پایگاه خبری خانه فوتبال:

فال حافظ یک پیشگویی قدیمی است که مردم ایران به آن اعتقاد دارند.در ابتدا باید نیت کرده و سپس یکی از اشعار فال حافظ را انتخاب و به معنی و تفسیر آن توجه کنید. فال حافظ را اغلب مردم برای راهنمایی در کارها و بیشتر در مسائل عاطفی و عشقی استفاده میکنند . فال حافظ در شب یلدا بسیار مورد توجه مردم ایران قرار می گیرد. برای آگاهی از فال حافظ خود در ادامه با خانه فوتبال همراه شوید.

فال حافظ روزانه متولدین فروردین

غزل شماره ۹ حافظ

رونق عهد شباب است دگر بستان را

می‌رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی

خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را

فروردین ماهی عزیز… قدر جوانی و شاد بودن خود را بدان، این لحظات گرانبها دیگر برنخواهند گشت. منتظر خبری خوش باش و برای بدست آوردن آن خدا را فراموش نکن. عاقبت آرزوهای تو برآورده می‌شود و تو به کام خود می‌رسی و سختی و غم از تو دور می‌شود. ترس را از خود دور کن. ایمان و اخلاص، تو را از هر بلایی دور نگه می‌دارد. به بازوی خود متکی باش و هرچه می‌خواهی از خدا بخواه تا به هدف خود برسی. خاطر کسی یا چیزی برایت بسیار گرامی است و حاضری برای رسیدن به هدف بهترین ایثارها را داشته باشی، لکن در برابرت انسان‌های خوبی قرار ندارند، لذا با احتیاط با قضیه برخورد کن و مراقب انسان‌های نیرنگ‌باز باش. اگر با هوشیاری پیش بروی، آسیب نمی‌بینی.

فال حافظ روزانه متولدین اردیبهشت

غزل شماره ۷۳ حافظ

روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست

منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

ناظر روی تو صاحب نظرانند آری

سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

اردیبهشت ماهی عزیز… راز دلت بر هیچ‌کسی پوشیده نیست. موانع سخت و زیادی بر سر راه توست که بیشتر آن نتیجه اعمال خودت است و پشیمانی نسبت به آن‌ها سودی ندارد. ولی اگر از خستگی و مشکلات گله‌ای نکنی می‌توانی از تمامی آن‌ها عبور کرده و به مقصودت برسی. با امید به آینده کارها بر تو آسان می‌گردد. به تجربه و عقل خود ایمان داشته باش و به توانایی‌هایت اعتماد کن.

فال حافظ روزانه متولدین خرداد

غزل شماره ۹۹ حافظ

دل من در هوای روی فرخ

بود آشفته همچون موی فرخ

بجز هندوی زلفش هیچ کس نیست

که برخوردار شد از روی فرخ

خرداد ماهی عزیز… آنقدر در غم فراق یار سوخته‌ای و به آن فکر کرده‌ای که از زندگی خود غافل شده‌ای. دیگر اشکی برایت نمانده است. تنها خداوند است که از تقدیر همه باخبر است. هرچه قسمت باشد همان می‌شود. امیدت را هیچگاه از دست مده چون خداوند بخشاینده مهربان است و خیر و صلاح بندگان را بیشتر و بهتر از خود آنها می‌داند.

فال حافظ روزانه متولدین تیر

غزل شماره ۲۰۳ حافظ

سال‌ها دفتر ما در گرو صهبا بود

رونق میکده از درس و دعای ما بود

نیکی پیر مغان بین که چو ما بدمستان

هر چه کردیم به چشم کرمش زیبا بود

تیر ماهی عزیز… از آنچه در اختیار داری راضی نیستی. فکر می‌کنی که همه از روی ترحم برای تو دلسوزی کرده و می‌خواهند به تو لطف کنند. علم و دانش همیشه به کار نمی‌آید و گاهی برای پیش بردن کارها لطف حق و عشق انسان‌های پاک‌سیرت لازم است. از سرگردانی و زندگی بدون هدف خسته شده‌ای. آرزوهای زیادی در سر داری اما امیدی برای رسیدن به آنها نداری؛ چرا اینقدر خودت را دست کم می‌گیری؟ سعی کن با اعتماد و توکل کردن به خداوند، اعتماد به نفس بدست بیاوری. خدا از درون دل تو آگاه است و باز هم یاری‌ات می‌کند.

فال حافظ روزانه متولدین مرداد

غزل شماره ۲۵۵ حافظ

یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور

کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور

ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن

وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور

مرداد ماهی عزیز… در زندگی بسیار سختی کشیده‌ای و ناملایمات فراوان را تحمل کرده‌ای، مژده باد که آنچه که در زندگی تو گم شده بود، بالاخره پیدا خواهد شد و روزگار پردرد تو را به خوشبختی تبدیل می‌کند. هر راهی هرچه طولانی پایانی دارد و تو به زودی به مقصد و مقصود خواهی رسید. بد به دل خود راه مده، اگر همین امروز به مراد و مقصود نرسیدی نگران نباش که حتماً خیلی زود نشانه‌هایی از پایان غم خواهی دید؛ چون با خدا هستی همیشه از بلایا نجات پیدا می کنی. در خلوت قرآن بخوان تا برای رسیدن به مقصد راهت را گم نکنی.

فال

فال حافظ روزانه متولدین شهریور

غزل شماره ۳۴۳ حافظ

چل سال بیش رفت که من لاف می‌زنم

کز چاکران پیر مغان کمترین منم

هرگز به یمن عاطفت پیر می فروش

ساغر تهی نشد ز می صاف روشنم

شهریور ماهی عزیز… زمان رفت و عمرت را بدون اینکه چیزی بدست بیاوری از دست دادی. فقط زنده بوده‌ای اما زندگی نکرده‌ای. آرزویی کرده‌ای بدون اینکه برای رسیدن به آن تلاش کنی. اگر از جایی که اکنون قرار داری راضی نیستی، از اینجا مهاجرت کن، تغییر مکان زندگی یا تغییر شغل به نفع توست. اعتقاد داری که انسانی بدشانس هستی ولی این‌طور نیست، خودت فرصت‌ها را از دست داده‌ای. هنوز وقت هست. بندگی خداوند را فراموش مکن و برای تلاش کردن برخیز. از کسانی که در حق تو لطف و مهربانی کرده‌اند سپاسگزاری کن و ریاکاری را کنار بگذار.

فـال حـافـظ متولدین مهر

دلم رمیده شد و غافلم من درویش

که آن شکاری سرگشته را چه آمد پیش

چو بید بر سر ایمان خویش می لرزم

که دل به دست کمان ابروییست کافرکیش

تعبیر: فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که بر سر دوراهی قرار گرفته ای. همه کارها را سخت می گیری و ناامیدی. فکر می کنی تا حالا زنده بودنت بی خود بوده و تلاش هایت هدر رفته و خود را گول زده ای ولی این را بدان که از هرجا شروع کنی منفعت است. با تجربه ای که به دست آورده ای بهتر تصمیم می گیری و راهت را انتخاب می کنی.

فـال حـافـظ متولدین آبان

عمر بگذشت به بی حاصلی و بوالهوسی

ای پسر جام می ام ده که به پیری برسی

بال بگشا و صفیر از شجر طوبی زن

حیف باشد چو تو مرغی که اسیر قفسی

تعبیر: فال حافظ امروز شما نشان می دهد که در گذر عمر غافل مانده اید. اگر می خواهید به قله های موفقیت صعود کنید از تجربه پیران استفاده کنید تا خودتان نیز مانند آنها عمر طولانی و باعزت داشته باشید. به زودی مقام تان بالا می رود و زبانزد خاص و عام می شوید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

دوش می آمد و رخساره برافروخته بود

تا کجا باز دل غمزده ای سوخته بود

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

تعبیر: تفسیر فال حافظ شما می گوید ذات و طینتی زیبا داری و همین برای معرفی تو کافی است. احتیاج به آراستن ظاهر نیست. اعتماد به نفس خود را تقویت کن. هرکس که تو را انتخاب کند عاشق طینتت می شود. همواره وفادار باش که در بی وفایی خیری نیست.

فال حافظ

فال حافظ متولدین دی

اگر به کوی تو باشد مرا مجال وصول

رسد به دولت وصل تو کار من به اصول

چه جرم کرده ام ای جان و دل به حضرت تو

که طاعت من بی دل نمی شود مقبول

تعبیر: فال حافظ امروز شما می گوید اگر دقیق باشی و با اصول و قانون پیش بروی مجال این را داری که به هدف خودت برسی. فکر می کنی چون پول و ثروت نداری تمام درها به رویت بسته شده است. دنبال راه چاره می گردی. بی تاب مباش، کفر نگو؛ دعاهای تو مورد قبول حق واقع شده است. رازهایت را فاش نکن چون شیوه عاقلان است.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

دانی که چیست دولت دیدار یار دیدن

در کوی او گدایی بر خسروی گزیدن

از جان طمع بریدن آسان بود ولیکن

از دوستان جانی مشکل توان بریدن

تعبیر: فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که بر سر دوراهی قرار گرفته اید و تصمیم گیری برای تان بسیار مشکل شده است؛ راه اول برای شما ثروت و مال به دنبال دارد ولی با دلی تنگ و راه دوم نیک نامی و عشق و وصال ولی بدون ثروت و مال. راهی را انتخاب کنید که به وصال یار بینجامد. فرصت را غنیمت بدانید و بسم الله بگویید و به خدا توکل کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

می دمد صبح و کله بست سحاب

الصبوح الصبوح یا اصحاب

می چکد ژاله بر رخ لاله

المدام المدام یا احباب

تعبیر: فال حافظ امروز شما می گوید در کارت عجله نداشته باش و اصرار نکن. اگر می خواهی به مقصود برسی باید مشکلات زیادی را پشت سر بگذاری. این در بسته وقتی باز می شود که حقوق دیگران را رعایت کنی. غم خوردن سودی ندارد. با گذشت زمان به مراد خود خواهی رسید.

منبع: دیجی سرگرمی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: