پایگاه خبری خانه فوتبال:

کرمان موتور یکی از خودروسازان و وارد کنندگان مهم کشور است.کرمان موتور در شهر بم قرار دارد.کرمان موتور با مونتاژ هیوندای آغاز به کار کرد.کرمان موتور به دلیل تحریم ها نتوانست با کره ای ها ادامه بدهد.کرمان موتور هم اکنون با ثبت برند تجاری کی ام سی اقدام به مونتاژ خودروهای چینی می کند.

کرمان موتور

اقساطی و بدون بهره صاحب محصولات کرمام موتور شوید

گروه صنعتی کرمان‌موتور برای منتخبان محصولات خود در مرحله اول دوم فروش یکپارچه خودروها که موعد تحویل پاییز ۱۴۰۲ دارند، دعوتنامه واریز وجه ارسال کرده است؛ مشتریان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۱۹ تیر ماه) برای این منظور فرصت خواهند داشت.

گروه صنعتی کرمان‌موتور برای منتخبان محصولات خود در مرحله اول دوم فروش یکپارچه خودروها که موعد تحویل پاییز ۱۴۰۲ دارند، دعوتنامه واریز وجه ارسال کرده است؛ مشتریان تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۱۹ تیر ماه) برای این منظور فرصت خواهند داشت.

 این گروه صنعتی در اطلاعیه خود اعلام کرده است که متقاضیان واجد شرایط نوبت پاییز ۱۴۰۲ محصولات کرمان‌موتور که در سامانه فروش یکپارچه خودروها در مرحله دوم فروش، پذیرفته شده‌اند، از ساعت ۸ صبح روز سه‌شنبه (۱۳ تیر ماه) تا پایان وقت اداری روز دوشنبه (۱۹ تیر ماه) امکان واریز وجه خودروها، فراهم شده تا مبلغ خودرو را واریز کنند.

مشتریان برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام و پرداخت وجه خودرو، می‌توانند صرفا به صورت آنلاین و از طریق سایت کرمان‌موتور به نشانی customer.motorman.ir اقدام کنند و از ثبت‌نام در سایت‌های غیر معتبر و با نشانی‌های مشابه، پرهیز کنند./ ایسنا

در روش دوم مبلغ پیش پرداخت به 700 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و اقساط نیز 30 ماهه می‌شوند. در این روش مبلغ اقساط 58 میلیون تومان در هر 3 ماه است. خودروها در هر دو روش تا 90 روز تحویل داده می‌شوند. پیکاپ تی8 در چهار رنگ سفید، مشکی میکا، قرمز و آبی زنگاری به مشتریان عرضه خواهد شد. اطلاعات تکمیلی در خصوص خرید اقساطی کی‌ام‌سی تی8 در سایت کرمان موتور ذکر شده است

فروش اقساطی کرمان موتور با شرایط استثنایی

شرایط فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 آفرودی از سوی شرکت کرمان موتور اعلام شده است.

کرمان موتور

شرکت کرمان موتور ، فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 را با تحویل خودرو در مدت ۹۰ روز اعلام کرده است. قیمت مشخص شده برای این خودرو توسط روابط عمومی شرکت کرمان موتور، ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان است. طبق اعلامیه شرکت کرمان موتور، فرآیند خرید پیکاپ KMC T8 از روز شنبه ۱۰ ام تیر ماه آغاز می‌شود و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

برای خرید این پیکاپ، مبلغ پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان تعیین شده است. اقساط مربوط به این خودرو به صورت ۱۸ و ۳۰ ماهه است و پرداخت آنها به صورت چک صیادی هر سه ماه یکبار انجام می‌شود. افراد علاقه‌مند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانند به نمایندگی‌های شرکت کرمان موتور مراجعه کنند.

جدول شرایط فروش اقساطی برای پیکاپ KMC T8 تیرماه 1402

خودرو کی ام سی T

قیمت خودرو ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان

تحویل خودرو ۹۰ روز پس از سفارش

تاریخ شروع فروش شنبه ۱۰ ام تیر ماه

مبلغ پیش پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان

نوع اقساط ۱۸ و ۳۰ ماهه

روش پرداخت اقساط چک صیادی هر سه ماه یکبار

مشخصات فنی پیکاپ KMC T8 کرمان موتور

پیکاپ T8 از KMC کرمان موتور، با موتور 2 لیتر توربوشارژ مجهز شده که توانایی تولید 174 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت این خودرو از طریق یک گیربکس دستی 6 سرعته به 4 چرخ‌ منتقل می‌شود.

از جمله این امکانات می‌توان به دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (که فقط در حالت دیفرانسیل عقب فعال است)، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ‌های آلومینیومی، ترمزهای ABS و EBD، تریم داخلی چرم مصنوعی، نمایشگر لمسی، سنسور فشار تایرها، سنسور نور، چراغ‌های زنون، قفل دیفرانسیل اتوماتیک محور عقب، تهویه مطبوع الکتریکی، استارت دکمه‌ای، کنترل سرعت، دوربین عقب، تنظیم الکتریکی حالت انتقال قدرت به چرخ‌ها، کامپیوتر سفر و... اشاره کرد.

کرمان موتور

قیمت محصولات کرمان موتور در شورای رقابت/ جک جی4 24 درصد گران شد

از زمان ورود شورای رقابت به قیمت‌گذاری محصولات خودروسازان خصوصی، یکی از شرکت‌هایی که همیشه به قیمت‌های اعلامی شورای رقابت اعتراض داشت، کرمان موتور بود. حال در قیمت‌گذاری جدید، هر پنج محصول اصلی محصولات کرمان موتور شامل افزایش قیمت شدند.

قیمت خودروهای مونتاژی روز گذشته 18 تیر 1402 توسط شورای رقابت منتشر شد. کرمان موتور جزو شرکت‌هایی بود که تمام محصولاتش بدون استثنا شامل افزایش قیمت شدند.

کمترین افزایش قیمت در محصولات این شرکت مربوط به خودروی جک S5 با 11 درصد افزایش قیمت و بیشترین افزایش قیمت با  27 درصد نیز  برای خودروی جک S3 کراس‌اوور این شرکت است.

کرمان موتور

تفاوت قیمت مصوب شورای رقابت و بازار محصولات کرمان موتور

در فهرست پایین، قیمت مصوب 17 تیر محصولات کرمان موتور و اختلاف قیمت آن‌ها با بازار درج شده است.

طبق قیمت‌های اعلامی شورای رقابت، خودروی جک S5، با 12 درصد افزایش قیمت در پله‌ قیمتی یک میلیارد و 100 میلیون تومان قرار گرفت. این رمحصول در بازار آزاد با قیمت یک میلیارد و 460 میلیون تومان معامله می‌شود یعنی 360 میلیون تومان گران‌تر از قیمت درب کارخانه.

KMC J7، جدیدترین و لوکس‌ترین سدان کرمان موتور با افزایش قیمت 18درصدی، توسط شورای رقابت یک میلیارد و 124 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد تا با قیمتی که این محصول در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود 416 میلیون تومان اختلاف قیمت داشته باشد.

KMC K7، جدیدترین کراس‌اوور کرمان موتور با افزایش قیمت 21 درصدی به قیمت یک میلیارد و 360 میلیون تومان رسید. این خودروی کمیاب کرمان موتور در بازار آزاد با اختلاف قیمت 488 میلیون تومانی با قیمت نهایی یک میلیارد و 382 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

 جک S3، ارزان‌ترین کراس‌اوور کرمان موتور در فهرست جدید قیمت‌های مصوب شورای رقابت با 27 درصد افزایش قیمت به قیمت درب کارخانه‌ی 804 میلیون تومان رسید، این قیمت کارخانه باعث شده تا این خودرو در بازار آزاد با اختلاف قیمت 251 میلیون تومانی در ایستگاه قیمتی یک میلیارد و 55 میلیون تومان به فروش برسد.

جک J4، ارزان‌ترین سدان و خودروی مونتاژی کشور در آخرین قیمت‌گذاری شورای رقابت با 24 درصد افزایش قیمت  685 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

این خودروی اقتصادی در بازار آزاد با 85 میلیون تومان اختلاف قیمت، 770 میلیون تومان در بازار آزاد به فروش برسد.

مشتریان کرمان موتور برای دریافت خودروی خود چقدر باید بپردازند؟

مشتریان محصولات کرمان موتور که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و خودرو به آنها تعلق گرفته است باید مبلغ اعلامی شورای رقابت را به علاوه 13 تا 16 درصد کل قیمت خودرو را برای عناوینی مثل هزینه مالیات وبیمه پرداخت کنند، اما آن دسته از مشتریان محصولات کرمان موتور که محصولات این شرکت را از بازار آزاد تهیه کنند تنها باید قیمت روز خودرو در بازار را به علاوه کمیسیون فروشنده پرداخت کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه برای محصولات کرمان موتور نام‌نویسی کرده‌ و قرارداد آن‌ها قبل از 17 تیر 1402 تانظیم شده است و همچنین پرداخت وجه را انجامک داده باشند، شامل این افزایش قیمت‌ها نخواهند شد.

همچنین متقاضیانی که قبل از 17 تیر اقدام به خرید خودرو کرده‌اند و شرکت‌های خودروساز از آن‌ها مبلغی بیش از قیمت‌های اعلامی شورای رقابت را دریافت کرده‌اند، باید برای دریافت مازاد پرداختی خود از شرکت‌ها اقدام کنند و شرکت‌ها موظف هستند تا هزینه دریافتی اضافه را به این مشتریان عودت دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: