پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال قاطعانه معتقد است گروهی از بازیکنان این تیم اصلاً احتیاجی به استفاده از شخصی تحت عنوان مدیر برنامه ندارند.
علی خطیر همیشه تاکید دارد که هر چقدر روابط مالی بازیکنان شفاف‌تر باشد، کارها بهتر جلو می‌رود و مشکلات کمتری برای آنها و البته باشگاه به وجود خواهد آمد. مدیرعامل باشگاه استقلال حتی معتقد است گروهی از بازیکنان این تیم خودشان آنقدر بزرگ هستند که نیازمند مدیر برنامه نباشند.

علی خطیر سال ۹۸ هنگامی که معاون باشگاه استقلال بود به چند نفر از بازیکنان سرشناس این تیم که ظاهراً سید حسین حسینی کاپیتان کنونی آبی‌پوشان هم از جمله آنها محسوب می‌شد، توصیه جالبی کرد و در داخل باشگاه به آنها گفت: چرا پول خودتان را به جیب دلال‌ها می‌ریزید؟ چرا با مدیر برنامه می‌آیید؟ شما اصلاً نیازی به مدیر برنامه ندارید چون آنقدر بزرگ و با تجربه شده‌اید که بتوانید کارهایتان را شخصاً جلو ببرید. اگر هم نمی‌خواهید در مذاکرات به صورت مستقیم حضور پیدا کنید، به جای اینکه با یک نفر تحت عنوان دلال، ایجنت یا مدیر برنامه قرار داد بسته و او را به باشگاه بفرستید، یکی از اعضای معتمد خانواده خودتان را به استقلال تحت عنوان مدیر برنامه معرفی کنید تا اگر هم قرار شود پولی بابت چنین کاری از حساب شما خارج شود، این رقم به یکی از اعضای خانواده خودتان برسد چون واقعا بازیکنی که تا این سطح بالا آمده، دیگر احتیاج به این ندارد که بخشی از مبلغ قراردادش را به یک نفر دیگر تحت عنوان مدیر برنامه بپردازد.

خطیر آن زمان که معاون باشگاه استقلال بود چنین اعتقادی داشت و هنوز هم روی این مسئله تاکید دارد که بهتر است برخی بازیکنان هنگام مذاکره با باشگاه یکی از نزدیکان خود را به عنوان مدیر برنامه معرفی کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: