پایگاه خبری خانه فوتبال:

تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند و در سوی مقابل نساجی با کسب یک امتیاز با امیدواری به آینده نگاه می‌کند.

به گزارش "ورزش‌ سه"، روزهای تیره و تار سپاهان در دومین سال مربیگری ژوزه مورایس ادامه دارد. آنها در سومین بازی سال به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا نکردند، تا دو تساوی و یک شکست به نام آنها در سه مسابقه سال 1403 ثبت شده باشد. این‌ها نتایجی هستند که شانس سپاهان برای بازگشت دوباره به جمع مدعیان قهرمانی را از بین بردند و به همین دلیل هم بود که هواداران سپاهانی پیش از سوت آغاز بازی تا پایان مسابقه علیه هیئت مدیره و مورایس شعار دادند و محرم نویدکیا را تشویق کردند. البته همانطور که گزارشگر مسابقه گفت، همین هواداران دو سال پیش همین رفتار را با نویدکیا انجام داده بودند.

سپاهان که روزهای بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد، با تک امتیازی که در ورزشگاه نقش جهان کسب کرد، 39 امتیازی شد تا حتی باخت 4 بر یک تراکتور در خانه مقابل ذوب آهن هم سبب نشود که سپاهانی‌ها جای این تیم را در رتبه سوم بگیرند.

در سوی دیگر نساجی مازندران با یک امتیاز ارزشمندی که گرفت 16 امتیازی شد و حالا امیدوارانه‌تر به آینده و جنگ بقا در 7 هفته باقی مانده می‌اندیشند.

سپاهان اصفهان- نساجی مازندران؛

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: