پایگاه خبری خانه فوتبال:

ایران خودرو بزرگترین خودروساز ایران و خاورمیانه است.ایران خودرو با نام ایران ناسیونال آغاز به کار کرد.ایران خودرو انواع خودروهای بنزینی و دیزلی سبک و سنگین را تولید می کند.ایران خودرو سعی در بروز رسانی تولیدات دارد. ایران خودرو نبض بازار را کنترل می کند.

حراج تابستانه ایران خودرو با نصف قیمت کارخانه و بدون قرعه کشی

ایران خودرو تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

مزایده خودرو یکی از مزایده‌های محبوب در میان مردم به شمار می‌رود. یکی از سایت‌هایی که امکان مزایده اینترنتی را برای شما فراهم می‌کند، سامانه مزایده ایران خودرو است. در این مزایده‌ها هر کسی که بیشترین مبلغ را اعلام کند، صاحب خودرو می‌شود.

اگر قصد شرکت در مزایده ایران خودرو را دارید، شرایط و لیست اقلام مزایده را قبل از شروع حتما مطالعه کنید. تیم اجرایی بر تمام مراحل مزایده نظارت می‌کنند. بعد از اینکه مزایده به پایان رسید، پاکت‌ها باز و برندگان مزایده مشخص می‌شوند. تمامی این مراحل به صورت اینترنتی و در سایت ایران خودرو انجام می‌شوند.

ایران خودرو

جدیدترین مزایده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو به نمایندگی از شرکت سمند ترابر بین‌الملل تعدادی از خودروهای سواری کارکرده را از طریق مزایده عمومی و به روش اینترنتی به فروش می‌رساند.

این مزایده روز شنبه ۷ مردادماه آغاز می‌شود و تا سه‌شنبه ۱۰ مردادماه ادامه دارد.

ساعت برگزاری مزایده ۸:۳۰ لغایت ۱۵:۰۰ است که ارائه پیشنهاد قیمت از طریق سایت اینترنتی ‌auction.ikco.ir امکان‌پذیر می‌باشد.

شرایط شرکت در مزایده ایران خودرو

شرکت‌کنندگان در مزایده جدید ایران خودرو باید 10 میلیون تومان سپرده‌گذاری داشته باشند.

آنطور که ایران خودرو اعلام کرده افراد می‌توانند از طریق درگاه بانکی موجود در سامانه اینترنتی را این مبلغ را پرداخت کنند و محدودیت انتقال وجه ندارند. البته درگاه بانکی فقط امکان انتقال وجه از صاحبان اصلی حساب بانکی دارد.

برنده مزایده ایران خودرو باید ظرف مدت مشخص‌شده در سامانه و پس از اعلام نتایج، نسبت به واریز کل مبلغ خودرو اقدام کند./ تجارت نیوز

آغاز پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو 

شرایط طرح پیش فروش و فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402 اعلام شد.

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند شرایط پیش فروش (فراخوان) برخی از محصوات شرکت ایران خودرو صرفاً جهت بخش سوم اولویت های پاییز 1402 و بخش اول اولویت های زمستان 1402 به شرح ذیل اعللام می گردد.

متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت پاییز 1402 و بخش اول اولویت زمستان 1402 به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند در این بخشنامه ثبت نام نمایند. در این طرح قیمت خودرو مطابق قیمت زمان تحویل مندرج در قرارداد خواهد بود.

ایران خودرو

طرح فروش فوری ایران خودرو مرداد 1402

به اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی های مجاز میرساند چهاردهمین مرحله فراخوان اولویت بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو شرایط فروش فوق العاده (فراخوان) برخی از محصولات ایران خودرو با موعد تحویل 90 روزه صرفاً برای منتخبین بخش سوم اولویت های تابستان 1402 و بخش اول اولویت های پاییز 1402 ، به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

فقط متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت نام نموده اند و اسامی ایشان به عنوان بخش سوم اولویت تابستان 1402 و بخش اول اولویت پاییز 1402 فروش فوق العاده (فراخوان) به این شرکت اعلام شده است و برای ایشان توسط شرکت ایران خودرو پیامک ارسال گردیده و یا در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو اسامی آنها درج شده است می توانند دراین بخشنامه ثبت نام نمایند./ جماران

آغاز پیش فروش اینترنتی ایران خودرو از سوم مرداد ماه با تحویل ۳ و ۴ ماهه

شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز سری جدید پیش‌فروش کامیون کشنده فوتون H۴ از سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ خبر داد.

از گروه صنعتی ایران خودرو؛ متقاضیان خرید کامیون کشنده فوتون H۴ می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه سوم مرداد ماه ۱۴۰۲ با ورود به سامانه فروش رسمی شرکت ایران خودرو دیزل به نشانی esale.ikd.ir ثبت نام کنند.

کشنده فوتون H۴ ایران خودرو دیزل با کارت کشندگی ۴۳ تن مجهز به موتور شناخته شده کامینز ۱۲ لیتری با گیربکس ZF است.

ایران خودرو

کلید‌های کنترلی روی فرمان، دو تخت خواب، سان‌روف برقی، کروز کنترل، کولر و بخاری درجا، آیینه‌های جانبی برقی مجهز به گرم‌کن و ترمز‌های دو مداره پنوماتیک مجهز به ABS (سیستم ترمز ضد قفل) و ASR (سیستم ضد لغزش) از دیگر امکانات این محصول است./اقتصاد آنلاین

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: