پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال برای انجام امور اداری مربوط به معافیت موقت ابوالفضل جلالی اقدام کرد.
به گزارش "ورزش سه"، یکی از شایعات عجیبی که در هفته گذشته و پس از پیروزی استقلال برابر صنعت نفت مطرح شد، اخبار مربوط به مشمول خدمت شدن ابوالفضل جلالی بود. این شایعه در مدافع جوان آبی پوشان که هفته نخست عملکرد خوبی داشت، باعث نگرانی هواداران شد.

با این حال، همانطور که دقایقی پس از انتشار این خبر از سوی یکی از خبرگزاری ها در ورزش سه خبر دادیم، این موضوع صحت ندارد چرا که طبق قانون ستادکل نیروهای مسلح، بازیکنان حاضر در لیگ برتر رشته های فوتبال، والیبال و بسکتبال تا 28 سالگی می توانند سربازی خود را به تعویق بیندازند.

البته این امر نیازمند اقداماتی از سوی باشگاهی است که بازیکن در آنجا حضور دارد. بدین صورت که مدارکی هر 6 ماه برای سازمان نظام وظیفه ارسال شود تا بازیکن مذکور تا سن 28 سالگی بتواند به بازی برای تیم باشگاهی خود ادامه دهد.

در همین راستا نیز باشگاه استقلال مدارک خود برای استفاده از جلالی را به نظام وظیفه ارسال کرده تا این بازیکن بتواند تا 6 ماه دیگر برای آبی پوشان به میدان برود. تمدید 6 ماهه معافیت بازیکنان زیر 28 سال امری عادی است و جلالی که اکنون 25 سال سن دارد، می تواند این کار را تا سه سال دیگر نیز انجام دهد.

لازم به ذکر است چنانچه جلالی پس از رسیدن به 28 سالگی نیز ملی پوش باشد، می تواند تا 30 سالگی خدمت خود را به تعویق بیندازد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: