پایگاه خبری خانه فوتبال:

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال همچنان در قبال اظهار نظر جنجالی و توهین‌آمیز سیاست سکوت را در پیش گرفته است.
 سکوت عضو هیات مدیره استقلال در قبال کمپین 50 هزار نفری پرسپولیسی‌ها
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، چندی پیش بود که حجت نظری عضو هیات مدیره استقلال در گفت‌و‌گو با یکی از رسانه‌ها، پیرامون شانس قهرمانی پرسپولیس در این فصل لیگ برتر اظهار داشت: "اگر اصراری هست که قهرمان این فصل حتما معلوم شود و جام به تیم مدنظر برخی افراد داده شود، می‌توانند از منیریه تهیه کنند و بیش از این با جان جوانان کشور بازی نکنند. من هم حاضرم هزینه‌اش را پرداخت کنم و خودم با اسنپ به آن باشگاه ارسال کنم."
این اظهارات عضو شورای شهر و هیات مدیره کنونی استقلال با واکنش طرفداران پرسپولیس مواجه شد و آنها با ثبت درخواست و ایجاد کمپین در سامانه "فارس من" خواستار عذر‌خواهی نظری شدند.
از سوی دیگر، اظهاراتی از وی در مورد عدم واگذاری ورزشگاه شهید کاظمی به پرسپولیس این شائبه را ایجاد کرد که وی به عنوان عضو شورای شهر و عضو هیات مدیره استقلال، تصمیم دارد در این راه سنگ‌اندازی کند و از عنوان خود در مدیریت شهری، در جهت مقابله با حریف بهره ببرد. 
در این زمینه خبرگزاری فارس چندین بار با حجت نظری و همراهان وی در شورای شهر تهران تماس گرفت اما تمایلی به اظهار نظر و البته عذر‌خواهی از هواداران پرسپولیس (به زعم امضاکنندگان کمپین) در خصوص مصاحبه جنجالی نداشت.
با توجه به پست مهم حجت نظری در شورای شهر و البته حضور وی به صورت همزمان در هیات مدیره استقلال، انتظار می رود افراد در اظهارات خود دقت بیشتری داشته باشند تا موجب ناراحتی و ایجاد چالش در افکار عمومی نشوند. از سوی دیگر همین انتظار از طرف مقابل و مدیران باشگاه پرسپولیس می‌رود که مشابه رفتار امثال حجت‌نظری ها را تکرار نکنند.

شایسته است که با توجه به کمپین مردمی ایجاد شده، حجت نظری وارد میدان شده و در این باره و جهت تنویر افکار عمومی، اقدام به روشنگری کند و توضیحاتی را ارائه دهد. سکوت عضو هیئت مدیره استقلال که مسئولیت در مدیریت شهری نیز دارد، توهین به افکار عمومی و رفتاری غیرحرفه ای است که تا این لحظه، ادامه داشته است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: