پایگاه خبری خانه فوتبال:

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتغالی بزرگترین انتقال قرن به عربستان است.کریستیانو رونالدو به تنهایی رکورد دار و آقای گل جهان شد.کریستیانو رونالدو به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شده بود.کریستیانو رونالدو یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است. کریستیانو رونالدو در سورپرایزی به باشگاه النصر عربستان پیوست.

فرش اهدایی پرسپولیس در خانه کریستیانو رونالدو در ریاض| فیلم

 تصاویر جدید از خانه رویایی کریستیانو رونالدو در ریاض

چند مورد از امکانات معمولی که کریستیانو رونالدو در خانه‌اش برای بچه‌های خود فراهم کرده است را،ببینید

عکس‌| جورجینا با عبای عربی و پرچم عربستان!نامزد رونالدو هم مانند او لباس عربی به تن کرد.

کریستیانو رونالدو
این روزها تصاویر زیادی از بازیکنان حاضر در لیگ عربستان در لباس عربی منتشر می‌شود. این به مناسبت روز ملی عربستان است و باشگاه‌های این کشور هم به همین با استفاده از ستاره‌های مطرح خود بهانه دست به چنین اقدامی زده‌اند.
 هم آخرین فرد مشهوری بود که تصمیم گرفت به سنت عربستانی‌ها عمل کند. تصویر جدید او با یک عبای سبز رنگ و پرچم کشور عربستان به شدت مورد توجه مردم این کشور قرار گرفته است.

تصمیم بزرگ کریستیانو رونالدو برای خداحافظی از فوتبال

کریستیانو رونالدو دارنده 5 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا هفته گذشته به همراه النصر عربستان به تهران آمد و مقابل پرسپولیس بازی کرد.
النصر در این بازی با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست داد. اسطوره پرتغالی زمستان گذشته با قراردادی دوساله به تیم متمول شهر ریاض ملحق شد.
در همین رابطه عبدالعزیز العصیمی خبرنگار نشریه «الریاضیه» اعلام کرد کریستیانو رونالدو به مدیریت باشگاه النصر اطلاع داده می خواهد فوتبالش را با پیراهن النصر به پایان ببرد.
رونالدو قصد دارد قراردادش را با همگروه پرسپولیس تا سال 2027 تمدید کند و بعد از آن از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

شیخ کریستیانو رونالدو

باشگاه النصر عربستان به مناسبت روز ملی کشور عربستان سعودی تیزری جالبی را منتشر کرد که در این تیزر کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی النصر در کنار سرمربی و سایر ستارگان این تیم از جمله سادیو مانه و مارسلو بروزوویچ با لباس های عربی دیده می شوند.

کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو

پست خاص کریستیانو رونالدو برای ایرانیان

برنده پنج توپ طلا در صفحه شخصی خود به سفر ۱.۵ روزه‌اش به ایران و ابراز علاقه مردم کشورمان به این سفر واکنش نشان داد.
کریستیانو رونالدو از ظهر روز دوشنبه که به همراه کاروان تیم فوتبال النصر عربستان وارد ایران شد، مورد استقبال هواداران خود در ایران قرار گرفت.
مردم زیادی بودند که خود را به فرودگاه امام خمینی (ره) رساندند تا فوق‌ستاره فوتبال جهان را از نزدیک ببینند. همچنین سیل هواداران رونالدو به سمت هتل محل استقرار اعضای تیم النصر حرکت کرد و آنها مقابل درهای ورودی هتل، به تشویق رونالدو می‌پرداختند.
این واکنش مردم کشورمان به ورود رونالدو، مورد توجه کاپیتان النصر هم قرار گرفت. برنده پنج توپ طلا پس از پیروزی 2 بر صفر النصر مقابل پرسپولیس در حساب شخصی خودش در فضای مجازی نوشت: کسب سه امتیاز امروز عالی بود. از هواداران و همه مردم ایران که این سفر را برای ما خاص کردند، به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم. چه استقبال باورنکردنی و گرمی!

کریستیانو رونالدو

فیلم دیدار کریستیانو رونالدو با دختر معلول

ستاره تیم فوتبال النصر عربستان امروز عصر با دختر هنرمند معلولی که با پایش نقاشی رونالدو را می کشید دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، کریس رونالدو عصر امروز با همراهی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دختر هنرمند و معلولی دیدار کرد. این دختر  با پایش عکس رونالدو فوق ستاره پرتغالی را نقاشی کرده است.
این بازیکن شب گذشته نیز با پسر بچه ای که برای دیدن رونالدو گریه می کرد هم دیداری کوتاه داشت. فیلم دیدار رونالدو با دختر معلول را در زیر مشاهده می کنید: 


النصر برای دیدار با پرسپولیس در نخستین مسابقه از لیگ قهرمانان آسیا به تهران سفر کرده و امشب ساعت 21:30 این بازی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز می شود. پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال اسیا به انجام مسابقه بدون تماشاگر جریمه شده است. 

غافلگیری و تعجب صبحگاهی کریستیانو رونالدو در هتل

فیلم حمله بامدادی مردم به آسانسور اختصاصی کریستیانو رونالدو

تعجب رونالدو از صداهای عجیب مردم در لابی

فیلم عجیب باشگاه النصر از استقبال از کریستیانو رونالدو

فیلم هجوم مردم برای دیدن رونالدو به لابی هتل

اولین تصاویر از کریستیانو رونالدو در تهران

تصاویر هتل لوکس برای کریستیانو رونالدو

مدیران تیم النصر قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد.
مدیران تیم النصر قصد دارند هنگام ورود به تهران شکل اقامت اعضای کاروان خودشان در هتل را به گونه‌ای هماهنگ کنند که یک یا حداکثر دو طبقه از این هتل به طور کامل در اختیارشان باشد و هیچ مسافر دیگری اجازه تردد در این طبقات را نداشته باشد. 
 سوئیت کریستیانو رونالدو هم در یکی از این دو طبقه قرار می‌گیرد و حتی اگر برایش در طبقه دیگر هتل سوئیت اختصاصی بگیرند، باز هم کسی غیر از خود عربستانی‌ها در آنجا اجازه تردد نخواهد داشت و طوری هماهنگ می‌شود که فقط یکسری از کارکنان بتوانند برای خدمات روزمره هتل به آنجا رفت و آمد داشته باشند ولی از آنجا به گونه‌ای حراست می‌شود که هیچ هوادار یا حتی مسافر دیگری از هتل نتواند به طبقه محل اقامت کاروان النصر وارد شده یا نزدیک اتاق کریستیانو رونالدو شود. مسوولان هتلاسپیناس بهترین سوئیت خود به نام اسکای یا همان آسمان را برای پیشنهاد به ستاره پرتغالی آماده کرده اند.این سوئیت در مرتفع ترین نقطه هتل در یک طبقه مستقل قرار گرفته است.این سوئیت ویژگی های جالبی دارد:
متراژ تقریبی ٢٥٠مترمربعی واقع در طبقه آخر هتل، یک اتاق خواب جداگانه، یک اتاق کار و یک سالن مستقل، میزغذاخوری لوکس دوازده نفره، دوش و حمام جداگانه برای آرامش مهمانان اضافه ساکن سوییت، جکوزی بزرگ با چشم انداز رشته کوه، بالکن بزرگ، میز مینی بار مجلل، تلویزیون های IP ٦٥اینچی، اینترنت بی سیم پرسرعت و روم سرویس بیست و چهار ساعته برخی از امکاناتی است که در اختیار رونالدو قرار می‌گیرد تا راضی از تهران برود.

البته رونالدو تنها در صورتی که مقابل پرسپولیس گل بزند و با نتیجه مطلوب تیمش از تهران برود، راضی خواهد بود!کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدو
کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدونظر کریستیانو رونالدو درباره ازدواج با جورجینا

کریستیانو رونالدو نیز  یک بار از سوی پیرز مورگان مجری مشهور انگلیسی تحت فشار قرار گرفت که چه زمانی با رودریگس ازدواج خواهد کرد. او پاسخ داد: «این اتفاق می‌تواند در یک سال، یا شش یا یک ماه آیند رخ دهد. من ۱۰۰۰ درصد مطمئن هستم که این اتفاق خواهد افتاد.»کریستیانو رونالدوکریستیانو رونالدو به همراه خانواده‌اش به مادرید سفر کرد و تولد دو فرزندش را آنجا جشن گرفت.کریستیانو رونالدوتعویض های رونالدو در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر و جدی بودن جورجینا رودریگز هنگام معرفی فوق ستاره پرتغالی در النصر بعد از امضای قرارداد ۱۷۳ میلیون پوندی در سال از جمله دلایلی بود که توسط بخش خاصی از مطبوعات منتشر شد که احتمال گسستگی در روابط این زوج را بعد ۷ سال رابطه مطرح کردند.به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، با این حال شایعه بحران در روابط این زوج بلافاصله توسط خود جورجینا از طریق حساب اینستاگرامش تکذیب شد.

جورجینای ۲۹ ساله عکسی با رونالدو ۳۸ ساله منتشر کرد تا نشان دهد که رابطه آنها مثل همیشه است.

عکسی که در صفحه اینستاگرام جورجینا منتشر شد، عکسی از روز معارفه رونالدو با النصر را نشان می دهد، همان عکسی که او در آن زمان متهم به عصبانی به نظر رسیدن بود.

با این حال در آن عکس به نظر می آید جورجینا لبخند می زند، با چشمان بسته و با محبت شریک زندگی خود را که پیراهن شماره ۷ جدیدش را پوشیده بود، در آغوش گرفته است و در توضیح عکس نوشته بودچیزهای زیبای زیادی برای زندگی باقی مانده است.

شروع شایعات جدایی

شایعات بحران در رابطه رونالدو با جورجینا رودریگز حالا بعد از یک برنامه گفتگو محور در شبکه تلویزیونی پرتغالی CMTV بار دیگر مطرح شده است.

احتمال جدایی رونالدو از جورجینا شدت یافت!

در این برنامه روزنامه نگار«کوئینتینو آیرس»، دوست نزدیک مادر کریستیانو رونالدو ،«ماریا دولورس آویرو»، و یکی از دوستان کاپیتان پرتغال نظر خود را در مورد رابطه این زوج بیان کردند.

آیرس ادعا کرده رفتارهای کریستیانو نشان می دهد که او از زندگی شخصی خود راضی نیست و با اشاره به جورجینا نامزد اسپانیایی رونالدو گفت:

«او لحظه ای شاد زندگی نمی کند و هر چه بیشتر از مادرش دور می شود ، ناراحت تر می شود و ما می دانیم که چرا او (کریستیانو رونالدو) از خانواده اش بیشتر و بیشتر دور می شود.

جورجینا هر روز را در یک مرکز خرید در ریاض می گذارند و این یکی از دلایل ناراحتی کریستیانو هستش. »

سریال تلویزیونی جدید جورجینا رودریگز در نتفلیکس «من جورجینا هستم» فصل ۲ هم سبک عجیب و غریب زندگی این مدل و اینفلوئنسر را نشان می دهد که اشتیاق خودش و برای خریدهای مجلل نشان می دهد ….

همچنین شایعه شده بود که جورجینا رودریگز با مادر رونالدو ، دولورس آویرو، اختلاف نظر داشته، و گفته می شود که این دو در گذشته اختلاف خاصی بر سر رونالدو داشته اند.این زوج در حال حاضر والدین پنج فرزند میباشند.

کریستیانو رونالدو

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: