پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهدی قایدی بازیکن فوتبال است.مهدی قایدی بازیکن سابق استقلال و شاگرد فعلی فرهاد مجیدی است.مهدی قایدی در حال حاضر در اتحاد کلبا امارات بازی می کند.مهدی قایدی دارای همسری فعال و پرحاشیه در فضای مجازی است. مهدی قایدی مدت هاست در ایران زندگی نمی کند.

عکس مهدی قایدی و همسرش در باشگاه بدنسازی

مهدی قایدی فوتبالیست مشهور تیم استقلال که مدتی است در دبی اقامت دارد بتازگی عکسی جنجالی از خود و ستاره خانم همسرش در باشگاه بدنسازی منتشر کرده است که با توجه ویژه هوادارانشان مواجه شده است.

مهدی قایدی

شایانیوز- مهدی قایدی ستاره فوتبالی کشورمون هست که این روزا در خارج از ایران و در یک تیم اماراتی داره بازی میکنه، البته که این بازیکن نشون داد که میتونه برای ایران تاریخ ساز باشه ولی بعد از یه مدت یه جورایی درگیر حواشی و این داستان ها شد و به جایی رسید که الان افراد فوتبالی دو دسته هستن یعنی یا از مهدی قایدی بدشون میاد و یا آقا رو دوست دارن که خب البته استعدادهای بازیکن همچنان سره جای خودش هست چرا که مهدی قایدی در زمینه ی فوتبال حرف های زیادی برای گفتن داره و میشه روش حساب کرد ولی خب خیلی ها معتقد بودن که ایشون برای پول بیشتر رفت تو یه تیم عربی در حالی که میتونست توی ایران بمونه.

مهدی قایدی

اما بیشترین موضوعی که راجبه مهدی قایدی میتونه حاشیه ساز باشه همسره بلاگر آقای فوتبالیست هست که تنها با یه حرکتش میتونه یه عالمه حاشیه درست کنه و یه زمانی هم استاده این موضوع بود و خیلی ها از این موضوع ناراحت بودن چرا که فکر میکردن همسر آقا مهدی قایدی شاید با این کاراش برای آینده ی فوتبالی آقا هم حاشیه بسازه که خب در آخر هم اینطور شد و کار به جایی رسید که خیلی ها معتقد بودن که ستاره خانوم معصومی داره توی تصمیمات فوتبالی آقا تاثیر میذاره که خب مهدی قایدی در جواب این افراد گفت که با زنش مشورت میکنه ولی تصمیم گیرنده ی نهایی خودشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این زوج براتون میگیم.

مهدی قایدی

 این روزا به کلی دبی توی چشم خیلی ها هست چه ایرانی ها و چه خارجی ها و یه جورایی همه آرزوشونه که برای یکبار هم که شده این شهر رویایی و به شدت مدرن رو ببینن چرا که توی دبی حس میشه که انگار توی یه سرزمین جدا از زمین قرار داری و تازه قرار هم هست که یه عالمه کاره دیگه انجام بشه برای بهتر تر تر شدنش ولی واقعا کی فکرش رو میکرد که یه روزی از دل بیابون و خاک آسمون خراش هایی که با ابرا دست تو دست هستن ساخته بشه. حالا در این بین هم خیلی ها از ایران هستن که توی این آسمون خراش ها زندگی میکنن مثل آقای گلزار که میدونید دبی خیاط خلوت آقا تشریف داره.

ولی برسیم به مهدی قایدی که مسلما از اونجایی که فوتبالیسته مسلما حسابی پولداره و مثل گلزار میتونه تو دل برج خلیفه زندگی کنه و لذت ببره ولی موضوعی که در رابطه با این فوتبالیست وجود داره و براش حاشیه ساز شده اون هم توسط ستاره خانوم این هست که این زوج تو یک استوری که ستاره گذاشته بود انگار پایین خیابون برج خلفه کف زمین زیرانداز انداختن و نشستن! که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود که چرا با این همه مال و منال این دوستان اینجوری پیک نیک برگزار میکنن!

مهدی قایدی

چرا این روزا خبری از دیده شدنای اون مدلی ستاره معصومی مهدی قائدی نیست؟

آخه میدونید چرا؟ اون تایمی که مهدی قائدی تازه با شباب الاهلی قرارداد بسته بود، این زوج تازه به دبی نقل مکان کرده بودند و روزها اوج و ذوق و البته کلاس گذاریشون بود. ستاره معصومی اون تایم به حدی در اینستاگرام فعال شده بود که گویی خانوم خانوما اگر یک روز تولید محتوای لاکچری نکنند از مسابقه ای عقب خواهند ماند! 

این روزها می بینیم مهدی قائدی و ستاره معصومی رو در حالی که در امارات و در تیم الاتحاد کلبا حضور داره ولی خب یکی از دلایل کم پیدا بودنشون اینه که بازی قائدی جان متوسطه و اونقدرها جای بولد شدن نداره!

بیوگرافی همسر مهدی قائدی

ستاره معصومی متولد 10 بهمن است.گفته می شود همسر مهدی قائدی 7 سال از او بزرگتر و متولد 1370 است.

ستاره معصومی همسر مهدی قائدی کیست ؟

مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده.

مهدی قایدی

علایق همسر مهدی قائدی

علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد. بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید.

بیوگرافی ستاره معصومی

مهدی قائدی و همسرش در روز ۱۰ دی ۱۳۹۸ ازدواج کردند. عکسهای مراسم عقد این دو در همان ابتدا در بسیاری از رسانه های کشور پخش شد و خیلی ها معتقد بودند که مراسم آنها لاکچری برگزار شده. بیوگرافی ستاره معصومی همسر مهدی قائدی بیشتر خبر از دنیای رو به کشفی میدهد که در آینده بیشتر از آن خواهیم شنید. علاقه او به سگها در بیشتر تصاویر اینستاگرامی مشهود است. البته مهمترین موضوعی که در خصوص ستاره معصومی باید گفت ارتباط بسیار خوبی است که او با مهدی قائدی بازیکن استقلال دارد.  بیوگرافی همسر مهدی قائدی نشان می دهد که احتمالا باید به زودی او را در زمینه مدلینگ جزو فعالان قابل توجه دید. این موضوع را البته باید از تعداد فالوورهای اینستاگرام او نیز فهمید. او چند وقت پیش در پستی از ۱۰۰ کا شدن فالوورهایش اظهار خوشحالی کرد و از آنها تشکر نمود. البته تعداد فالوورهای اینستای او در حال حاضر ۵۴۷ کا فالوور دارد.

مهدی قایدی

از دیگر مواردی که باید در خصوص او گفت علاقه و البته ظرفیت او در تبلیغات اینستاگرامی است. استوری های هایلایت شده او نشان میدهد که شاید به زودی باید شاهد تبلیغات از طرف همسر بازیکن ریز نقش استقلال باشیم.

زندگی شخصی ستاره معصومی با ستاره استقلال روزهای خوبی دارد. بعد از ازدواج ستاره معصومی با مهدی قائدی شائبه بزرگتر بودن او از همسرش دهان به دهان چرخید اما هیچیک از آنها در مورد آن واکنشی ندادند. او در صفحه اینستاگرام خود درباره ازدواجش نوشت یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.

ستاره معصومی هرچند که صفحه شخصی اش را در فضای مجازی باز گذاشته اما بستن کامنتها نشان میدهد که خیلی علاقه به حواشی این فضا ندارد و بیشتر به دنبال هدفمند کردن حضور و فعالیتش در صفحات اجتماعی است. این چهره علیرغم شنیدن شایعات مختلف در خصوص اختلاف سنی خودش با قائدی از هر اظهار نظری در این مورد خودداری کرده و بیشتر به کار خود و دلمشغولیهایش می پردازد.

علیرغم اینکه بسیاری جایگاه مهدی قائدی را یکی از دلایئل ازدواج ستاره معصومی با ستاره این روزهای فوتبال باشگاهی کشورهای حاشیه خلیج فارس می دانند اما نگاهی به وضعیت عاشقانه هایی که ستاره معصومی برای مهدی قائدی می نویسد نشان میدهد که این تصورات از پایه اشتباه است و رابطه خوب و نیمار کوچک آسیا ستودنیست.

مهدی قایدی

او در پستی برای مهدی قائدی نوشت:

“دنیای جایِ ترسناکیه ، اگه یه صدایِ مردونه نگه هواتو دارم”

رونمایی ستاره معصومی همسر مهدی قایدی از وسایل نو خونش

اگر دقت کرده باشید این روزا وقتی افراد سلبریتی و معروف ازدواج میکنن در صورتی که اون فرد معروف آقا باشه خانومش توی مجازی و اینستاگرام بیشتر از خود فرد معروف میشه مثلا بابک جهانبخش یکی از خواننده های معروف و به نام هست که این روزا همسرش یعنی پریا پرتووی فرد دیگه یه پا بلاگر شده و یه جورایی طرفدارهای آقای خواننده از طرفدارهای ایشون محسوب میشن و حتی خیلی از خانوما برای دیدن پریا خانوم میرن کنسرت آقای جهانبخش! حالا ستاره معصومی هم یکی از بلاگرهای اینستاگرامی محسوب میشه که فالوورهای خودش رو داره که طرفداراش هستن.

ولی یه موضوعی که راجبه ایشون وجود داره این هست که ستاره خانوم در مواقعی که با همسرشون تو دبی به سر میبرن یه جورایی خیلی حالشون خوش تره و این رو خیلی از فالوورهای ایشون متوجه شدن و الا هم که انگار خانوم به آرزوش رسیده و دبی نشین شدن و جالب هست که توی بیو پیجش لوکیشن رو دبی ذکر کرده که این میتونه از ذوق زیادش باشه ولی حالا به تازگی هم یه فیلمی منتشر کرده که تو اون انگار وسایل های خونه شون داره آنباکسینگ میشه و انگار دیگه موندنشون قطعی هست و یه خونه زندگیه جدیدی میخوان درامارات و دبی برای خودشون بسازن.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: