پایگاه خبری خانه فوتبال:

روز گذشته اولین ملاقات بین رونالد کومان سرمربی جدید بارسا و لیونل مسی صورت گرفت که چندان نتیجه بخش نبود. مسی که تعطیلات خود را نیمه تمام گذاشت و برای صحبت با کومان زودتر به بارسلونا برگشت، به مرد هلندی گفت که برای آینده تردیدهایی جدی دارد و خودش را در حال حاضر بیرون از بارسا می بیند. گمانه زنی ها در مورد آینده لیونل مسی شروع شده و در نهایت باید دید تصمیم نهایی او چه خواهد بود.

دیمیتار برباتوف ستاره سابقه تاتنهام و منچستریونایتد در واکنش به جدایی احتمالی مسی از بارسا گفت:« ابتدا باید بگویم که نمی توانم مسی را با پیراهن تیمی غیر از بارسلونا ببینم اما اگر در نهایت چنین اتفاقی رخ دهد، معتقدم باشگاه های زیادی قادر به جذب او نخواهند بود. از نظر من منچسترسیتی مقصدی ایده آل برای مسی محسوب می شود. هم پپ گواردیولا و هم سبک بازی سیتی که بسیار شبیه بارسلوناست، می توانند مسی را برای پیوستن به این باشگاه وسوسه کنند.»

برباتوف ادامه داد:« مسی را همیشه به این متهم می کنند که تمام فوتبالش در بارسا بوده و از چالش بازی در تیمی دیگر هراس دارد. حالا شاید بهترین فرصت باشد تا او به لیگ برتر بیاید و با پیراهن سیتی هم ارزش هایش را ثابت کند. منتقدان مسی که اغلب از دوست داران رونالدو هستند، منتظر تماشای بازی های او در لیگ برتر هستند تا او را قضاوت کنند.»

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: