پایگاه خبری خانه فوتبال:

سقف وام فوری بانکی از امسال افزایش یافته است . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

وام فوری 300 میلیونی بانک صادرات با دو ماه سپرده

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح سنا بانک صادرات ایران ویژه کسب و کارها اعلام شد.

فروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه با وام 1 میلیاردی | تیگو و آریزو مدیران خودرو را 500 میلیون ارزانتر بخریدفروش اقساطی خودرو با اقساط 60 ماهه با وام 1 میلیاردی | تیگو و آریزو مدیران خودرو را 500 میلیون ارزانتر بخرید

شرایط دریافت تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومانی در قالب طرح سنا بانک صادرات ایران ویژه کسب و کارها اعلام شد.

اشخاص حقوقی و حقیقی صاحب کسب و کار می‌توانند در قالب طرح سنا و با 2 تا10 ماه سپرده‌گذاری، تا سقف 50 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

وام فوری برای کسب و کارها با طرح سنا بانک صادرات ایران

صاحبان کسب و کار می‌توانند با طرح سنا بانک صادرات ایران، حداکثر 200درصد میانگین معدل موجودی خود را با نرخ 15 تا 23 درصد تسهیلات بگیرند.

حداقل مبلغ تسهیلات این طرح  100 میلیون ریال و حداکثر 50 میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت 3 تا 18 ماه (ماهانه- یکجا سررسید) در نظر گرفته شده است.

حداقل میانگین سپرده برای بهره‌مندی از تسهیلات در قالب طرح سنا 100 میلیون ریال است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت بانک صادرات ایران مراجعه کنید.

وام فوری / تسهیلات طرح سنا ویژه مشتریان عادی

اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند با 2 ماه سپرده‌گذاری تا سقف 300 میلیون تومان با نرخ‌های ترجیحی از این بانک تسهیلات دریافت کنند.

بانک صادرات ایران با هدف ارائه خدمات متنوع و مناسب و پاسخگویی به نیازهای تسهیلات خرد، طرح تسهیلاتی سنا را معرفی کرد که بر مبنای آن اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری از 2 تا10 ماه به میزان حداکثر 100 درصد معدل موجودی، حداکثر تا سه میلیارد ریال با نرخ سود 15 تا 23 درصد در قالب این طرح تسهیلات بگیرند.

حداقل تسهیلات در قالب این طرح 100 میلیون ریال و حداکثر سه میلیارد ریال با دوره بازپرداخت 18 تا 60 ماهه در نظر گرفته شده است.

اشخاص حقوقی برای دریافت تسهیلات پرسنل خود نیز می‌تواند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند./ تسنیم

وام فوری ارزان 150 میلیونی برای این افراد

معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: با مصوبه بانک مرکزی اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

محمود کریمی بیرانوند در ارتباط زنده با خبر شبانگاهی سیما اظهار داشت: اعتبار تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی که در سال گذشته 3 هزار میلیارد تومان بود امسال در رایزنی بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با مصوبه بانک مرکزی این اعتبارات با افزایش 33 درصدی به 4 هزار میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: تسهیلات مشاغل خانگی تکلیفی بوده و به نرخ 4 درصد به متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گفته معاون توسعه اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سقف تسهیلات فردی مشاغل خانگی 150 میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان تا سقف 1.5 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

تسهیلات تکلیفی برای مشاغل خانگی در مناطق کمتر توسعه یافته و مرزی و عمدتاً روستایی با نرخ‌های 4 درصد، 6 درصد و 10 درصد و تا سقف 150 میلیون تومان پرداخت می‌شود.

همچنین امسال قرار است صندوق‌های پیشرفت و عدالت در استان‌ها تشکیل شود که حداقل هزار میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های استان اختصاص می‌یابد./ فارس

وام فوری

شرایط دریافت وام فوری با چک بانک آینده ۱۴۰۲

طرح تسهیلاتی بهارانه برای مشتریان خوش حساب بانک آینده است. بنابراین شرط دریافت وام با چک ۱۴۰۲ باید ابتدا حساب قرض الحسنه بانک آینده افتتاح کنید. چراکه به میانگین حساب ۳ الی ۴ ماهه نیاز دارید.

مدت بازپرداخت وام فوری با چک صیادی بانک آینده

برای افراد دارای میانگین حساب ۳ ماه تا ۱۵۰ درصد و افراد دارای میانگین حساب ۴ ماه ۲۰۰ درصد سپرده تسهیلات پرداخت می شود. سقف تسهیلات ۳۰۰ میلیون تومان، سود ۱۸ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماه است.

ضامن وام فوری ۳۰۰ میلیونی بانک آینده

اگر در اعتبارسنجی بانکی دارای رتبه اعتباری A باشید، این تسهیلات بدون ضامن و با یک عدد چک صیادی پرداخت می شود اما سایر افراد نیاز به ضامن رسمی دارند.

سود وام فوری با چک بانک آینده ۱۴۰۲

همانطور که گفتیم سود وام بدون ضامن بانک آینده ۱۸ درصد است. یعنی برای وام ۳۰۰ میلیونی در مجموع ۵۹,۴۵۳,۵۳۴ تومان سود طی ۲۴ ماه پرداخت می‌کنید. رقم وام بازپرداختی شما در واقع ۳۵۹,۵۵۳,۵۳۴ تومان است.

قسط وام فوری بدون ضامن ۱۴۰۲ بانک آینده

قسط وام بانک آینده در طرح ذکر شده با سقف ۳۰۰ میلیونی ماهانه ۱۴,۹۷۷,۲۳۱ تومان است./اقتصادآنلاین

با افتتاح 10 میلیون سپرده وام فوری 500 میلیونی بگیرید

مشتریان بانک ملت که در یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده کوتاه مدت عادی هستند و میانگین حساب یک تا 12 ماهه نیز دارند، امکان درخواست برای وام 500 میلیون تومانی طرح «شایان» را خواهند داشت.

به نقل از رده، مشتریان بانک ملت که واجد شرای دریافت وام 500 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید حداقل به میزان 10 میلیون تومان در سپرده کوتاه مدت خود پول نگهداری کنند. ضمانت اصلی برای دریافت این تسهیلات اعتبار شغلی است. البته متقاضیان باید ضامن رسمی هم داشته باشند. مدت زمان بازپرداخت تسهیلات بین 12 تا 60 ماه اعلام شده است. سود این وام نیز برحسب ضریب برابری تسهیلات و مدت ماندگاری متغیر است اما حداکثر به 18 درصد می‌رسد.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت اقساط، میزان هر قسط 12 میلیون و 696 هزار و 714 تومان است. کل سود تسهیلات، 261 میلیون و 802 هزار و 823 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 763 میلیون و 532 هزار و 823 تومان خواهد بود.

با افتتاح حساب یکساعته وام فوری در حساب وام بگیران

بیمه تامین اجتماعی یک نظام تامین اجتماعی است که به منظور حفظ و تامین حقوق اجتماعی و اقتصادی افراد در برابر ریسک‌های مختلف به صورت تامین مالی فعالیت می‌کند.

شرکت‌ها و سازمان‌های مشتری بانک گردشگری می‌توانند از طرح «زی کارت» این مجموعه برای اعطای تسهیلات به کارمندان وکارکنان خود استفاده کنند. تسهیلات این طرح در سقف 10، 20، 30، 40 و 50 میلیون تومانی ارائه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، به نقل از رده، شرکت‌ها و سازمان‌های که مایل به استفاده از وام زی کارت هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده قرض الحسنه داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌هایی که طرف حساب بانک گردشگری هستند باید فیش حقوقی خود را ارائه بدهند تا بتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. کارمندان به منظور دریافت این وام باید ضامن داشته باشند و می‌توانند همکاران خود را به عنوان ضمانت تسهیلات معرفی کنند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات مذکور 12 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است که زی کارت در قالب بن کارت ارائه می‌شود و تنها اشخاص متقاضی امکان استفاده از آن را دارند. ضمنا افرادی این تسهیلات را دریافت خواهند کرد که 40 درصد حقوق آن‌ها، اقساط تسهیلات را پوشش بدهد.

با توجه به حداکثر مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 166 هزار و 667 تومان است. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 50 میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: