پایگاه خبری خانه فوتبال:

ستاره آلمانی منچسترسیتی رسماً به عضویت باشگاه بارسلونا درآمد.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا به طور رسمی از انتقال ایلکای گوندوغان خبر داد. قرارداد این بازیکن تا سال 2025 به همراه بند تمدید یک ساله ذکر شده است.
ستاره آلمانی منچسترسیتی که از سال 2016 به عضویت این تیم درآمد، توانست لحظات درخشانی به ثبت رساند که به گفته رسانه‌ها می‌توان او را اسطوره باشگاه منچستری نامید.

گوندوغان نقشی مهم در 3گانه تاریخی سیتی ایفا کرد و توانست به عنوان کاپیتان گل‌های مهم زیادی را به ثمر رساند. او فصل گذشته نیز در بازی انتهایی لیگ برتر مقابل استون‌ویلا، 2 گل مهم سیتی را به ثمر رساند تا در لحظات پایانی، این تیم با پیشی از لیورپول عنوان قهرمانی را بدست آورد. 

ستاره آلمانی در 7 فصل بازی برای سیتی توانست آمار 304 بازی، 60 گل و 40 پاس گل را به ثبت رساند و 14 قهرمانی بدست آورد که از مهمترین آنها می‌توان به فتح لیگ قهرمانان اروپا و 5 جام لیگ برتری اشاره کرد.

AZhc3E4Lsxsk

گوندوغان فوتبال خود را از آکادمی بوخوم آغاز کرد و در تیم‌های نورنبرگ، بوخوم و دورتموند سابقه بازی دارد.

این بازیکن در پیامی برای هواداران سیتی نوشت: پس از 7 سال فوق‌العاده، زمان خداحافظی من با شما فرارسید. شما باعث شدید تا من به تمام آرزوهایم برسم. تا ابد محبت و عشق شما را در قلبم حفظ خواهم کرد. همیشه و تا ابد آبی خواهم ماند. ممنونم از شما.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: