پایگاه خبری خانه فوتبال:

شنیدیم مهاجم سابق تیم لستر سیتی برای پیوستن به پرسپولیس رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزاریورو درخواست کرده است.
پس از جدایی شهاب زاهدی از پرسپولیس و کوچ این مهاجم به ژاپن، این تیم در خط حمله خالی شد. در حال حاضر عیسی آل‌کثیر تنها مهاجم باتجربه و تخصصی پرسپولیس است و ابوالفضل بابایی مهاجم سابق فجرسپاسی شیراز نیز از تجربه کافی برخوردار نیست.

بر همین اساس اوسمار ویرا در دیدار با ذوب آهن از یک فرمول قدیمی و امتحان پس داده توسط یحیی گل‌محمدی استفاده کرده و امید عالیشاه را به عنوان مهاجم سایه در کنار عیسی آل‌کثیر قرار داد. اوسمار در مصاحبه‌های اخیر خود به کمبود مهاجم در تیمش اشاره کرده و کارشناسان و رسانه‌ها نیز به این موضوع با توجه به تعداد گل‌های زده پرسپولیس در فصل جاری اشاره کرده‌اند.

در همین راستا اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه احمد موسی مهاجم سابق لسترسیتی ممکن است به پرسپولیس ملحق شود. در این رابطه شنیدیم این ستاره اهل نیجریه برای یک فصل و نیم بازی در پرسپولیس درخواست مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو کرده است. این درحالی است که گفته می‌شود قیمت احمد موسی در سایت ترانسفر مارکت ۹۰۰ هزار یورو است.

احمد موسی وینگر ۳۱ ساله اهل کشور نیجریه، سابقه بازی در تیم های زسکا مسکو، لسترسیتی و النصر عربستان را در کارنامه خود دارد. این بازیکن در تمامی رده‌های تیم ملی نیجریه بازی کرده است و کاپیتان تیم ملی نیجریه نیز بوده است. موسی درجام جهانی هم گلزنی کرده است و در ۱۰۸ بازی ملی، ۱۸ گل زده است. پست تخصصی احمد موسی وینگر است اما قابلیت بازی در پست مهاجم نوک را نیز دارد. او در مجموع ۳۹۳ بازی، ۹۳ گل و ۶۴ پاس گل را ثبت کرده است.

با این وجود حضور احمد موسی بازیکن فعلی تیم سیواس‌اسپور ترکیه، در پرسپولیس یک اتفاق ساده‌ای نیست. باشگاه پرسپولیس نه چنین پولی در اختیار دارد و نه توان عقد قرارداد به امید رسیدن پول در آینده را دارد.

از آن گذشته فراموش نباید کرد که باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر تاوان زیادی بابت بستن این نوع قراردادها و شکایت بازیکنان و مربیان خارجی به فیفا داده است.

البته شنیدیم چانه‌زنی برای کاهش رقم درخواستی احمد موسی با باشگاه پرسپولیس ادامه دارد اما بعید است این مهاجم سرشناس اهل نیجریه خیلی تخفیف بدهد!

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: