پیشنهاد دستیاری این مربی آلمانی را بخاطر تحت قرارداد بودن با سن‌پائولی نپذیرفت، همچنان در این باشگاه حضور دارد و طی این سال‌ها توانسته مدرک A یوفا را هم کسب کند.
زندی در حالی همچنان در رده‌های پایه باشگاه سن‌پائولی مشغول به مربیگری است که پیش‌بینی می‌شود بخاطر هوش بالای او و کسب تجربه بیشتر در آلمان، به مربی موفقی در سال‌های آینده تبدیل شود و شاید در قامت یک مربی به ایران برگردد.
آرزو شایان فر بانوی ایرانی و همسر فریدون زندی چندی پیش به عنوان بانون نمونه کار آفرین از سوی آلمانی ها انتخاب شد. او در زمینه طراحی طلا و جواهر فعالیت می کند.
آرزو شایان فر همسر فریدون زندی در مورد رموز موفقیت خود در طراحی طلا و جواهر پس از کسب عنوان بانوی نمونه آلمان به رسانه آلمانی (mrscity.de) گفت: من در روز های اول شروع این کار فعالیت زیادی انجام می دادم و برایم بسیار سخت بود اما این کار را دوست دارم. من در طراحی جواهرات از هر چیزی الهام می گیرم گاهی راه رفتن سگ ها و ساختمان های زیبا و مناظر طبیعی و … می توانند الهام بخش برای ساخت و طراحی جواهرات من باشند.

 

فریدون زندی

آرزو همسر فریدون زندی

من در حدود ۱۴ سال داشتم که یک انگشتر از پدر و مادرم هدیه گرفتم و برای اینکه بتوانم گردنبند این انگشتر را در اختیار داشته باشم یک طراحی کردم و به شرکت فوق ارسال کردم و این طرح مورد قبول آن شرکت قرار گرفت.

من در ایران متولد شدم و پس از طی دوره دبیرستان به کشور انگلیس سفر کردم و پس از آن به آلمان رفتم و پس از آن کار خود را پس از فارغ التحصیلی از ایران آغاز کردم و بعد به هامبورگ رفتم و تصمیم به باز کردن یک فروشکاه آنلاین گرفتم.

در مورد تفاوت فروش آنلاین با فروشندگی در مغازه باید گفت که تنها تفاوت در ارتباط چهره به چهره است اما می توان در فروش آنلاین نیز موفقیت هایی بدست آورد . من در هنر Art طراحی از هنر بزرگان ایرانی استفاده می کنم و می دانید که حتی در فرش هم هنر رنگارنگ ایران بسیار چشم نواز است . الگوی کلی من در کار طراحی جواهرات شخص خاصی نیست من الگو هایی از افراد معمولی را برای خود دارم که شاید معروف نباشند اما در موفقیت من نقش داشته اند.

ورزش سه , خبر ورزشی

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: